Miksi naiset mulkoilevat vihaisesti vähäpukeisia toisia naisia?
Itsekin ihmettelen, että miksi käyttäydyn niin, kun jollakulla vilahtaa liikaa tissivakoa tai pepun peitteenä on vain ohuet legginssit. Se tulee jotenkin automaattisesti. Osaako kukaan selittää, että mistä se voisi johtua?
Kommentit (51)
Itse en mulkoile toisia naisia vihaisesti. Ei ole koskaan ollut tuollaista tilannetta.
Olisiko kyse siitä että koet itsesi jotenkin huonoksi etkä myöskään luota mieheesi vaan pelkäät miehesi vaihtavan parempaan?
Ehkä sua tuijotettiin, koska olet jotenkin kadehdittavan tyylikäs? Ehkä?
Muakin ärsyttää ne vähäpukeiset miehet, voi elämä. En halua ihailla kenenkään rintakarvoja tai paljasta rintaa, en miehen enkä naisen, jos siis en ole rannalla. Valitettavasti niihin kesä-ällötysmiehiin törmää kohta joka paikassa...
"Minä mulkoilen siksi, ettei siinä ajatella ympärillä olevia ihmisiä, jos ollaan monta kokoa liian pienissä vaatteissa niin että ihrat pursuilee.
Esim. legginsit eivät ole mitkään housut vaan verrattavissa kalsareihin tai sukkahousuihin.
Liika tissivaon tai liian lyhyen hameen kanssa keikkuminen julkisilla paikoilla on huorhatavan näköistä, se on ruman ja halvan näköistä. Pukeutukaa naiset arvonne mukaisesti. Seksikkyys ja naisellisuus on jotain aivan muuta kuin itsensä mauton paljastelu! "
Muakin alkaa mulkoiluttaa, jos näen naisen, jonka vatsamakkarat näkyvät ärsyttävästi tai tissit roikkuvat näkösällä melkein paljaina. Ei mua muuten mulkoiluta, kauniisti laittautuneita naisia voin katsella jopa ihaillen, että onpas toi viitsinyt vaivotella ulkonäön eteen.
tutkimus. Seksuaalisesti avoimesti käyttäytyvä yksilö halutaan jättää lauman ulkopuolelle ettei miehet lisääntyisi sen kanssa. Joku tällainen lopputulos siinä tutkimuksessa oli.
tutkimus. Seksuaalisesti avoimesti käyttäytyvä yksilö halutaan jättää lauman ulkopuolelle ettei miehet lisääntyisi sen kanssa. Joku tällainen lopputulos siinä tutkimuksessa oli.
seksuaalisena enkä pelkissä legginseissä kulkemista. Minusta se on vaan yksinkertaisesti ruman näköistä.
kaupungilla näytellä ventovieraille tissivakoaan tai peffaa? Osaisko joku kertoa?
Kohottaako se jotenkin naisten älyllistä minäkuvaa vai mitä kuvaa??
Liian helppo vastaus sana kateus. Kuka niille rumille ryhdittömille ihmisille voi olla kade? Säälittäviä ovat!!
mulkoile vihaisesti.
Saatan katsella ihaillen tai vähän kateellisena, jos joku hyväkroppainen paljastelee sopivasti näyttäen seksikkäältä.Katson huvittuneena ja myötähäpeää tuntien, jos joku on ahtanut itsensä liian pieniin vaatteisiin tai paljastelee liikaa. Tai yritän olla tuijottamatta silmät lautasina ja suu auki, jos joku tosiaan on lähtenyt liikenteeseen naurettavan tyrkyissä ja mauttomissa vaatteissa.
en mulkoile vihaisesti. Feministinä yritän olla naisten puolella. Oikein pistää vihaksi ne naiset, jotka kadehtivat ikävällä asenteella kauniimpiaan ja esim. työelämässä kyykyttävät nuoria nättejä naisia. Itse olin nuorena hyvin kaunis ja seksikäskin (en pukeutunut mitenkään provosoivasti mutta miehiltä tuli silti huomiota paljon, koska olin kaunis kasvoilta ja isorintainen, sellainen taskuvenus), ja aika paljon sain ikävää asennetta vanhemmilta naisilta, siis juuri vihjailuja siitä että olen vain kaunis mutta tyhmä ym. (enkä siis ole enkä ollut tyhmä, olin jo tuolloin yliopisto-opiskelija eli varmasti ainakin normaaliälyinen yksilö). Myös asiakaspalvelussa työskennellessäni vanhemmat naisasiakkaat saattoivat kommentoida hyvin suoraan ja ikävästi.
