Mikä vika Ikean tavaroissa jos ei kierrätyskeskuksiin kelpaa?
Minä himoitsen Ikean tavaraa, varsinkin kun paikkakunnalla ei ole Ikeaa.
Mulle kelpaisi ja voisin jopa vähän maksaakin.
Kommentit (18)
Eivät vain pysty ottamaan kaikkea. Ikean tavaraa on määrällisesti niin paljon, että varmaan heillä on montaa Ikean kalustetta jo valmiiksi varasto täynnä.
Mitään vikaahan niissä ei ole, vaan hinta-laatusuhde on erinomainen.
Ikea-kalusteita ja muuta tavaraa. Ehjiä tietenkin.
kuolinpesiä ostava yrittäjä kertoi noista ikean ym. muovitetuista lastulevykalusteista, että purkaessa hajoavat, kukaan ei osta ja tulee yrittäjälle kalliiksi niiden hävittäminen. Niitä ei saa polttaa ja kuuluvat kai johonkin ongelmajätteeseen.
Kun ne kerran on koottu, niitä ei enää pysty purkamaan ilman että ne hajoavat. Eli paras olla yrittämättä.
Eikös netissä ole joku sivu, missä voi myydä/lahjoittaa Ikea kalusteita? Samalta sivulta löytyi muistaakseni myös ihmisiä, jotka mielellään vastaanottavat niitä.
Minulle kelpaisi Ikean kalusteet käytettynäkin! Meillä on iso auto, jolla saadaan ihan kasattuna haettua huonekaluja. Mielellään ostetaan kaikki käytettynä, vaikkeivat ne niin paljoa maksa uutenakaan. Ei tarvitse ainakaan roskiin heittää toisten! :)
Kyllä meillä on esim. iso kirjoituspöytä jonka saa helposti purettua ja kasattua. Tosi hyvälaatuinen, ostettiin käytettynä ja oli silloinkin vielä ihan "arvokas".
meillä kaikki ikeaa, ei tässä opiskelijana muuta tulisi mieleenkään ostaa. osa on kolmen vuoden jälkeen jo ihan romuna, vaikka ne huonekalujen tapaan vain ovat paikoillaan. pinnat naarmuuntuu tosi helposti, lipastot ja tv-taso vääntyneet, keskeltä alempana.
tilaa on ja syvyyttä. Tähän vielä jatkot päihin.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S59864166/
lastulevystä tehtyjä kalusteita.
Ja meillä on Sotkan tv-taso vääntynyt, vaikka on paksua materiaalia ja hiukan tukeakin tulee, kun sivuilla on laatikkorakenteet.
Vääntyminen huomattiin ajoissa ja keskelle laitettiin ylimääräinen pyörä tukemaan, sillä ratkesi. Ei tosin toimi pyörättömille, korkeamman mallisille tasoille. :)
että kierrätyskeskusket eivät kata niillä toimintansa kuluja. Kuljetus ja säilytystila maksavat nääs, siksi halutaan arvokkaampaa myytävää.
kuolinpesiä ostava yrittäjä kertoi noista ikean ym. muovitetuista lastulevykalusteista, että purkaessa hajoavat, kukaan ei osta ja tulee yrittäjälle kalliiksi niiden hävittäminen. Niitä ei saa polttaa ja kuuluvat kai johonkin ongelmajätteeseen.
Kun ne kerran on koottu, niitä ei enää pysty purkamaan ilman että ne hajoavat. Eli paras olla yrittämättä.
Mulla on kolme kertaa koottu hylly ja kahdesti koottu hyllykkö, lisäksi oli kahdesti koottu lipasto. Ei mitään vikaa.
Eikös netissä ole joku sivu, missä voi myydä/lahjoittaa Ikea kalusteita? Samalta sivulta löytyi muistaakseni myös ihmisiä, jotka mielellään vastaanottavat niitä.
Minulle kelpaisi Ikean kalusteet käytettynäkin! Meillä on iso auto, jolla saadaan ihan kasattuna haettua huonekaluja. Mielellään ostetaan kaikki käytettynä, vaikkeivat ne niin paljoa maksa uutenakaan. Ei tarvitse ainakaan roskiin heittää toisten! :)
Sitä lastulevykamaa ja sitten ihan täyspuisia huonekaluja. Halpis sohvia ja kalliimpia sohvia.
IKEAn (ANKIAn Aku Ankan mukaan) romut uutenakaan.
Miksi työnnätte rahat ulkomaiseen roskaan kun saatte kotimaista laadukkaampaakin.
Tietenkin laadukkaasta täytyy maksaakin.
Esim. täyspuisia hyllykköjä on meidän kierrätyskeskuksessa.
Huonolaatuisia lastulevykalusteita eivät ota, eivät Ikean eivätkä muiden valmistajien.
IKEAn (ANKIAn Aku Ankan mukaan) romut uutenakaan.
Miksi työnnätte rahat ulkomaiseen roskaan kun saatte kotimaista laadukkaampaakin.
Tietenkin laadukkaasta täytyy maksaakin.
Onneksi änkesit tähän ketjuun painavan sanasi sanomaan, mutta kyllä sulla kestikin yllättävän kauan!
tuotiin perjantaina pari Ikean kalustetta. Toinen oli Stockholm-sarjan sivupöytä, joka oli täysin uudenveroisessa kunnossa. Uutena maksaa 199 e, kierrätyskeskuksessa 25 e. Sisään kannettiin myös niin ikään virheetön Bestå Burs -tv-taso, joka maksaa uutena 269. Kierrätyskeskuksen hintaa en nähnyt, tuskin montaa kymppiä. Nuo molemmat on sitä Ikean laadukkaampaa osastoa.
kuolinpesiä ostava yrittäjä kertoi noista ikean ym. muovitetuista lastulevykalusteista, että purkaessa hajoavat, kukaan ei osta ja tulee yrittäjälle kalliiksi niiden hävittäminen. Niitä ei saa polttaa ja kuuluvat kai johonkin ongelmajätteeseen.