Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sinua ensimmäisen kerran seksuaalisesti häirittiin?

Vierailija
07.05.2012 |

Ja nyt en tarkoita mitään molemminpuolista mukavaa flirttiä, vaan ikävää häirintää.

Aloitan:

Olin 12v, kun häirittiin kaksi kertaa. 60v sukulainen kehui mun tissejä kaikkien kuullen sukujuhlilla. Myöhemmin toinen sukulaismies tarjosi "purkkaa" ja tunki kondomeja käteen.

Kommentit (308)

Vierailija
41/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi limainen luokkakaveri ahdisteli mua noin 12-vuotiaasta eteenpäin härskeillä tekstareilla ja hankkiutumalla mun seuraan kehumaan ulkonäköä tms. aloin olla pian sille tosi kylmä ja yläasteella jo melkein pelkäsin. kerran noin 15-vuotiaana kävelin myöhään kaupungilta kotiin, kun tyyppi tuli kavereidensa kanssa vastaan ja puristi mua rinnoista suojatiellä. hämmennyin tosi paljon enkä uskaltanut edes juosta kun hävetti. tuon jälkeen kaverit kyllä katsoi, etten jäänyt koulussa yksin.

Vierailija
42/308 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän pojille myytiin kaupan takaovesta kaljaa ja olin tuossa porukassa mukana sivullisena katsojana. Kauppias sitten kysyi että enkö minä osta mitään, johon sanoin että en juo kaljaa. Kauppias sanoi että ei tarvitse kaljaa ostaa, osta vaikka limpparia, tule sisälle katsomaan mitä haluat. Menin sitten hieman vaivaantuneena kun en kehdannut kieltäytyäkkään. Sisällä kauppias sitten kysyi että milläs tyttö meinaa maksaa ja hiveli hiuksiani ja "vahingossa" tissejäni. Poistun nopeasti takaisin ulos. Tämä oli 80-luvun alkupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa vähän aikaa asunut ukko pariin kertaan esitteli lemmikkikäärmettään. hänelleä oli siis yökäärme, jota ei voinut tuoda päivänvaloon joten piti sitä taskussaan. me sitten siliteltiin äijän opastuksella hänen taskussaan ollutta käärmettään joka meni sitten jäykäksi ja vielä sylki innostuessaan. käärmeem valkoinen sylki ei ollut kuulemma myrkyylistä ja maistui aika suolaiselta.

Itse olisin todellakin tiennyt ja tyttäreni tietää mikä moinen käärme on

Vierailija
44/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasi puristaa aina minua ohi kulkiessaan takapuolesta.En silloin ymmärtänyt että minulla on aika mahtava peräsin (ei pulleat purjeet) joka on houkutellut tällaisia pervoja ihan kiusaksi asti.

Vierailija
45/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies kävi alinomaan ehdottelemassa kylpyläreissuja yms. Kun huomasi että jäin yksin kotiin tuli ovikelloa soittelemaan. "Lähdetään yhdessä matkalle" jne tehdään kaikkea kivaa. Perheellinen mies. Vanhempani eivät tehneet mitään, ilmeisesti naapurisovun vuoksi. Olen katkera edelleen.

Vierailija
46/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kadulla alkoivat miehet vislailla perään mutta enää ei kukaan vislaa. Ei sitäkään harmia iänkaiken kestä.

Vierailija
47/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras mies kouri takapuoltani.

Vierailija
48/308 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa, kun puliukko tarjosi meille kymppiä ja kysyi, että saako nuolla? N vuonna 1976.

Vierailija
49/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies kävi alinomaan ehdottelemassa kylpyläreissuja yms. Kun huomasi että jäin yksin kotiin tuli ovikelloa soittelemaan. "Lähdetään yhdessä matkalle" jne tehdään kaikkea kivaa. Perheellinen mies. Vanhempani eivät tehneet mitään, ilmeisesti naapurisovun vuoksi. Olen katkera edelleen.

Kehui vartaloani ja ulkonäköäni ensimmäistä kertaa kun olin 13-vuotias ja ehdotti yhteisiä saunailtoja kun olin vähän vanhempi. Olin tosi ujo lapsi ja miehen ehdotukset ahdistivat. Otin ne ensin vitsinä mutta kerran hän kävi pihalla fyysisesti lähentelemään. Miehellä oli vaimo ja minua paljon vanhemmat lapset.

Muutkin tytöt talossamme pelkäsivät miestä.

