Miehen karvojen ajelu alapäästä
Millä systeemillä miehet ajalevat alapääkarvojaan? Voiko pallit ajella höylällä? Vai onko intiimialueelle tarkoitettua Veetiä tai vastaavaa olemassa?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:46"]
on se kumma kun pitää pallitkin ajella voi jee ei oo ihmisillä parempaa tekemistä taitaa olla niitä pullamössö miehija ne ajelijat tai jotain vitun pullistelijoita jotak punttia nostaa muttei tavan töihin kykene,
[/quote]
Ei, vaan "for her pleasure" ;)
-Niksu
Jos Jumala on halunnut että meillä lasvaa karvat nii älkää poistako niitä :)) Ja alapääkarvat ”suojelee” alapäätä.
Kyllä, ihan normi partahöylällä kun hoitaa hoimman rauhallisesti niin hyvä tulee.
Mitäs sitten teet kun tämä sheivausmuoti on mennyt ohitse, ja kaikilla pitäisi olla kunnon pöheikkö? Ja karvat ei kasvakaan? Lopulliset ratkaisut on aina huonoja. Tatuointien kanssa sama, sun pitää pystyä elämään sen kanssa lopun ikääsi.
Partaan käytän geeliä mutta alakerta menee ihan perus palasaippuan avusteella höyläten. Harvoin menee iho rikki, höylän pitää olla terävä.
Purilaine kirjoitti:
Jos Jumala on halunnut että meillä lasvaa karvat nii älkää poistako niitä :)) Ja alapääkarvat ”suojelee” alapäätä.
"Jos Jumala"?
"Jos" sä uskot jumalaan, joulupukkiin ja ruotsalaiseen sotasankariin niin pidä omana tietonasi. Ei kuulu tälle palstalle.
Mites, vieläkö miehet ajelee alapäätään ja mitä mieltä naiset on tästä tänäpäivänä?
Itse tulin juuri suihkusta jossa ajelen haaravalin, kassit, peniksen juuren ja peppureiän ympäristön. Tulipas kiimainen olo samalla 😊
Meillä ajellaan samalla Ladyshaverilla sekä rouvan että isännän genitaalit. Kivespussien kanssa pitää olla herkkä ja varovainen, niihin kun tulee herkästi haavoja jos shaveri "haukkaa" johonkin ihopoimuun. Useammin on parempi, liian pitkäksi päässeiden karvojen ajelu on hankalampaa.
Mitään sokerointeja, vahoja tai kosmetologin palveluita emme ole kokeilleet.
MIkä vaan, MUTTA EI SELLASTA KARVATONTA RENGASTA SIIHEN MUNAN YMPÄRILLE JA SITTEN TAAS MUUALTA KARVAINEN!!!
Ihan kamalinta ikinä ja naurettavan näköistä muka "posliini" :DDD
Jos on muualta karvainen voi siistiä pallit ja varresta, mutta ei noin
Vierailija kirjoitti:
MIkä vaan, MUTTA EI SELLASTA KARVATONTA RENGASTA SIIHEN MUNAN YMPÄRILLE JA SITTEN TAAS MUUALTA KARVAINEN!!!
Mitäs sanot siitä, jos mies on posliini sukuelimistä napaan asti, ja vasta navasta ylöspäin alkaa rintakarvoitus, ei terävällä rajalla vaan pikkuhiljaa ylöspäin rehevöityen?
Olisi kiva kuulla vinkkejä siitä, että millä tavalla miehen tulisi sheivata siten, jotta posliinikalun ja karvaisen rinnan välinen kontrasti olisi luonteva?
Kokonaan sheivaamattomuus ei ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla vinkkejä siitä, että millä tavalla miehen tulisi sheivata siten, jotta posliinikalun ja karvaisen rinnan välinen kontrasti olisi luonteva?
Itse totesin, että siisti tulee kun ajelee posliiniksi oikein reilusti ja isolta alueelta. Vatsan alueella löytyy kohtia joissa karvoitus on harvempi. Esim mulla suurin piirtein navan ja kalun puolivälissä. Kun siihen asti ajelee niin raja on aika luonnollinen. Eli koko "häpykumpu" on mulla posliinina ja nyt ei kyllä naisen todellakaan tarvitse etsiä piliä karvojen seasta. Karvoja kun ei ole lähimainkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaa.
