Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaiseksi sinua luullaan ulkomailla?

Vierailija
23.02.2014 |

Minua luullaan saksalaiseksi, myös saksalaiset itse ovat luulleet.

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole korona-ajan alkamisen jälkeen matkustellut. 

Sitä ennen luultiin koko ajan venäläiseksi! (Harmitti, vaikka minussa onkin 1/12 osaa venäläistä.)

Vierailija
182/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä joskus ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni japanilainen nainen on luullut, että olisin hāfu, kun osaan japania niin hyvin ja tunnen kulttuurin täysin. Eivät meinaa uskoa, kun kerron olevani ihan tavallinen suomalainen amismies. M28

Vierailija
184/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi tai saksalaiseksi luuleminen johtuu myös siitä, että esim välimeren rannoille mennään eniten juuri noista maista. 

Tosin ei kai ne venäläiset enää matkustele. 

Vierailija
185/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan yleensä venäläiseksi. Suomesta kaikki eivät ole edes kuulleet. 

Vierailija
186/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi ja puolalaiseksi. Briteissä kohtasin kenkäkaupassa puolalaisen nuoren naisen ja hän luuli minua maanmiehekseen. Meissä oli kyllä tosi paljon samaa näköä. Tinderissä venäläiset miehet luulevat minun olevan kotoisin sieltäpäin.

Myös Virossa matkustaessani minua on luultu venäläistaustaiseksi.

Mummoni on Karjalan evakko ja koko muu suku Pohjois-Karjalasta, ehkä siellä seassa on jotain slaavi- tai balttigeenejä.

Vierailija
187/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa asuessa minulta kysyttiin säännöllisesti, olenko Etelä-Afrikasta, korostus kuulemma kuulosti siltä.

Vierailija
188/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luullaan yleensä venäläiseksi. Suomesta kaikki eivät ole edes kuulleet. 

Samoin. Joskus on veikattu britiksi ja joskus pohjoismaalaiseksi, mutta yleisin arvaus on, että olen venäläinen. Pukeutumisesta tämä ei ole kiinni. Ehkä sitten piirteissä näkyy etelä-karjalaisten ja puolalaisten esivanhempien piirteitä. Mene ja tiedä.

Vierailija
189/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraksi luultu useassa maassa. 

Vierailija
190/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiseksi on luultu muutamaan kertaan. Kai näytän sitten saksalaiselta.

Vierailija
191/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen itäblokin maissa sen ko maanlaiseksi (esim tsekkiläiseksi, puolalaiseksi, virolaiseksi), muualla yleensä venäläiseksi, satunnaisesti myös italialaiseksi tai espanjalaiseksi. Myös Suomessa suomalaiset luulleet joksikin entisen neuvostoliiton asukiksi. 

Vierailija
192/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan hollantilaiseksi koska olen 183cm pitkä nainen. Mun miestä luullaan venäläiseksi ja hän kyllä jotenkin näyttää kasvoistaan venäläiseltä mun mielestä myös, vaikka ei ole venäläistä sukua hänellä.

Vierailija
193/201 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa luultiin hollantilaiseksi, olen blondi ja keskimittaisen hollantilaisnaisen pituinen (170 cm). Myös puolalaiseksi on luultu sekä Lontoossa ruotsalaiseksi.

Vierailija
194/201 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaissa minua aina luullaan sen maalaiseksi, jossa olen. Ehkä eniten minua luullaan italialaiseksi. Hassua, että espanjalaiset luulevat minua espanjalaiseksi. Ei ole kyömynenää eikä oliivia ihoa. Olen täysin suomalainen. 

Vierailija
195/201 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa, Britannia, Ruotsi, Unkari. Näitä luullaan usein lähtömaiksi, suomalaiseksi ei koskaan.

Vierailija
196/201 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos kaikki lasketaan, niin suurin osa arvaa tietenkin suomalaiseksi, mutta on luultu myös puolalaiseksi, espanjalaiseksi, tanskalaiseksi, islantilaiseksi, saksalaiseksi ja muutama vuosi sitten italialaiseksi. Olen ihan vaalean värittömän punakka, tosin nenä on ns. aatelisnenä. Kerran olin Saksassa ravintolassa suomalaisen seurueen kanssa. Naapuripöydästä tuli ihan eurooppalaisen näköinen vanhempi mies kysymään englanniksi, että mitä kieltä me puhumme?

Vierailija
197/201 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan luultu jenkiksi, espanjalaiseksi, saksalaiseksi...

Vierailija
198/201 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu norjalaiseksi, ruotsalaiseksi, hollantilaiseksi ja saksalaiseksi. Olen kyllä kolmesta noista maista asunut, että ehkä seura tekee kaltaisekseen. Monesti pohjois-eurooppalaiset näyttävät kyllä samalta ja minulla on vaikeuksia erottaa suomalaisiakin katukuvasta.

Vierailija
199/201 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkarissa eräs mies suuttui, kun en ollutkaan saksalainen - sanoi että teeskentelen, koska oli nähnyt näköisiäni saksalaisia aivan tosi monia. 😬

Suomalaiset, varsinkin vanhemmiten muistuttavat saksalaisia, miehet kaljuja ja lihavia ja naiset lihavia ja lyhythiuksisia.

Vierailija
200/201 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan luultu paikalliseksi niin Islannissa, Puolassa kuin Saksassakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän