Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olipas pph...

Vierailija
07.05.2012 |

Perhepäivähoitaja saapui puistoon neljän lapsen kanssa. Yksi pikkutytöistä hyppeli iloisesti. Hoitaja nappasi lujasti kädestä kiinni ja tempaisi tytön äkäisesti ympäri tuupaten toiseen suuntaan. Sen jälkeen nakkeli tylysti hiekkaleluja laatikolle kuin leivänkannikoita nälkiintyneille sorsille.

Kenenkähän lapsiraukka lie, vai omansako?

Mahtaako mikään taho valvoa pph-toimintaa oikein todella?

Varmasti on aivan upeitakin hoitajia, ikävä todistaa tuollaista kohtelua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihania hoitsuja, mutta yhtään en ole nähnyt/tavannut, ei ainakaan Länsi-Vantaan suunnalla ole ollut viimeiseen 15 vuoteen...

Vierailija
2/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Salossa ihan sama meininki. En KOSKAAN uskaltaisi lapsiani moisille "hoitajille" laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Salossa ihan sama meininki. En KOSKAAN uskaltaisi lapsiani moisille "hoitajille" laittaa.

missäs päin asustelet? Minäkin Salossa ja täällä Ylhäisi-Sirkkula alueella ihan mukavia pph. Ainakin puistossa ja kerhossa vaikuttavat kivoila ja lapsille mukavasti juttelee

Vierailija
4/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksityinen pph ja on aivan ihana hoitaja. Poikani oli myös kunnallisella pp-hoitajalla, joka oli ihan hyvä ja turvallisen oloinen.... Tietysti vaikea sanoa millainen hoitaja on omassa kotonaan, mutta useimmat joita minä olen tavannut, ovat ollaa oikein pirtsakoita, mukavia, tavallisia ihmisiä.

Vierailija
5/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten itse oli lapsena ihanalla pph:lla monta vuotta. Ennemmin laitan lapseni pph:lle kuin päiväkotiin jäämään jalkoihin.

Vierailija
6/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei lapsille välttämättä anneta edes niitä hiekkaleluja, jos hoitajilla on huono päivä. Onpa muutama veijari jätetty ulkokamppeissa hikoilemaan eteiseen, koska eivät ole olleet kiltisti eli ovat reppanat yrittäneet itse vaikka hanskoja käteen. Niin ei tehdä, joten seiso 30 min sisällä ja jos itket, tulee siitä 10 min lisää arestia.

Vierailija
7/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ihana pph. Sen kyllä tietää että asiat on hyvin, kun lapsi itse vapaapäivän jälkeen haluaa kertomaan hoitotädille asioita ja näyttämään uusia juttujaan. On myös tarkempi kuin edes itse olen. Joskus kun jään siihen lörpöttelemään lasta hakiessa, huomaan miten hoitajalla on silmät melkein selässäkin, huomaa joka asian mitä ympärillä tapahtuu, vaikka itse olisin ihan uppoutunut keskusteluun. Lapselle tulee todennäköisesti kova ikävä hoitajaansa, nyt kun syksyllä jää kotiin.

Vierailija
8/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta ketään, että täällä asiaa vatkot.

eli aina kun näkee jotain sopimatonta, niin heti suu auki ja sanot ulos.

näin minä teen, ihan aina ja kaikkialla!

ohjaan toisten lapsiakin ihan kuin omiani.

samoin aikuisia ihmisiä. no. opetustyö onkin minun ammattini.

sujuu siis tuo nätisti , mutta napaksi sanominen :)))

Vierailija
9/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka täyspäinen rupeaa hoitamaan vieraita kakruja surkealla palkalla?

Vierailija
10/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en itse ole uskaltanut laittaa lapsiani pph:lle vaan ryhdyin itse sellaiseksi:) Itse olen tietysti ihana hoitaja eikä tulisi mieleenkään kohdella hoitolapsia huonosti:) Oma valinta tämä on, jos olisin lastenhoitoon kyllästynyt niin tekisin jotain muuta työtä. Luulen että tuo ap:n kohtaama hoitaja on joku työhönsä kyllästynyt tätsy joka tekee työtä kun ei muutakaan osaa.

Vierailija
11/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa omaa pientä hoitoon, lisäksi voin suorittaa samalla opintoni. Minusta on pelkästään plussaa että omalla pienellä on päivisin samanikäistä seuraa. T. Ypph olikohan se nyt nro 11..

Vierailija
12/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa omaa pientä hoitoon, lisäksi voin suorittaa samalla opintoni. Minusta on pelkästään plussaa että omalla pienellä on päivisin samanikäistä seuraa. T. Ypph olikohan se nyt nro 11..

Vierailija
13/13 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan tarpeeksi hyvä hoitaja eli lapsia kohtelen nätisti ja tasavertaisesti, pidän sylissä, ulkoillaan jne.

Myös ne pari hoitajaa keiden kanssa ollaan puistossa, on mukavia hoitajia. Oikeastaan tämä toinen hoitaja ollut nyt sairaslomalla pidempään ja hänen hoitolapsen äiti kertoi että kaipaa jo hyvää hoitoa.. lapsi ollut varahoidossa pk:ssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän