Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? Laitoin myyntiin tavaraa Huutonettiin ja nyt sitten

Vierailija
06.05.2012 |

vilkuilen jatkuvasti, onko tullut huutoja. Jos on tullut, niin innostun heti katselemaan, mitä muuta voisi yrittää myydä, mutta jos ei, niin koko touhu tuntuu turhalta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vilkuillut turhaan. :)

Vierailija
2/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Niinku elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassua muuten, miten ilahduttaa, kun saa myytyä jotain, vaikka on samasta tavarasta maksanut aikoinaan paljon enemmän.

ap

Vierailija
4/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostuin laittamaan lisää kohteita myyntiin. Nyt on ihan väsähtänyt olo. Miten tämä voikin olla joskus näin raskasta?

ap

Vierailija
5/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huutiksen omat kohteet netin aloitussivuna. Eli aina kun netin avaa, näkee mikä tilanne on ja mihin voi alkaa etsiä postituspakettia.

Hiljaista on ollut, joulusta pääsiäiseen ei juuri kauppoja. Nyt pääsiäisen jälkeen 5 kohdetta menny. Myöskin sellainen kesävaatesetti, joka on roikkunut automaattiuusinnoissa 2 vuotta:)

Vierailija
6/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sesongin vaatteet alkaa olla ostettu tai -30 ja -20 -kampanjoita on jo siellä tai täällä. Elokuun alussa homma käynnistyy kuin taikaiskusta. Itse myyn juuri nyt vain suosituimpia merkkejä, jotka menevät kaupaksi aina. Huutis ja kirppis ovat tosi sidottuja vuodenaikaan. Minulla on livekirppispöytä parhaillaan, ja esim. tosi hyväkään toppavaate ei liiku mihinkään (vaikka tyhmäähän se oli kokeilakin joo).

Vierailija
7/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa kahden vuoden kuluttua kohteen myytyä. Kaksi vuotta sitten olin itse vain ostajana.

On kyllä jossain määrin mystistä, mistä ihmiset kiinnostuvat. Ihmettelen juuri yhden kohteeni suosiota. Sitten on alle eurolla tarjolla hyväkuntoista vaatetta, jota kukaan ei huuda. Ihan kokeeksi pistin lähtöhintoja ihan alaskin, mutta ehkä se epäilyttää ihmisiä?

ap

Vierailija
8/30 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian alhaiset lähtöhinnat voi tosiaan olla huonosta. Oikea hinnoittelu on siis kaiken a ja o. Ylihinta -> ei huutoja, alihinta -> ei huutoja. Sopiva hinta - > huutoja.

Nyt on välikausivaatekausi jo ohi selvästi Huutiksessa. Nyt menee kaupaksi sandaalit, shortsit, t-paidat ja kesähatut.

Vierailija
9/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Niinku elämä.

Mitähän pahaa on kierrättämisessä? Jos siitä saa vielä vähän särvintä leivän päälle?

Vierailija
10/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:ssä myy paremmin, ja enemmän

huutoja tulee jos kohde auki esim 5vrk, tai osta heti toiminnolla. Hintavarausta ei pidä laittaa, vaan alku hinta sellaiseksi että ei tule paha mieli jos ei enempää saa.

siis lähinnä tuo tori.fi-kommentti?

Mua harmittaa, kun pari huutiksen muutosta on tullut meidän kannalta huonoon saumaan, eli ensin aikailin tunnusten luomista, kun pelotti se (helpon) systeemin opettelu. Reilun vuoden ehdin myydä kun tuli tehomyyjäsysteemi ja tehomyyjäksi en halua. No nyt sitten taas tuli se huutoplus, ja oletan, että ne, joilla on pienet listakuvat, saa myytyä paremmin.

Myytävää meillä olis tosi paljon, mulla on myös kirppispöytä tässä koko ajan ja nyt sitten tutustuin tori.fi-systeemiin ja sain alle viikossa myytyä 2 isompaa juttua, esim. polkupyörän.

Mutta oletan, ettei toriin kannata ihan pieniä tavaroita alkaa laittamaan...? onko kokemusta?

Ja kyllä, myös mun on pakko monta kertaa päivässä kurkkia huutiskohteitani.

Vierailija
11/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo huutojen ja kohteen katsomisten lukumäärän kyttääminen on tuttua huttua :D

Nyt sitten otin ihan livekirppispöydän tosi pitkästä aikaa ja hitto kun syyhyää kun ei tiedä onko ollut kiinnostusta vai ei. En kehtaa jatkuvasti kysyä kirpparin myyjiltäkään tilannetta. Pitää mua pian ihan kahelina :) Pöytää on jonkun verran käyty mylläämässä, että kerta päivään käyn sen siivoomassa, mutta pientä sälää kun on paljon myynnissä niin en mitenkään muista mikä on mennyt. Äh, huutis on kivempi!

Vierailija
12/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurinta hupia on käydä katsomassa, montako katsojaa on käyny :) Saatan käydä montakin kertaa päivässä tai jopa tunnissa :D

Eli et ole ap ainoa :)

Vierailija
13/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsastajista. Pitää vielä mainita, että sydän pamppaillen odotan myös palautteita. Aina pelottaa, ettei tulekaan positiivista...

ap

Vierailija
14/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on ollut kohteiden katsojia nyt toukokuussa?

Sanotaan vaikka sellaisessa kohteessa, jossa on yksi huutaja nyt?

Paljonko teillä on yleensä kohteita kerralla myynnissä?

Minä olen yksi tähtimyyjistä.

Vierailija
15/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainoa omien myyntikohteitten kyttääjä.

Ehkäpä kannattaisi hankkia se kuuluisa elämä, mutta kovasti vain tuo huutonet vetää puoleensa niin myyjänä kuin ostajanakin.

Vierailija
16/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttään myös silmä kovana ja palautteen tietenkin toiveissa on saada positiivista palautetta.

Vierailija
17/30 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen kun aloitin muutama kuukausi sitten. Pari pakettia olen saanut nyt toukokuussa lähtemään.

ap

Vierailija
18/30 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä ne kohta alkavat kiinnostaa.

Onko teiltä muilta koskaan kadonnut mitään postissa?

ap

Vierailija
19/30 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän lienee seikkaillut monta päivää vaikka oli oikea osoite ja riittävästi postimerkkejä?

ap

Vierailija
20/30 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi huuto ja yksi kadonnut lähetys. Toivon kovasti, että se löytyy vielä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä