G: Kyyläätkö naapuriasi tai kyylääkö naapurisi sinua?
Jos näin on päässyt käymään, niin miksi/minkä oletat olevan syy? Mitä mielenkiintoista naapurilla tapahtuu tai kenties pihalta löytyy? Mitä erikoista teillä taas tapahtuu, että naapurisi on pakko teitä kyylätä?
Kommentit (6)
mitä muuta kerrostalossa voisi tehdä?
kyylään, että onko naapurin mummolla valot päällä, ikkunaverhot auki ja hakeeko postinsa. Yleensäkkin kyylään onko talossa liikettä ja onko outoja ihmisiä hänen pihassaan.
Naapurin mummo ilmeisesti kyylää myös meitä, koska tuntee olonsa turvallisemmaksi kun olemme kotona. Ei haittaa meitä.
Toisen naapurin hevosia kyylään silloin kun talonväki ei ole kotona.Ovat tosi kauniita eläimiä hevosiksi. He kyyläävät meitä silloin kun tietävät, että meillä on vain teinit kotona.
toisista huolehtimisesta ja yhteisöllisyydestä on tullut kyyläämistä? Kuvailemasi asiat ovat minusta hienoa toimintaa, kun uskalletaan pitää muistakin kuin omasta perheestä huolta.
ja olen netissä. katsovat tosi pitkään ikkunoihin kulkiessaan ohi. Tosin seuraan vastapäisen sairaan miehen elämää, onko laitanut sälekaihitimen kiinni tai auki.
tosi uteliaita meiän remontista, joka ei ole ihan pienimmästä päästä. Mikähän siinäkin on, että pitää oikein pysähtyä tuijottamaan. Ihan ku oltaisiin ainoita, jotka joskus remontoi.
Kukaan naapurini ei kyylää minua, enkä minä ketään naapuriani.