Nyt itse vanhempana (enkä enää niin kovin kauniina) yritän kaikin tavoin välttää tuota asennetta. Toki kateuden peikko pilkahtaa joskus esiin mutta suhtaudun silti ystävällisesti ja kannustavasti. Yritän antaa näille nuorille ja kauniille esimerkkiä siitä, että nainen voi olla onnellinen ja elää täyttä elämää vielä sittenkin kun ulkonäkö ei ole niin priimaa. Katkerat vanhat naiset saavat aikaan vain sen, että nuoret tytöt alkavat kuvitella, että ulkonäön rapistuttua on syytäkin olla katkera, ja tulevat sitten aikanaan itsekin samanlaisiksi, kun kasvavat uskomaan että se nuoruus, kauneus ja kiinteys on kaikki millä on väliä, näin yksinkertaistettuna.
Nainen on usein ollut naiselle susi, mutta me siskot voimme katkaista tuon typerän, miehistä ylivaltaa henkivän kierteen jossa naiset kilpailevat keskenään miesten suosiosta.
ehkä olisi kannattanut lukea koko ketju, niin tietäisit, ettei tuo tutkimus todellakaan päde kaikkiin tapauksiin, jossa suhtautuu kriittisesti johonkin pukeutumistyyliin. Makujakin on monia. Mutta siis ainakin itseäni ärsyttää nimenomaan ne MIEHET, jotka kulkevat ilman paitaa, persvako tai alushousut näkyen, tai jopa "vitsikkäästi" munasillaan (tätä tapahtuu onneksi aika harvoin). Samoin ärsyttää joidenkin miesten tapa esitellä kainalokarvojaan, YÖK.
Sen sijaan minulle on aika sama, miten paljastavasti jotkut naiset pukeutuvat. Kaikki tyylit eivät silti miellytä minua. En tykkää siitä pelkän legginsit tai sukkahousut -muodista, minusta se vaan ei ole tyylikästä eikä edes seksikästä. Samoin en tykkää vaikka tuulipuvuista. Nämä ovat ihan makukysymyksiä. Jotkut näkyvillä olevat stringit ovat minusta vaan huvittavia 90-lukulaisuudessaan (en koe niitä mitenkään seksikkäiksi). En oikein ymmärrä, mikä ongelma se on, jos joku ei tykkää kaikista muotioikuista? Kuten aiemmin kirjoitin, minusta myös ne jump suitit ovat aika mauttomia. Onko sekin muka osoitus siitä, että koen potkupukutyypit liian eroottisiksi ja siten uhkaksi itselleni naisena???
t. ap, joka yrittää lopettaa mulkoilun
niin sama vaikka olis pukeutunut kaapuun, mulkoilisin TODELLAKIN!
kun se on sen naisen vikaa ei miehen...hyvin hallussa homma, onhan mies kytketty jo tälle illalle kiinni?
sori, siis katselisin naista ihailevasti ja mulkoilisin VAIN miestä. Ääliö... Sä varmaan suutelisit ko naista..? Niin vissiin. Mua muuten on petetty, oikeastikin, miehen jätin sen tien, mutta en mä tavatessa sille naisellekaan iloisesti hymyile. Toi mun heitto kyllä oli läppä, hassu aloitus nimittäin;)
Legginseille mulkoilun ymmärrän, sillä kyllä minäkin hieman mulkaisisin, jos kaupungilla kävelisi vastaan mies pitkissä kalsareissa.