Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan miehesi pärjää ilman pimppiä?

Vierailija
05.05.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vk menee keposaan ja minä revin hiuksiani jo viikosta.

Vierailija
2/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee varmaan toisetkin 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee varmaan toisetkin 42v

Vierailija
4/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vähän hiljasta.

Vierailija
5/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan muutaman kuukauden?

Vierailija
6/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kanssani on ollut kuukausien taukoja. En tietenkään voi olla satavarma ettei olisi vieraissa käynyt.

Vierailija
7/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näköjään kuukausia, ollut vähän hiljaista"

Sama meillä. Oon kyllä ihan tyytväinen tähän, että välillä on hiljaisempia kausia. Sitä aina itelläkään tee mieli.

Vierailija
8/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt joitakin kuukausia, mutta tiukkaa on tehnyt. Nyt parisuhteessa pitää saada joka päivä. Joskus jää päivä tai pari väliin ja sen huomaa. Onneksi olen itse samoilla linjoilla.

Vierailija
9/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin avioliittonsa..

Vierailija
10/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elänyt yli 40 vuotta ihan sinkkuna, tapailematta ketään, että kai se kauan pystyy olemaan. Nyt ei ole vuoteen saanut.

Vierailija
11/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ne teidän miehet tekevät noiden kuukausien aikana? Valittavat naispuoleisille kollegoille (kuten minä, tiedän siis mistä puhun) kenties elämänsä kurjuutta ja puutetta? Panevat jotain toista? Ja jos ei, niin ainakin unelmoivat toisista naisista ja ovat kovin lähellä hairahtua.

Älkää naiset ottako miehiänne itsestäänselvyyksinä.

Sama meillä. Oon kyllä ihan tyytväinen tähän, että välillä on hiljaisempia kausia. Sitä aina itelläkään tee mieli.

Vierailija
12/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanks tähän vaan se kun ollaan molemmat kotona? Sillon varmasti onnistuu ainakin pari viikkoa.

Mut sit jos ei nähdä toisiamme niin muutama kuukausi.

Tässä oon ny pari päivää yrittänyy saada, en ole vissiin yrittäny tarpeeksi. Ens viikolla oletan saavani useemman kerran ku mennään lomalle.

Vierailija
13/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen kyllä tiedän, ettei ole vieraissakaan käynyt. Missä välissä edes ehtisi?

Vierailija
14/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ne teidän miehet tekevät noiden kuukausien aikana? Valittavat naispuoleisille kollegoille (kuten minä, tiedän siis mistä puhun) kenties elämänsä kurjuutta ja puutetta? Panevat jotain toista? Ja jos ei, niin ainakin unelmoivat toisista naisista ja ovat kovin lähellä hairahtua.

Mun mies painaa 12 tuntista päivää ja ite olen kotona pienen lapsen kanssa ja odotan toista.. eipä siis ole mitkään otollisimmat hetket seksille tällä hetkellä... okei ei siitä viime kerrasta nyt sentään kuukausia ole - kolme viikkoo kuulemma. Mies tiesi. :D

Vierailija
15/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia oli kolme neljän vuoden sisään syntynyttä. Ja silti sekstailtiin monta kertaa viikossa.

Mun mies painaa 12 tuntista päivää ja ite olen kotona pienen lapsen kanssa ja odotan toista.. eipä siis ole mitkään otollisimmat hetket seksille tällä hetkellä... okei ei siitä viime kerrasta nyt sentään kuukausia ole - kolme viikkoo kuulemma. Mies tiesi. :D

Vierailija
16/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta oli ilman lapsen syntymän jälkeen, kun olin kipeä. Jäi henkiin.

Vierailija
17/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miestä keski-iänangsteissaan kiinnosta, niin ei se jumalauta ole minun vikani

Vierailija
18/18 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kai pitäisi alkaa selittelemään että ei minun mieheni, mutta se on jotenkin niin kornin kuuloista netissä. Kukaan ei täällä usko että mieskin haluaisi pitää kiinni siitä mitä on , eikä säntää heti pettämään jos on taukoa esimerkiksi noin niin kuin meillä, että synnytyksen jälkeen ei tosiaan puoleen vuoteen ollut seksiä.

Mitä itse luulen että mieheni teki tuon tauon aikana? Luulen että mieheni veti käteen silloin tällöin suihkussa. Yritti olla minulle tukena, kun terveyteni oli tosiaan mitä oli ja hoiti vauvaa minkä töiltään ehti. Tuskin sillä oli tekemisen puute. Öisin vaikutti aika väsyneeltä, heräsi kyllä vaihtamaan vaippaa välillä. Miehiä on kuitenkin monenlaisia.