Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut Taffelin juustonaksuille?!

Vierailija
12.02.2014 |

Ennen olivat ihanan isoja. Nyt surkean pieniä. Ihan kuin lytyssä. Onko joku hoksannut?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sotkea jumboihin, aika samannäköisessä pussissa ovat, ja molempia on kaupoissa edeleen.

Vierailija
2/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, nyt tuli juustonaksuhimo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Itsekin söin niitä just pikkupussin ja ihmettelin kovasti mitä niille oli tapahtunu. Ihan pieniä, kuin murusia. Pitää varmaan laittaa Taffelille palautetta.

Vierailija
4/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne oo enää niin isoja, ja jotenkin eri koostumuskin..?.mut siis sama, hirvee himo tuli nyt! :D

Vierailija
5/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada juustonaksuja!

Vierailija
6/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada juustonaksuja!

Vierailija
7/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, ja sitä cheddarin makua on vähennetty.

Vierailija
8/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown naksut on samoja, halvempia vain!

Vierailija
9/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:42"]

[/quote]Olen huomannut, että Rainbowin naksut ovat melkein identtisiä. Mutta aiemmin nuo Taffelin olivat isompia kuin Rainbowin. Nyt T:n ovat paljon pienempiä kuin Rainbowin! Taidan siis siirtyä R-naksuihin...

Onko ne Taffelin jumbonaksut muuten ihan samanmakuisia kuin tavalliset? Koko vaan on eri? En ole ikinä ostanut niitä kun olen aina tykännyt noista tavallisista... Pitääkin maistaa niitä jumboja.

ap

Vierailija
10/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä jumboissa on myös pekonin maku. En tykkää yhtään mutta juustonaksut, AH. Naksut on muuten parhaimmillaan kun jättää pussin auki päiväksi, maustuvat ihanasri

Vierailija
11/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan juustonaksut on parempia kuin Rainbowin.

Vierailija
12/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin koostumuskin olisi muuttunut. Ainakin itse muistan juustonaksut jotenkin tahmeamman ja kiinteämmän oloisina. Nyt ne on sellaisia höttösiä, kauhean ilmavia, purressa vaan hajoavat ja liukenevat kuin ilmaan, jotenkin mauttomampia myös. Se pussin auki jättäminen kyllä muutes auttaa vähän, hyvä huomio, mutta ei pelasta koko tilannetta.

Vierailija
13/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:42"]

[/quote]Olen huomannut, että Rainbowin naksut ovat melkein identtisiä. Mutta aiemmin nuo Taffelin olivat isompia kuin Rainbowin. Nyt T:n ovat paljon pienempiä kuin Rainbowin! Taidan siis siirtyä R-naksuihin...

Onko ne Taffelin jumbonaksut muuten ihan samanmakuisia kuin tavalliset? Koko vaan on eri? En ole ikinä ostanut niitä kun olen aina tykännyt noista tavallisista... Pitääkin maistaa niitä jumboja.

ap

[/quote]

Ne on "Bacon&Cheddar", eli voimakkaamman makuisia. Tavalliset naksut ei enää maistu kunnolla millekään, kun on tottunut noihin Jumboihin. Ja ovat ihanan kokoisiakin. Mä olen monta vuotta ostanut vaan Jumbojuustoja, paremman makusia ja kokoisia. Äh, mullekin tuli himo. ;)

Vierailija
14/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 22:23"]

Niissä jumboissa on myös pekonin maku. En tykkää yhtään mutta juustonaksut, AH. Naksut on muuten parhaimmillaan kun jättää pussin auki päiväksi, maustuvat ihanasri

[/quote]Bläärgh! En halua sitä pekonin makua! Oi voi voi, kun ostin ekan pussin, jossa on noita ilmeisesti uudistettuja naksuja, niin ajattelin, että jotain on mennyt tuotantolinjalla pieleen. Mutta nyt ostin eri kaupasta ja samanlaista p*skaa löytyy pussista :(

ap

Vierailija
15/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tehdä jokin kansalaisadressi ja toimittaa se Taffelille, jotta tekisivät naksuista taas ihanan pulleita!

ap

Vierailija
16/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin naksut on parhaita! Ja pussi on sopivan pieni!

Vierailija
17/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nacho Cheese Ballsit on paljon parempia!!

Vierailija
18/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että juustonaksut ei ole niin ihanan juustoisia kuin ennen. Maku on oikeastaan mauton ja rakenne sellainen oudon huokoinen. Ei ne ole enää samaa tavaraa kuin juustonaksut silloin anno dazumal.

No, nepä on niin epäterveellistä kakkelia, ettei onneksi tarvi enää syödä, kun eivät ole enää niin maistuvia. Sama mm. muuten Budapest-konvehdeille käynyt, ei muistuta enää alkuperäisiä Hellaksen tekemiä Budapesteja. No, eipä tarvi ostaa sitten... :(

Vierailija
19/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jumbo on paras!! Kamala himo iski! Apua :D

Vierailija
20/57 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ovat kyllä kaikki niin mauttomia, voisko tulla joku super-cheddas, missä oikeesti ois makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi