Olen lastentarhanope, haluaisin niiiiiiin olla kotona
kun lapseni menevät kouluun parin vuoden välein.
Harkitsen pph ryhtymistä, en tiedä, kestääkö pääni kun mulla ei olisi työkavereita ? Lähialueella ei ole muita pp-hoitajia.
Ihanaa olisi olla lähettämässä lapset kouluun ja ennenkaikkea olla kotona heitä vastaanottamassa...
Olenko hullu kun haaveilen tästä ? Ehdin olla päiväkodissa vielä töissä kun lapseni kasvavat.
Pieniä ne on koululaisetkin ja halauaisin nauttia siitäkin ajasta.
Onko muita alan ihmisiä,oletteko ryhtyneet perheivähoitajiksi ?
Kommentit (3)
sulle vastauksestasi :)
Onko sulla lähellä "työkavereita" eli muita ppp-hoitajia tai ylipäätään aikuiskontakteja työpäivän mittaan ?
ja ainoa aikuiskontakti päivän mittaan oli perheen siivooja, joka kävi kerran viikossa :( Ei ihan riittänyt enkä jaksanutkaan tuota vuotta kauempaa. Lähihoitaja olen ammatiltani, en kuitenkaan lapsiin ja nuoriin suuntautunut.
En ole LTO, mutta lähihoitaja ja työskentelin pk:ssa ennen lasten syntymää. Ajattelin olla muutaman vuoden kotona, kun alkoi eskarit ja koulut. Aloitin siis pph:na 4 vuotta sitten ja sillä tiellä olen edelleen. En kaipaa yhtään päiväkotiin ja tykkään olla omien ja vieraiden lasten kanssa kotona ja RAUHASSA puuhastella kaikenlaista. Palkassa tämä tietty tuntuu, mutta on se sen arvoista.