Olenko ääliö?
Tapailin erästä miestä pariin kertaan. Meillä oli todella hauskaa yhdessä ja olin häneen kovin ihastunut.
Kuitenkin äärettömän mustasukkainen exäni torpedoi suhteen (lähetteli jotain uhkauksia facebookissa). Erosta on kulunut vain vähän aikaa, enkä olisi mitenkään etsinyt uutta suhdetta, mutta tämä uusi mies oli vain niin mielettömän kiva ja sopiva, että lähdin treffeille.
Parin tunnin päästä tästä kun exäni oli häiriköinyt tätä miestä facebookissa, mies laittoi mulle tekstarin: "Voit sanoa sille exällesi että jatkan nyt omia polkujani, enkä hämmennä tilannetta enempää. Koita pärjätä. Poista mun tekstarit ja sähköpostit, Kiitos."
Olin aika häkeltynyt. Toisaalta hyvä että selvisi ettei miestä sitten kuitenkaan tainnut kiinnostaa sen enempää kun luovutti noin helpolla. Vastasin vain että "OK". Tästä on kulunut nyt kuukausi emmekä ole olleet sen jälkeen yhteyksissä.
Mutta, tapasin miehen tänään työkuvioiden puitteissa. Olin todella korrekti, kylmäkiskoinenkin jopa, mutta asiallinen. Olisiko pitänyt olla jotenkin ystävällisempi ja jutella, olen kyllä aika loukkaantunut tuosta tavasta laittaa välit poikki ja varsinkin viestin tylyydestä. Mies hymyili ja oli alkuun juttelevainen, mutta vastailin aika jäätävän lyhyesti (mutta asiallisesti) joten ei sitten yrittänyt enää jutella.
Teenkö itsestäni pellen vai onko mulla oikeus olla loukkaantunut?
Olemme molemmat reilu 30-vuotiaita.
Kommentit (15)
Etkö ollut poistanut exää sivuiltasi ja hehkutitko uuttasi siellä? Ääliömäisen tyhmää.
Mutta tuo, että mies ei halunnut alkaa syventää tuttavuuttaan sinuun oli minusta erinomaisen ymmärrettävää, jos exäsi oli häntä uhkaillut. Miksi ihmeessä hän sotkeutuisi kesken olevaan eroprosessiin, sellaisessa tilanteessa, jossa exä vielä uhkailee? Kun olitte kuitenkin vasta tavanneet PARI KERTAA!
Eri juttu, jos teillä olisi jo ollut suhde päällä.
Antaisin nyt sinuna vähän ajan kulua ja ottaisin sitten uudelleen mieheen yhteyttä ja kertoisin, että ero on nyt käsitelty ja exä pois maisemista. Tuskin tilanne vielä NYT ihan niin passé on, vai mitä....
mielestäni ihan oikein en minäkään jaksaisi jutella tuollaisen ääliö äijän kanssa.
exäsi on kyllä aika urpo, miten jaksat sen kanssa..toiv ei yhteisiä lapsia
Mieti miehen kannalta: hän ei ole tehnyt mitään väärää, vain tapaillut mukavaa naista. Kuka terve ihminen haluaa naisen, jonka mukana tulee myös sekopäinen ex?
Sinun olisi jo tapailun alussa, ja silloin viim. kun sait tietää exäsi häiriköivän, pitänyt ottaa asia uuden miehen kanssa puheeksi. Tehdä selväksi, että se on sairas ja kysyä, että kestääkö mies sellaista häiriköintiä.
Aika moni mies ei kestäisi...
Mieti miehen kannalta: hän ei ole tehnyt mitään väärää, vain tapaillut mukavaa naista. Kuka terve ihminen haluaa naisen, jonka mukana tulee myös sekopäinen ex?
Sinun olisi jo tapailun alussa, ja silloin viim. kun sait tietää exäsi häiriköivän, pitänyt ottaa asia uuden miehen kanssa puheeksi. Tehdä selväksi, että se on sairas ja kysyä, että kestääkö mies sellaista häiriköintiä.
Aika moni mies ei kestäisi...
Ethän yhtään tiedä, mitä kaikkea se exäsi on tuolle miehelle mahdollisesti sanonut. Ei olisi eka kerta kun joku uhkaisi toisen henkeä mustasukkaisuuksissaan ja nainen ei tietäisi tuon taivaallista asiasta.
jo sun exäsi alkoi sitä uhkailla, miksi sen olisi pitänyt alkaa susta jo siinä suhteen ihan alkuvirittelyvaiheessa tapella?
minusta mies olisi voinut hoitaa tämän fiksummin!