Vierailija
50/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Luokalla pojat alkoi puristella pyllystä, luokalla oli kaksi poikaa jotka sitä tekivät. Onneksi äiti on opettanut että itseä saa ja pitää puolustaa. Tein pojille selväksi ettei minua ahdistella, ja yhtä potkasin munille kun ei uskonut. Eipä tullut sen jälkeen ahdistelemaan. Kaksi muuta tyttöä olivat ujompia ja ehkä tykkäsivätkin toisaalta poikien vääränlaisesta huomiosta, joten eivät pistäneet kunnolla vastaan. Homma äityi pahemmaksi, pojat nylkyttivät tyttöjä vaatteet päällä seinää vasten jne... Hitto mua niin otti ne päähän!!! Seiskaluokallakin sitä vielä tapahtui. Joskus puolustin ystävääni ja revin pojan irti hänestä ja uhkasin potkia munille....

Meillä oli myös mies musiikinnope, joka piti yläasteikäisiä tyttöjä sylissä pianoa soitellessa, tai taisi olla pari 9-luokkalaista tyttöä jotka istui hänen sylissä.... Minusta se oli niin ällö ukko, että ihan puistatti. Sen takia musiiikinnumeroni varmaan olikin 8, kun inhoni ja halveksuntani häntä kohtaan paistoi läpi.

Yksi perhetuttu oli ylenmääräisen ystävällinen mua kohtaan, olin ehkä 8-10-v ja hän 15v vanhempi. Ei hän ikinä mitään tehnyt, mutta jotenkin mua häiritsi jokin siinä ystävällisyydessä ja siinä että hän oli niin kiinnostunut minusta ja tekemisistäni. ....tai ehkä hän vaan oli niin ystävällinen lapsille, tiedä häntä!

Voi että, toivon että kaikki työöjen ja poikien äidit opettaisivat että itseä pitää puolustaa eikä toiseen saa kajota. Pitäisi opettaa oma lapsikinbsanomaan tai huutamaan tiukasti EI jos joku tekee jotain mitä ei saisi tehdä.

Vierailija
51/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisä raiskasi kun olin 4v useaan otteeseen. Seksuaalista häirintää jatkui 13v rintojen puristelulla ja alapään kourimisena isäni toimesta.

Vierailija
52/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Luokalla pojat alkoi puristella pyllystä, luokalla oli kaksi poikaa jotka sitä tekivät. Onneksi äiti on opettanut että itseä saa ja pitää puolustaa. Tein pojille selväksi ettei minua ahdistella, ja yhtä potkasin munille kun ei uskonut. Eipä tullut sen jälkeen ahdistelemaan. Kaksi muuta tyttöä olivat ujompia ja ehkä tykkäsivätkin toisaalta poikien vääränlaisesta huomiosta, joten eivät pistäneet kunnolla vastaan. Homma äityi pahemmaksi, pojat nylkyttivät tyttöjä vaatteet päällä seinää vasten jne... Hitto mua niin otti ne päähän!!! Seiskaluokallakin sitä vielä tapahtui. Joskus puolustin ystävääni ja revin pojan irti hänestä ja uhkasin potkia munille....

Meillä oli myös mies musiikinnope, joka piti yläasteikäisiä tyttöjä sylissä pianoa soitellessa, tai taisi olla pari 9-luokkalaista tyttöä jotka istui hänen sylissä.... Minusta se oli niin ällö ukko, että ihan puistatti. Sen takia musiiikinnumeroni varmaan olikin 8, kun inhoni ja halveksuntani häntä kohtaan paistoi läpi.

Yksi perhetuttu oli ylenmääräisen ystävällinen mua kohtaan, olin ehkä 8-10-v ja hän 15v vanhempi. Ei hän ikinä mitään tehnyt, mutta jotenkin mua häiritsi jokin siinä ystävällisyydessä ja siinä että hän oli niin kiinnostunut minusta ja tekemisistäni. ....tai ehkä hän vaan oli niin ystävällinen lapsille, tiedä häntä!

Voi että, toivon että kaikki työöjen ja poikien äidit opettaisivat että itseä pitää puolustaa eikä toiseen saa kajota. Pitäisi opettaa oma lapsikinbsanomaan tai huutamaan tiukasti EI jos joku tekee jotain mitä ei saisi tehdä.

uhriksi. Ruma viiksekäs kuikelo joka lähenteli sievimpiä yläasteikäisiä tyttöjä. Jouduin laulamaan laulukokeen istuen hänen sylissään. Ennen sitä ope varmisti että ovi oli lukossa ja että olimme kahdestaan luokassa. Olin 13-vuotias. Tyypin pervous oli ihan yleisesti tyttöjen tiedossa enkä ymmärrä miksi kukaan ei tehnyt sille mitään.

Vierailija
53/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku keski-ikäinen mies kehui ulkonäköä. se jäi mieleen ,koska se oli eka kerta, kun joku kommentoi minua kuin naisia kommentoidaan. olin tosi hämilläni.

