Mökkityylinne?
Oletteko mökillä karmeissa lökövaatteissa vai siistinä kuten kaupungissakin?
Kommentit (15)
Lökövaatteissa. Joskus jopa alasti hakenut vettä kaivosta.
Rennoissa vaatteissa. Pihalla kumppareissa kun on kyitä.
Vanha yöpaita ja kumpparit, lippis tms. Vanha tuuli takki kaulahuivi villasukat jos viilee illalla.
Suht siisteissä, pellavaa, mekkoja tms kuitenkin mukavaa ja rentoa. Pieruverkkarit on kielletty. Teen tosin paljon puutarhatöitä niin ne käytännössä urheiluvaatteissa kun lähinnä urheilua se monesti on.
Kylmä. Ei tullut vaatteita tarpeeksi mukaan. Peitto päällä.
Teeppari shortsit/verkkarit ja paljain jaloin.
Onneks oon kaupungissakin ihan lökävaatteissa, niin mökkityyli ei siitä järin eroa.
Vaihtelee paljon. Nyt on mekko jota käytän kaupungissakin. Mutta riippuu säästä ja mitä tehdään. Jos on puuhommia, remppaa tai puutarhatöitä niin kyllä vedän huonoimmat omistamani vaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee paljon. Nyt on mekko jota käytän kaupungissakin. Mutta riippuu säästä ja mitä tehdään. Jos on puuhommia, remppaa tai puutarhatöitä niin kyllä vedän huonoimmat omistamani vaatteet päälle.
Miksi mökkeily on aina hirveä työleiri? Jos mulla olisi mökki, niin minä vain loikoilisin auringossa, saunoisin ja uisin.
Vanha risa retkipaita ja uimashortsit sekä loppuun kuluneet sandaalit jalassa. Okasolusyövän vuoksi myös likainen, pohjimmiltaan valkoinen lakki päässä ulkoalueella ollessa.
Samanlaisissa kuin kaupungissakin.
Tällä hetkellä verkkahousut ja t-paita päällä, siistit ovat. Lue: uudet.
Alasti tai pikkuhousuilla.