Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? Laitoin myyntiin tavaraa Huutonettiin ja nyt sitten

Vierailija
06.05.2012 |

vilkuilen jatkuvasti, onko tullut huutoja. Jos on tullut, niin innostun heti katselemaan, mitä muuta voisi yrittää myydä, mutta jos ei, niin koko touhu tuntuu turhalta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava kuulla että on muitakin vertaisiani :)

Vierailija
22/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa 10 krt päivässä onko tullut huutoja vaikka huutoaika on max 2 vkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin katsoa 10 krt päivässä onko tullut huutoja vaikka huutoaika on max 2 vkoa.

Vierailija
24/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan sopisi yrittäjäksi, koska tuntuu niin kurjalta, jos kukaan ei huuda. Ja sekin tuntuu kurjalta, jos joku oikein kovasti haluaa jonkin mun kohteen eikä saakaan sitä, kun ei voi enää korottaa.

ap

Vierailija
25/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä ja koko ajan kotona katselen, mitä voisin vielä laittaa myyntiin. Mulla kyllä tämä johtuu siitä, että huutis on hoitorahan lisäksi mun ainoa tulonlähde tällä hetkellä ja talous on kehnossa jamassa.

Vierailija
26/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutoja tulee jos kohde auki esim 5vrk, tai osta heti toiminnolla. Hintavarausta ei pidä laittaa, vaan alku hinta sellaiseksi että ei tule paha mieli jos ei enempää saa.

Vierailija
27/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa katsoa kuinka monta kertaa mun kohteita on katsottu.

Ja monta kertaa päivässä tietty!

Vierailija
28/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pariin on tullut huutoja. Kyllä lämmittää mieltä. Ilmeisesti monet katsovatkin vain samana päivänä sulkeutuvia tai jättävät muuten vain tai taktisesti huudon viime tippaan.

ap

Vierailija
29/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pitkästä aikaa vuoden alusta huutonetin käytön.

Alkuun meni mukavasti tavara kaupaksi.Sitten lopahti pariksi kuukaudeksi kokonaan ja kyllästyin seuraamaan omia kohteita.

Minulla käytössä automaattiuusinta..no nyt kävin pitkästä aikaa katsomassa, niin viiteen kohteeseen oli tullut yhtäkkiä huutoja :) ja yhdestä kohteesta on jopa kilpailua :)

Kyllä taas innostui kaivamaan uusia kohteita myyntiin.

Vierailija
30/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauppa on piristynyt. Minä vilkuilen koko ajan myös kotona ympärilleni, mitä voisi myydä. En ole muuten yhtään myyntihenkinen enkä pystyisi esimerkiksi olemaan vaatekaupassa töissä.

Se mikä harmittaa on nuo korkeat postituskulut. Joskus ne ovat enemmän kuin itse tavaran hinta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi