Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ehkä lapsellinen, mutta toivoisin mieheltäni jouluna edes yhden lahjan

Vierailija
20.11.2005 |

ei tarvii olla kallis, mutta sellainen minkä hän on itse keksinyt ja miettinyt. Haluaisin vain yhden paketin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoo aina hyvissä ajoin jo ennen joulua että ei osteta toisille sit joululahjoja.

Vierailija
2/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jouluksi aikoo ostaa, mutta niin vain jää. Tänään viimeksi mietti mitä ostaisi ja valitti ettei osaa minulle mitään ostaa, kun en kuulemma ole tyytyväinen mihinkään. Mistä lie saanut päähänsä tuon, kun 9,5 vuotisen yhdessä olon aikana mies on ostanut yhden joululahjan (eka joulu yhdessä) ja kaksi syntymäpäivälahjaa ja antanut 3 äitienpäiväkorttia, ja noista muistamisista olen ollut aivan liikuttunut. Joka vuosi on ollut sama juttu. Vaikka suoraan sanonkin mitä toivon niin jää ostamatta. Itse ostan aina miehelle jotain esim. viime vuonnakin ostin sukkia ja alushousuja, kun en todellakaan muuta keksinyt. Yleensä olen ostanut cd-levyn, partavettä tai jotain vaatetta.

Mies muuten on ihana, mutta jouluhjat ja merkkipäivien unohtaminen on minulle kova paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies muuten on ihana, mutta jouluhjat ja merkkipäivien unohtaminen on minulle kova paikka.

Vierailija
4/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikin riittäis