Ei todellakaan ole, jos sekä rouva että mies tykkää ja parisuhde saa lisää iloa.
Vaimon kanssa aloitettiin seurustelu 23-vuotiaina ja luomukarvaisina. Jossain vaiheessa keksittiin aloittaa rouvan puolelta kevyt siistiminen, sitten alkoi karvat vähentyä minultakin, sitten rouvasta tuli posliini ja nyt 53-vuotiaina molemmat posliinina. Ja sängyssä on edelleen kivaa 30 vuoden peuhaamisen jälkeen. Täyskarvaisia emme tule olemaan enää koskaan, sitä emme kaipaa takaisin, vaikka nuoruus muuten olikin kivaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaa.
Ei todellakaan ole, jos sekä rouva että mies tykkää ja parisuhde saa lisää iloa.
Vaimon kanssa aloitettiin seurustelu 23-vuotiaina ja luomukarvaisina. Jossain vaiheessa keksittiin aloittaa rouvan puolelta kevyt siistiminen, sitten alkoi karvat vähentyä minultakin, sitten rouvasta tuli posliini ja nyt 53-vuotiaina molemmat posliinina. Ja sängyssä on edelleen kivaa 30 vuoden peuhaamisen jälkeen. Täyskarvaisia emme tule olemaan enää koskaan, sitä emme kaipaa takaisin, vaikka nuoruus muuten olikin kivaa aikaa.
Meillä aika samankaltainen tarina. Olen -70 ja vaimo on -73. Päädyttiin yhteen 2001, ja silloin vaimolla oli vain reunoilta siistitty puska ja itsellä sellainen sen ajan luomupuska. No vaimolla alkoi kyllä karvoitus vähentyä siinä muodin mukana, ja uskoisin että joskus 05-06 tienoilla hän oli kyllä jo posliini, mutta itse vetelin ties kuinka kauan luomuna (reilua..). Mutta joskus ehkä 15-v sitten aloin itse sheivaamaan enemmän ja aika nopeasti se meni siihen, että lopulta tuli ajeltua kaikki pois.
Posliiniksi ajaminen ekaa kertaa oli kyllä hämmentävä tunne, mutta ei siitä ole oikein enää paluuta ollut. Tälläkin hetkellä molemmilla on posliinit. Ehkä omalla kohdalla se suurin epäröinti liittyi siihen, että voinko näyttäytyä julkisesti posliinina, mutta kun tajusi että se on ihan normaalia, niin sitten siitä on ollut helppo pitää kiinni.
huolella teroitettu sirkkeli on paras!
pyöreä muoto auttaa poistamaan kaiken. turhan..
(reidet, pallit ja pakarat ovat pyöreänmuotoisia.)
Vierailija kirjoitti:
Olen aika ympäri karvainen maha ja rinta mukaan lukien. Kullin pinsetöin sileäksi, sheivaan pallit, välilihan, peppureiän ympäristön ja nivuset "näkymättömältä" osalta, eli noin kullin juuresta alaspäin. Aivan kullin yläpuolelle jätän pienen alueen trimmerin lyhyimmällä asennolla ja sen sivuilta ajelen trimmerin sivuterällä ilman ohjuria noin 10-15 sentin alueelta niin että jää vain hyvin lyhyt sänki, joka kasvaa nopeasti millin pari.
Tuo pienikin tupsu ja sänki sen ympärillä hämärtää riittävästi, ettei tule sitä karvaton rinkula -efektiä, tuntuma on kuitenkin lähellä paljasta ainakin heti ajelun jälkeen. Tosin tässä päälle viidenkympin ehkä tuo karvakin on alkanut hieman haalistumaan ja ohenemaan, joten sekin vaikuttanee kun ei ole ihan pikimustaa sakeaa kikkaraa.
Ehdottomasti höylällä. Mutta ei kuivana, vaan vaikka suihkun yhteydessä. Itse olen siloitellut ~15 vuotta ja alkuun kokeilin veet:iä, trimmeriä ym, ja höylä+kivekset -yhdistelmä vähän hirvitti, mutta lopulta se on osoittautunut parhaaksi.