Miksi käytte vieraissa??????.
Onko siinä kiinnijäämisen jännitys, vai onko niin että ruoho on vehreämpää aidan toisella puolella?. Jos parisuhde on kunnossa niin miksi pilata syrjähyppyjen kanssa sitä?. Taas jos kalu on pienempi kun "normaali koko" niin tekeekö se miehestä huonon? onhan leikkikalut ja kieli olemassa. Jos naisella on "normaalia isompi" niin tekeekö naisesta huonon?. Me olemme pärjänneet helvatan hyvin menemättä vieraisiin. Uskokaa nyt valittajat.
Kommentit (25)
Oma vaimoni ei halua seksiä ja itsellä olisi kova tarve. Tässä jo katselee sillä silmällä muita naisia...
Eli vieraissa käynti olisi varmasti omien tarpeiden tyydytämistä ja ennenkaikkea haluaa tuntea olevansa haluttu. Myös mies kaipaa sitä tunnetta!
Tässä on juuri se syy; mieskin haluaa olla haluttu. Oma vaimo ei melkein kahdenkymmennen vuoden yhteiselon aikana ole esittänyt mitään haluamisen merkkejä mua kohtaan. Petti mua pitämällä kymmenen vuotta salasuhdetta parhaimman kaverini kanssa. Ei tosin ole enää paras kaverini...
Enkä minä enää uskollinen...
M +40
Jäävi kai oon sitä arvioimaan, asiasta voi olla monenlaisia mielipiteitä ja näkemyksiä ja se suotakoon. Aika hyvin kuitenkin tullut toimeen sekä itseni että muiden kanssa eikä henkisiä ongelmia joihin olis tarvinnut ammattiauttajaa, ole ollut. Mielestäni henkisesti vähiten pätevien asioiden joukoon kohdallani kuului toi turhan pitkäaikainen periaateuskollisuus jolle ei kyllä taida järkiperusteita juuri löytyä. Mut kukin mun puolesta tehköön niinkuin oikeaksi katsoo, niin kauan kun mennään lian sallimissa puitteissa. Jos tarvii kerätä patoutumia ja pahaa mieltä jotka väkisinkin heijastuu myös ympäristöön, ni sit tarvii tehdä niin. Itse en katso sellaista ansainneeni.
vireystaso ja halut vain paranivat vv alettua:) Ei ole kosteusongelmia (vai kuivuusko se oli:D), ei menkkoja häiritsemässä!
Ihanaa kypsän naisen elämää...
vireystaso ja halut vain paranivat vv alettua:) Ei ole kosteusongelmia (vai kuivuusko se oli:D), ei menkkoja häiritsemässä!
Ihanaa kypsän naisen elämää...
Missä iässä sulla alkoi vaihdevuodet? Kuinka kauan siitä on nyt?
Yleensä elämä pistää arvioimaan sovinnaisuuksia uudelleen. Joskus tuloksena on, että sovinnaisuudet katsotaan hyödyllisiksi ja omalta osalta päteviksi. Toisinaan todetaan, että niitä ei voida noudattaa tai ne aiheuttavat jopa ongelmia.
Äsken juuri annoin toisessa ketjussa ymmärtää, että meillä käytiin seksihalujen eroista kauniita ja rumia keskusteluja ja apua pyydettiin asiantuntijoiltakin. Kaikki turhaa. Vaimo ei enää halua. Kerran sitten turhautuneena kysyin, että mitähän minun pitäisi haluilleni tehdä, koska hän ei niiden tyydytykseen halua osallistua, eikä niiden tukahduttaminenkaan tunnu onnistuvan. Urputus hänen puoleltaan loppui siihen. Se oli varmaan kysymys, joka sai hänet lopultakin ymmärtään minua ja oman vastuunsa parisuhteen seksielämästä. Sen jälkeen meillä on harrastettu kahden vuoden aikana seksiä ehkä 10 - 15 kertaa, enkä minä sitä enää myöskään pyydä. Kaikki torjutut seksialoitteethan ovat vonkaamista, ja se ei passaa minulle.
Käännän asian näin: jos vaimo haluaa olla ilman, se on hänen oikeutensa. Se ei oikeuta minua vonkaamaan tai kiukuttelemaan. Eikä se suoranaisesti oikeuta minua pettämäänkään. Yleisen moraalin mukaan minun kai pitäisi jättää hänet ja etsiä uusi. Olen kuitenkin ruma mies, en ehkä kovin terävä enkä varsinkaan naisten mielestä houkutteleva. En yritä iskeä ketään enkä ylipäätään halua sotkea omaa elämääni millään, mitä pitäisi kovin salata. Tiedän, että olen altis pettämään, mutta toistaiseksi tyydytän itseäni aika usein. Onneksi vaimo ei siitä sentään urputa, varmaankin siitä syystä, että hänen työaikansa ovat aika epäsäännölliset ja minulla on omaa rauhaa usein. Asia ei siis häiritse häntä. Minulle sivusuhde ei siis ole ollut mahdollinen ratkaisu ainakaan toistaiseksi, enkä ole sellaista tietoisesti tavoitellut. En kuitenkaan pidä asiaa täysin mahdottomana. Jos sellainen joskus syntyy, yritän harkita, että muodostuuko siitä vain taakka vai onko se jotenkin rakentava.
En osaa tiivistää asiaa mitenkään muutoin kuin että halujen epätasapaino voi olla olla todella raskas taakka parisuhteelle, ja jos jompikumpi ei pysty keskustelemaan asiasta todella avoimesti, pettäminen taitaa olla enemmänkin todennäköistä kuin mahdollista. Ja tuo avoin keskustelu on sellainen asia, johon en usko läheskään kaikkien kykenevän. Monille on liian vaikea kyseenalaistaa omia käsityksiään ja asenteitaan edes hetkeksi. Jos haluaa toteuttaa omaa oikeuttaan olla seksittä, olisi hyvä ymmärtää, että sillä oikeudella on vaikutuksensa.