Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jakaa kalorit pitkin päivää?

Vierailija
06.05.2012 |

Esim prosenteissa, paljonko syödä aamulla, lounaalla jne.

Ruoka-aikoja mulla 5: aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.

Lisäksi mietin, paljonkohan kaloreita kannattaisi syödä. Tiputtaa jopa 1200:aan, vai riittääkö laihdutukseen 1500-1600. Olen 163/57 ja 5 kg pitäisi tiputtaa. Ei kiire, tärkeämpää on että kilot pysyvät pois. Liikun 1-2 tuntia päivässä normaalia tai reipasta lenkkeilyä koiran kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala laihduttamaan ja kaloreita laskemaan. Saat vielä anoreksian. Olet kyllin hoikka.

Vierailija
2/2 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim prosenteissa, paljonko syödä aamulla, lounaalla jne.

Ruoka-aikoja mulla 5: aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.

Lisäksi mietin, paljonkohan kaloreita kannattaisi syödä. Tiputtaa jopa 1200:aan, vai riittääkö laihdutukseen 1500-1600. Olen 163/57 ja 5 kg pitäisi tiputtaa. Ei kiire, tärkeämpää on että kilot pysyvät pois. Liikun 1-2 tuntia päivässä normaalia tai reipasta lenkkeilyä koiran kanssa.

Ensinnäkin, olet jo normaalipainoinen kuten varmaan tiedätkin. Toisinaan keho vastustaa pudotusta normaalipainon sisällä eli joillain voi vaatia jopa sinne 1200 kcal tiputusta että lähteeä painoa, toisilla taas 1500 kcalkin laihduttaa rauhllista tahtia. Omalta kohdaltasi asiaa et tiedä muuta kuin kokeilemalla. Syö vaikka kuukausi 1500 kcal päivässä ja katso mitä painolle tapahtuu. Jos laskee, se on hyvä, jos ei, täytyy vielä vähentää jos haluat kerran välttämättä laihtua.

Nuo ruokailuajat ja kertojen määrä taas ovat ihan äärimmäisen yksilökohtaisia asioita ja riippuvat mm. siitä oletko ilta- vai aamuvirkku, harrastatko tiettyyn aikaan raskaampaa ruumiillista aktiviteettia kuin muulloin (esim. raskas työ klo 9-17 tai rankka liikunta klo 18-19) jne. Itselleni sopii parhaiten vain 3 ateriaa päivässä, jaettuna niin että aamupalalla 200 kcal, lounaalla 500 kcal ja päivällisellä 700 kcal - olen äärimmäisen aamu-uninen eikä ruoka aamulla tai aamupäivästä maistu mutta illalla on nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla