Mitä mieltä Bella blogeista?
Mitä ootte mieltä tosta uuden bella blogien kokoonpanosta?
Kommentit (27)
Onko ketään kauemman aikaa Uusi Kuu -blogia lukenutta? Onko siellä mainittu mikä toi "pieni kaupunki" on? En saa kuollaksenikaan päähäni missä toi yks silta on ja jäi ärsyttämään.
mielestäni tosi suppea valikoima. Sisustusblogeiksi miellän vain esmeraldan, uuden kuun ja all you need is whiten. Viimeksi mainitun pitäjällä on selvästi noussut juttu päähän, kaksi ensimmäistä ovat taas tosi lähellä toisiaan. Kaipaisin jotain muuta. Mutta siellähän sivujen kautta voi tosiaan hakea itsekin bloggaajaksi Bellaan, joten emmeköhän saa sinne pari tyrkkyblogia kohta lisää ;)
Itse käsitin, ettei tuo ole sisustusblogiportaali, joten olisi hassua jos siellä olisi yli 3/7 sisustusblogia heti aluksi. Ja toivon mukaan munattomana myös pysyy portaali, ei miehet osaisi kirjoittaa näistäkään asioista niin hyvin :) :)
Mun mielestä ei kyllä ole mitenkään elitististä. Se, että asuu Tukholmassa ja on muutama high-end merkkilaukku, ei tee kyllä kenestäkään elitististä. Musta Stockholm by me on raikas ja kivasti erilainen blogi. Saa jotain muutakin luettavaa, kun vaan perussuomalaisia blogeja. Noi jutut Tukholmasta on kivoja.
Mun mielestä ei kyllä ole mitenkään elitististä. Se, että asuu Tukholmassa ja on muutama high-end merkkilaukku, ei tee kyllä kenestäkään elitististä. Musta Stockholm by me on raikas ja kivasti erilainen blogi. Saa jotain muutakin luettavaa, kun vaan perussuomalaisia blogeja. Noi jutut Tukholmasta on kivoja.
Minä en taas ymmärrä, mitä ihmettä se Tukholmablogi siellä joukossa tekee. Epätoivoista yrittämistä koko blogi. Samaa ihmetystä aiheuttaa se koomikon blogi. Aivan turhia!
Mutta sitten kävi niin, kuten usein blogeja seuratessa käy. Kyllästyin seuraamaan niiden olohuone-ruokailutilan kynttilänjalkoja ja sohvatyynyjä ja minkälaisen paidan ja farkut kirjoittaja oli kulloinkin kaivanut kaapistaan. Blogiin ilmestyi myös liikaa mainontaa ("sain tilaisuuden tutustua sen ja sen firman siihen ja siihen"). Kuvatkin alkoivat näyttää liian käsitellyiltä.
Tätä kaikkea en lue blogin kirjoittajalle varsinaisesti viaksi. On vaikea olla toistamatta itseään, kun raportoi omaa elämäänsä. Lukijan vaan oli aika talssia muualle...
Oikein kivalta vaikuttaa! Monella tuntuu aina olevan väärä lähestymistapa kaikkeen uuteen, eli etsitään heti jotain valitettavaa, vaikka senkin voisi esittää asiallisesti kehittävässä muodossa.
Löytyyhän tuosta varmasti parannettavaa, mutta ainakin itselle löytyi luettavaa ja jatkossakin tulen seuraamaan miten blogien laatu säilyy/kehittyy.