Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset heittävät

Vierailija
07.05.2012 |

Lauseen "soita vain heti jos tarvit apua", jos eivät oikeasti tarkoita stä?! Muutamat kaverit aina nähdessämme jakelevat noita korulauseita mutta pari kertaa tässä vuoden aikana kun oikeasti olisin tarvinut apua, kieltäydytään niinkin tärkeiden syiden vuoksi kuin kynsihuolto, makkaranpaisto nuotiolla tai kaappien siivous. Avun pyytäminen ei ole minulle helppoa muutenkaan niin tuntuu pahalta kun huomaa minkälaisia ystäviä minulla on. Minä kuitenkin itse hyppään vaikka keskellä yötä avuksi jos tarvis on, niin on kyllä paskamaista ettei itse saa vastapalveluksia. Mikä ihmisiä vaivaa? Ei kannata sanoa asioita mitä ei oikeasti tarkoita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kavereilla" mitään tee. Taidan noudattaa kakkosen neuvoa, potut pottuina. :)

Vierailija
2/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä sanoisin noin niin tarkoittaisin, että haluan olla apuna ja tukena, ja minulle saa soittaa, ja yhdessä mietitään miten voisin olla avuksi. Ei niin että päivystän koko ajan, vaan olen käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat yksi kerrallaan niiden auttamisen, jotka eivät auta sinua. Mua on röyhkeimmät pyytäneet ottamaan töistä lomapäivän, jotta pääsisin auttamaan niitä kämpän maalaamisessa. :D Turha kai sanoa, että nämä kaverit eivät ole auttaneet minua koskaan.

Vierailija
4/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat arvatenkin sitä sorttia ihmisiä et haukkuvat sua aikansa kun lakkaat auttamasta heitä, sitten siirtyvät pikkuhiljaa sellaisten tyyppien pariin joilta voivat taas niistää tukea, apua, ymmärrystä ja palveluksia ilman vastavuoroisuutta.

Been there. Tällä hetkellä ei oo kavereita jonoksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän