Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polvikipu juostessa -> lääkäri käski laihduttaa (kuva)

Vierailija
07.05.2012 |

http://aijaa.com/0074710147803

Kävin lääkärillä juostessa tulevan polvikivun takia ja se käski ensiksi laihduttaa 5 kiloa ja jos tämä ei auta niin sitten lisätutkimuksia. Siis täh?! En mielestäni oo ylipainoinen, vaikka pehmeyttä löytyykin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joukset paljon kanattaa olla hyvät kengät ittelläni auttoi paljon kun hommasin kunnon juoksu kengät

Vierailija
42/55 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut nuoresta asti ns. huonot polvet ja en ole koskaan ollut ylipainoinen. Mun polvilumpiot on vaan niin "löysät" että ne hankaa niitä polven muita luita juostessa, kun se silleen tärähtää ja siitä tulee kipu. Tämä havaittiin magneettikuavuksessa.

Tätä varten mulla on polvituet jotka pitää sen lumpion paikoillaan kun lähden lenkiille. Kesällä ne ei vaan oo kovin viehättävät:d näyttää että juoksisin polvisuojien kans:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä JOS seisot oikeesti suorassa tossa kuvassa niin sun ryhti on vino: jotenkin ihan kun toinen jalka olisi pidempi kuin toinen?

Voiko olla mahdollista?

T. äippälomalla oleva fysioterapeutti

Vierailija
44/55 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kinesioteippiä melko epäluuloisella asenteella. Itselläni ollut jo jonkin aikaa sama vika, polvi kipeytyy juostessa ja pyöräilyssä. Olen jonkin verran tutkinut vaihtoehtoisia hoitomuotoja, fysioterapeutit ja lääkärit käyty läpi. Ostin kinesioteippshopista edullisempaa 9 euron teippiä ja tätä laadukkaampaa goldia: http://www.kinesioteippishop.fi/kinesio-tex-gold-sort.html

Ihmettelen vieläkin, mutta teippi todella auttaa kipuun! Kannattaa kokeilla, siinä ei mitään häviä jos muutaman kympin pistää teippeihin ja kokeilee. Sen huomasin, että edullisempi ei pysy niin pitkään, kuin tuo goldi. Muuten ihan samanlaisia teippejä.

Vierailija
45/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi helpottaa, jollei, niin sitten tarkempiin tutkimuksiin. Ja ps. luulen, että sulla saattaa vähän ylipainoa ollakin, laita oma kuvas, niin tiedetään paremmin :)

Vierailija
46/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää että vänkäis vasemmalle. Vähä mikä idiootti lääkäri. Ihan hyvä että haetaan ratkaisu syihin eikä seurauksiin, mutta ei sun tuon kuvan perustella kyllä tarvi laihduttaa.

Vierailija
47/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Jos nyt oikeesti ihminen tietää että on normaalipainoinen ja lääkäri heittäs tollasta kommenttia, niin ei kukaan siitä kuvaa tulis tänne laittaa ja odottamaan kehua että olet hoikka tms.

Vierailija
48/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi helpottaa, jollei, niin sitten tarkempiin tutkimuksiin. Ja ps. luulen, että sulla saattaa vähän ylipainoa ollakin, laita oma kuvas, niin tiedetään paremmin :)

Siis toi on mun kuva... ap

Vierailija
49/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähden pari kiloa liikaa? Kuinka pitkiä matkoja juokset? Kauanko olet harjoitellut? Jos olet vasta aloittanut, kannattaa aloittaa lihasten vahvistamisesta ja juosta vasta sitten. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
50/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Jos nyt oikeesti ihminen tietää että on normaalipainoinen ja lääkäri heittäs tollasta kommenttia, niin ei kukaan siitä kuvaa tulis tänne laittaa ja odottamaan kehua että olet hoikka tms.

8 kk:n aikana, joten siitä lääkäri varmaan aatteli että paino aiheuttaa ongelmia. Ei oo provo, työpaikkalääkärillä kävin. ap

Vierailija
51/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just urheiluliivit sait päälles ja jonku ottamaan kuvan ihan tätä provoa varten. Laitappas joku muukin kuva itsestäs...

Vierailija
52/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kuvasta voi sanoa vaikuttaako paino asiaan vai ei. Voihan olla kaksi normaalipainoista, eli esim. 150/45 ja 180/77 ja todella iso ero tulee polvien rasitukseen kun painoa on toisella 30 kiloa enemmän kuin toisella.

Paljonko siis ap painat?

Vierailija
53/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähden pari kiloa liikaa? Kuinka pitkiä matkoja juokset? Kauanko olet harjoitellut? Jos olet vasta aloittanut, kannattaa aloittaa lihasten vahvistamisesta ja juosta vasta sitten. Nimimerkillä kokemusta on.

Polvikipu on tullut viimeisen puolen vuoden aikana. Juossut oon jo useamman vuoden. ap

Vierailija
54/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pitkä ja painat?

Vierailija
55/55 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kuvasta voi sanoa vaikuttaako paino asiaan vai ei. Voihan olla kaksi normaalipainoista, eli esim. 150/45 ja 180/77 ja todella iso ero tulee polvien rasitukseen kun painoa on toisella 30 kiloa enemmän kuin toisella.

Paljonko siis ap painat?

Pituutta on 159 cm. ap