Luottamus mieheen lopahti...
MIstäköhän edes aloittaisin...
Mies viestitteli erittäin tiiviisti naispuoleisen työkaverinsa kanssa,viestejä sinkoili íhan älytön määrä ennen kun mies jäi kiinni.Arvasin että jotain on meneillään ja tongin puhelimen.No sieltähän vino pino löytyi viestejä.Jos ei kerran ole mitään salattavaa,miksi pitää mun selän takana kirjotella.Asia varmaan olisi jollain tasoo ok jos olisin edes tiennyt heidän ystävyydestään.
Viesteissä oli ihan niitä näitä mutta myös hyvän yön toivotuksia,WTF???Se on miehen mielstä ihan normaalia...On kuitenkin pyydellyt anteeksi käytöstään...Lupasi olla kirjoittelematta mutta asia vaivaa minua edelleen todella paljon,ovat joka päivä töissä tekemisissä...
Nyt viikonloppuna mun olis pitäny soittaa sille naiselle (joka on kaunis,erittäin) ja selvittää tämä sotku,no en kyllä soittanut...En osaa edes selittää mitä kaikkea tähän tarinaan liittyy kun on ajatukset ihan totaalisen sekaisin.En vaan osaisi edes kuvitella että yksikään ystävieni miehista touhuisi tuollaista selän takana..
Kuitenkin taas viikonloppuna kysyin onko he edelleen kirjoiteleet,vastaus oli jyrkkä ei..ja mies valehteli taas päin naamaa.Löysin nimittäin taas vinopinon viestejä puhelimesta viikonloppuna..tuhoon tuomittu tämä suhde kun en pysty luottamaan..Enkä kaipaa yhtäkään viestiä että mitäs menit tonkiin...miten pitkään sitä olisi jatkunut jos en olisi tonkinut (jatkuu vissiin kyllä vieläkin) ja mihin se olisi johtanut..
Kommentit (33)
On muuten törkeä yksityisyyden loukkaus. Ja paskaaks vingut, ettet halua viestejä, joissa sinun törkeään käytökseesi puututaan?
Taidat olla aika hullu haahka. Ihme ämmä.
ja minulla suunä mm. se, että mies on pyytänyt että lasten takia jatkan liittoa, kunnes ovat tarpeeksi isoja ja tuon olen miehelleni luvannut. Kaikki ei ole aina niin yksinkertaista, eikä varsinkaan sitä mitä moni ulkopuolinen luulee :)
Tarpeeksi isoja mihin? Huomaamaan että ovat eläneet pienen ikänsä keskellä valheellista kulissia? Tarpeeksi isoja, että ovat oppineet kieroutuneet käsitykset parisuhteesta, niin että voivat itsekkin niitä omassa elämässään toteuttaa?
mutta luulen että ap on kyllä puhunut miehensä kanssa moneen kertaan...ja jos nyt vaan haluaa purkaa täällä ni purkakoot..tsemppiä ap..
Onko ap:lla tullut mieleen, että kyseessä olisi vain ohimenevä ihastus?
Itselläni ainakin on ollut suhteen aikana muutama ihastus, jotka on sitten menneet ohitse. Se, että lähettelee viestejä toisen kanssa ei ole vielä pettämistä. Vai lukeeko viesteissä jotain sellaista mistä voisi päätellä pettämisen tapahtuneen?
Tuosta valehtelusta vielä, että helposti sitä alkaa valehtelemaan jos toinen loukkaantuu totuudesta. Mitä sitä turhaan riitelemään jos pystyy sen ohittamaan lievällä valheella.
En ole tässä miestäsi puolustelemassa, annan vain oman näkökantani asiaan.
Seuraa tilannetta ja voit mielestäni kysyä naiselta mikä tilanne on, kunhan et hysterisoi liikaa.
niin ehdota etta pyydatte naisen koko perheen kylaan etta voitte tutustua kunnolla ja teista voisi tulla perhetuttuja. Noinhan niita perhetuttuja muutenkin tulee - jommallakummalla on ystava, ja puolisotkin tutustutetaan ja siita se lahtee.
Jos tama ei sovi miehelle niin eikohan tilanne ole silloin selva teille kaikille etta kyseessa ei ole mikaan oikea, viaton ystavyys.
niin ehdota etta pyydatte naisen koko perheen kylaan etta voitte tutustua kunnolla ja teista voisi tulla perhetuttuja. Noinhan niita perhetuttuja muutenkin tulee - jommallakummalla on ystava, ja puolisotkin tutustutetaan ja siita se lahtee.
Jos tama ei sovi miehelle niin eikohan tilanne ole silloin selva teille kaikille etta kyseessa ei ole mikaan oikea, viaton ystavyys.
Tuskin pystyt luottaan mieheesi...on ehkä mietiskelyn paikka molemmilla
Ap, tule kertomaan tämän hetken tilanne.
hysteerinen ämmä. Viaton ihastus, pientä flirttiä ja hyvin mahdollisesti jää siihen. Pidä oma peli kunnossa ja teidän parisuhde parhaana vaihtoehto miehelle,muuta ei kannata tehdä.
...mitähän vielä kirjoittaisi tolle söpölle työkaverille tylsän perjantain piristykseksi...
Joku oli jaksanut tän nostaa :)
Joo siis yhdessä ollaan.Yritämme tulevaisuutta yhdessä rakentaa :) Hetki kestää luottamus saada mutta katotaan hetki kerrallaan.Tähän väliin on mahtunut kaikennäköstä niitä täällä nyt mainitsematta..mutta tällänen päätös tehtiin.Asiasta on toki puhuttu,juteltu,ei raivottu.Mutta nyt näillä mennään. -ap-
Kiva kuulla että olette yhdessä. laittoiko mies täysin välit poikki tuohon kolleegaansa? Loppuiko viestittely? Olivatko pelkkiä ystäviä, vai oliko muitakin? Mulla oli vähän samanlainen tilanne, mutta mies tajusi lopettaa.
On ilmeisesti laittanut välit jollain tasoo poikki.Ei enää kirjoittelua,töissä toki näkevät mutta siihen se KÄSITTÄÄKSENI on nyt jäänyt...Ikinä ei selvinnyt se oliko jotin muutakin.Tähän päivään mennessä ei kuulemma mutta silliset epäilykseni puhuvat toista kieltä.-ap-
ja minulla suunä mm. se, että mies on pyytänyt että lasten takia jatkan liittoa, kunnes ovat tarpeeksi isoja ja tuon olen miehelleni luvannut. Kaikki ei ole aina niin yksinkertaista, eikä varsinkaan sitä mitä moni ulkopuolinen luulee :)