Ja hän tiesi ennen treffeillepyytämistä tilanteen: eroprosessi päällä, exä suurinpiirtein mt-ongelmainen.
Exä sai tapailun selvillle lukemalla sähköpostini (en tiennyt että oli saanut selville salasanan). Sieltä sai sitten tämän miehen tiedot yms ja stalkkasi sen facebookissa ja lähetteli typeriä viestejä.
En oikein tiedä onko fiiliksiä tätä miestä kohtaan.. Ehkä loukkaannuin liikaa tekstarista (oltiin puhuttu ehkä 30 min aiemmin puhelimessa näistä exän viesteistä, olisi hyvin voinut sanoa silloin ystävällisesti).
AP
jo sun exäsi alkoi sitä uhkailla, miksi sen olisi pitänyt alkaa susta jo siinä suhteen ihan alkuvirittelyvaiheessa tapella?
Pointti on se että oliko teistä ihan ok laittaa välit poikki tuollaisella viestillä? mun mielestä se oli äärimmäisen tyly viesti. Oltiin kuitenkin vietetty äärimmäisen ihanat ja romanttiset treffit edellisenä iltana, ja suukoteltukin.
AP
Pointti on se että oliko teistä ihan ok laittaa välit poikki tuollaisella viestillä? mun mielestä se oli äärimmäisen tyly viesti. Oltiin kuitenkin vietetty äärimmäisen ihanat ja romanttiset treffit edellisenä iltana, ja suukoteltukin.
AP
sähän et oikeasti tiedä, miten sun exä oli sitä uhkaillut. Kenties todella pahastikin. Ja jos sulla on taipumus laverrella elämästäsi ja tekemisistäsi fb:ssa ja muutenkin, niin ei kukaan selväpäinen mies ala riskeerata hengellään ja terveydellään tapaamalla sua vielä naamatusten. Ok, olishan se saanut soittaa edes, koska tekstarilla jättäminen on hemmetin lapsellista - mutta ei se nyt ikävä kyllä ole teillä nuorilla mitenkään ainutkertaista...
olette lapsellisia sekä sinä että tämä uusi mies mutta ennen kaikkea exäsi. Varo vaan, pilaa loputkin mahdolliset miessuhteesi touhuillaan.
Ei kai kukaan mies halua sellaista jolla painolastina mt-ongelmainen exä, kun helpommallakin pääsee.
AP
sähän et oikeasti tiedä, miten sun exä oli sitä uhkaillut. Kenties todella pahastikin. Ja jos sulla on taipumus laverrella elämästäsi ja tekemisistäsi fb:ssa ja muutenkin, niin ei kukaan selväpäinen mies ala riskeerata hengellään ja terveydellään tapaamalla sua vielä naamatusten. Ok, olishan se saanut soittaa edes, koska tekstarilla jättäminen on hemmetin lapsellista - mutta ei se nyt ikävä kyllä ole teillä nuorilla mitenkään ainutkertaista...
Ei, mulla EI ole taipumusta laverrella elämästäni facebookissa tai muuallakaan.
exä luki ilman lupaa työsähköpostiani jonne tämä uusi mies oli laittanut s-postia ja mm. pyysi treffeille. Yhdellekään kaverilleni en tästä uudesta miehestä kertonut.
Ja en tosiaan tiedä millä exä on uhkaillut.. Voihan olla että on ollut tosi inhottava, en epäilisi hetkeäkään.
AP
Ei kai kukaan mies halua sellaista jolla painolastina mt-ongelmainen exä, kun helpommallakin pääsee.
huonompaan jos naisella on vaikka ongelmallinen exä? Ottaa ei niin kiva ja ei niin nätti, vaan siksi että sillä ei ole tyhmää exää :D Huhhahhei mikä ajatusmaailma.
AP, sun exäsi tässä on kusipää. Turhaan tälle uudelle miehelle kiukkuat. Laita viesti ja pyydä anteeks käytöstäsi?
Uusi mies käyttäytyi ihan naurettavasti.
Samoin exäsi.
Onko miesmaussasi kenties parantamisen varaa?
apllä ja tolla miehellä ja exällä.
ehkä vähän. Mut ei miehenkää viesti ollut kovin kiva. Ole onnellinen että et ehtinyt rakastua, ei tainnut miehen fiilikset kovin syvät olla niinku itse sanoit kun luovutti noin vähällä.
Uutta miestä kehiin vaan, unohda tuo. Ei kovin kypsältä vaikuta.