Kokoomus ja jääkiekkolippujen hinnat
Kuulin just, et se jäääkiekkokisojen pomo Kummola on kokoomuksen puolueen johtoelimen jäsen. En ihmettele enää yhtään hänen ylimielisään lausuntoja. onkohan kokoomusjohto saanut ilmaisia lippuja??
Kommentit (4)
Jääkiekon parissa on paljon kokoomuslaisia, vaikka laji kuinka wt:ksi tällä palstalla leimataankin. Ehdottomasti räikein esimerkki on HPK ja sen asema SM-liigassa.
Lippuja tuputetaan puoliväkisin taskusta toiseen, eikä ketään oikein huvittaisi mennä enää Areenalle. Tämä on urheiluterminologian mukaisesti sitä kuuluisaa hinnan maksamista. Eli urheilun kannalta häpeällistä ja säälittävää.
On tässä jotain hyvääkin.
Toiminta ei voi mennä jään tai tunnelman saralla enää tätä heikommaksi."
En ole koskaan joutunut kysymään itseltäni näin monesti kahden lätkämatsin aikana, että mitä ihmettä minä oikein teen täällä. Pelaajia ei kiinnosta vähääkään, alakatsomossa on kokonaan tyhjiä katsomonosia, suurin osa paikalle erehtyneistä katsojista näpräilee kännykkäänsä ja joku Ryan Getzlaf surffaa vaahteralehtipaita yllään kypäränremmi auki.
Itse on asiassa on vain hyvä seikka, ettei katsomossa ollut ketään. Ei tällaista kuraa ilkeä kenellekään näyttää. Tunnen sääliä niitä koululaisia kohtaan, jotka joutuivat ottamaan Jääkiekkoliiton ilmaisliput vastaan ja käyttämään tärkeän koulupäivänsä tällaisen pelleilyn parissa."
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/mm-lippuja-tuputetaan-lahes-puoliv…
Liigan väkisinväännettyjen sääntöjen mukaan Kerhon ei siellä pitäisi edes saada pelata. Vaativat aikanaan, että kaikkien SM-liigaseurojen on oltava yhtiömuotoisia mutta HPK saa vaan jatkaa ry:nä. Jotain paikallisia kokoomusvaikuttajia seuran johdossa eikä tämä mikään salaisuus ole.
Tosin jos asiat ovat parin viime kuukauden sisään muuttuneet niin minä olen kärryiltä pudonnut ;)
Ei päässyt edes uudelleen Tampereen kaupunginvaltuustoon kun ihmiset tajusivat, että eihän siitä paskasta ole mihinkään.
Kummola on niin Kokoomusta, Kokoomus ei ole Kummola.