Uusi pettämisblogi
Olen seurannut tällä foorumilla kolmas pyörä -blogiin liittyviä keskusteluja, ottamatta niihin kuitenkaan koskaan osaa. Olen vastikään alkanut lukea uutta pettämisblogia, ja ajattelin jakaa tämän linkin teidään kanssanne ja kysyä mielipidettänne. Onko kukaan muu lukenut? Mitä mieltä olette?
http://kahdenvaiheilla.blogspot.com/
Kommentit (253)
25-vuotiaan "naisen" blogi, jossa keplottelee miehen ja naisen välillä. Plääh.
kahden vaiheilla blogi on ihan hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen, mutta voiko tollasta tilannetta oikeasti olla, siitä en tiedä.
että onkohan tuo miehen kirjoittama blogi oikeasti miehen kirjoittama?
Olisko sen Candyn Mikon blogi...
Olisko sen Candyn Mikon blogi...
tossa ole just toisin päin ikä ero?
koko blogi on silkkaa huuhaata. Mitä ne nyt aikoinaan olikaan...harlekiini-juttuja :D Joku saa kirjailijan himonsa tyydytettyä moisella HAH :D
tuli mieleen. ihmisillä on liikaa aikaa
jos itse olisin nuoruusaikojeni salasuhteen aikana kirjoittanut blogia, niin ei sitäkään olisi kukaan pitänyt totena.... olin vähän samantapaisessa tilanteessa kuin se candy, mutta vielä vähän monimutkaisemmassa (miehellä oli useampia naisia).
tuntuu olevan koko ajan lisää. en tiedä miksi noita pitää netissä retostella mutta ajankuluna menettelee
nyt sen kahden vaiheilla -kirjoittajan salarakas on jättänyt sen :D
Priceless!!!!!!!!!!! :DD
koko blogi on silkkaa huuhaata. Mitä ne nyt aikoinaan olikaan...harlekiini-juttuja :D Joku saa kirjailijan himonsa tyydytettyä moisella HAH :D
niin tuo kahdenvaiheilla kuullostaa kyllä kukulta, mutta noista muista nyt on paha sanoa mitään.
blogeja linkataan koko ajan vaan lisää niin pian ei ole muuhun aikaakaan kuin lukemiseen... koukuttavaa!
Mitä väliä? Kevyttä ja kivaa luettavaa totta tai ei.