Vierailija
54/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lähetti minut lähikauppaan hakemaan maitoa. Kello oli noin neljä päivällä ja oli valoisa vuodenaika ja asutusta oli vieressä runsaasti. Tulin kaupasta ulos ja kävelin kadulla kun tummaihoinen mies käveli vastaan. Mies katsoi minua omasta mielestäni "inhottavasti" ja availi samalla sepalustaan. Mies ohitti minut, ja kohta kun katsoin taakseni, huomasin, että mies oli kääntynyt perääni. Lisäsin vauhtia ja huomasin, että mieskin lisäsi. Juoksin loppumatkan n.100 metriä kotiin. Kotona pääsi itku ja kerroin äidilleni, mitä oli tapahtunut. Äiti soitti poliisille ja poliisi osasi kertoa, että aluuelta on tullut enemmänkin samanlaisia yhteydenottoja. HYI YÖK!

Toinen kammottava juttu tapahtui, kun olin 13-vuotias. Asuimme silloin jo toisella puolen kaupunkia. Tällä kertaa olin tulossa koulusta kotiin. Oikasin urheilukentän vieressä olevan metsätien poikki. Matkalla joku humaltunut mies rupesi huutelemaan perääni rivouksia ja lähti seuraamaan minua. Onneksi vähän matkan päähän oli pysähtynyt hieman vanhempia poikia mopojensa kanssa. He pysäyttivät miehen ja kysyivät olenko Ok ja kuinka pitkällä asun ja tarvitsenko saattajaa. En tarvinnut ja pojat katsoivat kuitenkin, että mies ei lähde enää perääni.

Samanikäisenä tapahtui toinenkin juttu. Olin silloin myös lähes kotini vieressä, kun viereeni pysähtyi auto, jossa istui luultavasti muslimimies n. 40-vuotias, joka ensin kysyi ikkunasta reittineuvoa ja minä autoin. Tämän jälkeen mies yritti saada minut kyytiinsä. Vastasin hänelle, etten tule, koska minun olisi pitänyt olla jo kotona ja äiti alkaa kohta soittelemaan perääni ja huolestuu. Tämä oli tietenkin valhe. Ajattelin, että mies ei ainakaan uskalla pakottaa minua kyytiin, jos luulee, että perääni aletaan saman tien kyselemään. Tämän jälkeen mies pyysi puhelinnumeroni. Minä annoin jonkun tekaistun numeron ja ryntäsin kotiin.

Vierailija
55/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman alle 7vuotias, kun sukulaismies raiskasi minut, 8vuotiaana hänen tyttärensä opetti miten masturboidaan ja 9v kummini alkoi kopeloimaan ja puristelemaan, lopetti kun olin 13v.

Kauan luulin, että tuollainen on normaalia käytöstä miehen ja tytön välillä ja minun pitäis osata vain nauttia, kunnes aikuisiällä tajusin että ei se normaalia ole ja tätä käyn terapiassa läpi edelleen.

Vierailija
56/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan todella yleistä pikkulasten seksuaalinen hyväksikäyttö. Oikeuslaistoskin pitää ihan hyväksyttävänä tätä touhua.

Oma tytär taitaakin jäädä kotikouluun, täytyy näköjään kasvattaa hänet ennakkoluuloiseksi miehiä kohtaan. (Minnekään ei jäädä miesten kanssa kahdestaan, ei edes miespulisen opettajan tai sukulaisen kanssa).

Vierailija
57/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palautuipa mieleen ala-aste ajat ja vuoden vanhemmat pojat, joilla oli tapana aina vastaan tullessaan väkisin tunkea kättään jalkoväliin. Vaikka kuinka yritin kiertää nämä pojat, monta kertaa viikossa he siinä onnistuivat. Mitään traumoja en varmaankaan siitä silti saanut, kun en edes moista meinannut muistaa.

Vierailija
58/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v nainen eikä koskaan ole seksuaalisesti häiritty.

Vierailija
59/308 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla uimarannan kopissa vaihdoin uima-asua, viereisestä kopista mies tiirailee laudan raosta ja kysyy tarvitsenko apua, en vastannut mitään. Uinnin päätteeksi vaihdoin uima-asun pois tuossa viereisessä kopissa ja ihmettelin miksi joku oli sylkenyt seinään. Vuosia myöhemmin vasta ymmärsin mitä tuo "sylky" oli.

Vierailija
60/308 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa kun luen juttujanne. Miten hirveitä ihmisiä on maailma täynnä. Ehkä nykyajan lapset osaa aikaisemmin kertoa jos joku sukulaismies raiskaa. Käsittämätöntä silti, että niitä vuosikausia jatkuneita juttuja tulee aina välillä julkisuuteen (ihan liian usein). Miksi tällaiselle asialle ei voida mitään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi