Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki teille, jotka välttelette feissareita / kauppakeskusten meikkiesittelijöitä jne,

Vierailija
05.05.2012 |

väläyttäkää kaunein hymynne ja sanokaa "ei kiitos" - jää itsellekin parempi mieli. Koskaan ei ole kukaan jäänyt ahdistelemaan tuon jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota yrittänyt viimeiset kymmenen vuotta, mutta se ei silti estä niitä ihmisiä kulkemasta mun perässäni ja jatkamasta sitä juttuaan.

Inhottavinta se on Kampissa, olen lopettanut siellä käymisen kun ne kosmetiikkaesittelijät ovat niin sinnikkäitä.

Vierailija
2/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee joku unicefin/ greenpeacen tai muun feissari, niin sanon että oon jo jäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tunne sanaa "ei". Olen toiminut noin varmaan 5 vuotta ja taas keväällä toistelen koko ajan kohteliaasti kiitos eitä ruokatunnilla kaupungilla käydessäni.

Vierailija
4/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen ja teen juuri niin, joskus vain kävelen eteenpäin enkä sano yhtään mitään. Ei ole minun velvollisuuteni olla ystävällinen heille, jos en jaksa.... Joskus tekisi mieli vain nostaa käsi pystyyn että tajuisivat lopettaa seuraamisen siihen paikkaan. Todellakin ärsyttäviä, vaikka työtään vain tekisivätkin.

Vierailija
5/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa ruvetaan kerjäämään. Tyyliin, kiinnostaako joku lasten hätä tai ympäristö jne. Tottakai kiinnostaa, ja meillä menee kymmenen prosenttia tuloista kuukausittain suoraveloituksena erilaisille järjestöille hyväntekeväisyyteen. Mutta en minä sitä ala millekään feissarille tai kenellekään muullekaan selittämään, vaan joudun sanomaan, että ei kiínnosta, ja saan vain pahan mielen.

Vierailija
6/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan höpöttää siansaksaa ja sanon lopuksi muutamaan kertaan "nou finland, nou finland, nou spiik."

Vierailija
7/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppuun hyökkäville ja kaiken maailman konsulenteille voi tosiaan vain hymyillä ja sanoa kiitos ei ja kävellä ohi.

Puhelinmyyjät voi ohittaa samalla tavalla; kiitos ei, en osta tai tilaa mitään. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
8/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse enää välittää siitä, jos toinen seuraa perässä tai jää puhelimessa jankkaamaan. Voi kävellä pois tai sulkea luurin :) ap

Kimppuun hyökkäville ja kaiken maailman konsulenteille voi tosiaan vain hymyillä ja sanoa kiitos ei ja kävellä ohi.

Puhelinmyyjät voi ohittaa samalla tavalla; kiitos ei, en osta tai tilaa mitään. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
9/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaupungilla kuljen, olen aina niin vihaisen näköinen että harvemmin kukaan edes tulee yrittämään mitään. Jos tulee, tiuskaisen kovaan ääneen, ettei vois vittu vähempää kiinnostaa.

Jos jatkaa vielä perässäkävelyä, pyydän häntä ystävällisesti haistamaan vitun ja lähtemään helvettiin.

Siinä ei ole mitään henkilökohtaista, mutta mua vituttaa kun pitää tulla ulisemaan jostain paskasta joka ei kiinnosta ketään. Onhan ne tärkeitä asioita, mutta eipä siinä auttais vaikka antaisin kymppitonnin. Ne asiat on korkeammalla taholla ja homma lähtee siitä, että ne kaverit saadaan pois vallasta ja uutta miestä tilalle.

Vierailija
10/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa feissareissa on tässä suhteessa ihan ok ja nopean kiitos ein jälkeen väistyvät sivuun. Mutta sitten on se pieni aggressiivinen joukko, joka jotenkin hyväksikäyttää sitä, että ei sano suoraan ja törkeästi ei, vaan yrittää olla kohtelias. Esimerkiksi Kampissa on vain pakko olla törkeämpi kuin haluaisi ja kävellä vain ignore päällä näiden tyyppien ohi.

Vierailija
11/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes valehtele. Ei tulisi mieleenkään ottaa niitä kädet kirvelemään saavia hajustevoiteita käteeni.

Feissareille sanon, että menee jo suoraveloituksena ne, mitä pystytään maksamaan. Enkä valehtele taaskaan ;)

Vierailija
12/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes valehtele. Ei tulisi mieleenkään ottaa niitä kädet kirvelemään saavia hajustevoiteita käteeni.

Feissareille sanon, että menee jo suoraveloituksena ne, mitä pystytään maksamaan. Enkä valehtele taaskaan ;)

Vierailija
13/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ne mulle mitään tuputa, saati sitten SEURAA. Katsovat päin ja kääntävät kylkensä minua kohti kasvoillan ilme joka sanoo "toivottavasti toi ei tuu puhumaan mulle".

Olenkohan niin vittumaisen/epätoivoisen näköinen? Tai sitten vaan ajattelevat ettei tota enää mitkään meikit auta ja että ihmisoikeusjärjestöt on olemassa kaltaisiani varten.

Vierailija
15/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te yhdistätte meidät meikkiesittelijöihin. :) Oijoi...

Vierailija
16/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jaksaa yhdelle, ehkä kahdelle peräkkäiselle... Mutta kun samalla kävelykadulla tulee kolmas ituhippi vinkumaan rahaa ekoterrorismiin niin alkaa huumori loppua.

Ihmisoikeusfeissaajat saa hiljaiseksi kun sanoo että pitää niitä turhina. Ihmisoikeuksia siis.

Vierailija
17/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

? ?? ?????? ??-??????.

Vierailija
18/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia tyrkyttäjiähän te olette tavallisen kaduntallaajan näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
19/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti kerran puhelinmyyjä (kuulosti nuorelta pojalta), joka kaupitteli "sheivausvälineitä". Sanoin heti alkuun, että kiitos ei, en tarvitse. Sinnikäs kun oli, tyyppi jatkoi vaan, että kesäkin on kohta tulossa jne. Sanoin hänelle, että tietääkseni missään ei velvoiteta naisia ajamaan karvoitusta kehostaan, joten en tarvitse näitä tuotteita. Myyjä häkeltyi niin, että unohti kaikki normaalit loppufraasit ja sulki puhelimen. Mua nauratti pitkään puhelun jälkeen, kun olin omasta mielestäni keksinyt hyvät argumentit. Oikeasti kyllä sheivaan, mutten osta välineitä puhelinmyyjältä.

Vierailija
20/24 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väläyttäkää kaunein hymynne ja sanokaa "ei kiitos" - jää itsellekin parempi mieli. Koskaan ei ole kukaan jäänyt ahdistelemaan tuon jälkeen.

käsken häirikön häipyä. Jos ei semityly ensikontakti mene perille niin vittuilu alkaa ihan välittömästi.

Eikä kiinnosta yhtään miten hyvä mieli kellekin jää.

Vinkki tämäkin! :)