Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos joku ajaisi ainokaisen lapseni kuoliaaksi,tappaisin ajajan 100% varmasti.

Vierailija
05.05.2012 |

minulla ei olisi mitään menetettävää.kiduttaisin ennen varsinaista kuolemaa erittäin julmasti. voisin jopa pitää kivuliaasti hengissä useamman päivän/viikon ja sitten tappaisin. hittasti ja julmasti.erittäin kovaa tuskaa aiheuttaen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain puskista eikä autoilijalla olisi ollut mitään mahdollisuuksia väistää. Silloin syypää lapsen kuolemaan olisit sinä itse, kun olisit vahtinut häntä huonosti. Voisit siinä tapauksessa kiduttaa itseäsi.

Vierailija
2/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei olisi mitään menetettävää.kiduttaisin ennen varsinaista kuolemaa erittäin julmasti. voisin jopa pitää kivuliaasti hengissä useamman päivän/viikon ja sitten tappaisin. hittasti ja julmasti.erittäin kovaa tuskaa aiheuttaen.

Sä saisit siitä jonkun tuomion. Ja valitettavasti se olisi kovempi, kuin sen rattijuopon tuomio.

Eikö tuokin ole ihan hullua ja väärin? Joku juoppo tappaa lapsen = pieni tuomio. Jos sitten tappaa sen juopon = isompi tuomio. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä juoppokuski katsella olkansa yli ja pelätä että koska kopsahtaa.

Vierailija
4/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoan lapseni yli ajaisi rattijuoppo, joka jää toista kertaa kiinni, niin saattaisin hyvinkin olla ap:n kanssa samoilla linjoilla. Paitsi että mä en tappaisi sitä vaan tainnuttaisin sen ja aiheuttaisin sille sellaiset vammat, ettei se koskaan enää kävele tai aja autoa. Mieluimmin neliraajahalvauksen, jos se sellainen olisi mahdollista. Kuolema olisi aivan liian armollinen ratkaisu.

Vierailija
5/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muka sen tekisit? Ihan käytännössä.

Et meinaan kuulosta sellaiseen pystyvältä -katsos tosielämä on jotain ihan muuta kun netissä uhoaminen.

Vierailija
6/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muka sen tekisit? Ihan käytännössä.

Et meinaan kuulosta sellaiseen pystyvältä -katsos tosielämä on jotain ihan muuta kun netissä uhoaminen.

Ja pitää olla aikaa. Ja rahaa.

Vierailija
7/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä juoppokuski katsella olkansa yli ja pelätä että koska kopsahtaa.

olen myös ap:n kanssa samaa mieltä.. oma tuska olisi niin kova, että ei kiinnostaisi minkä tuomion saisin!!! ihan sama.. jos toki olisi vielä lisää lapsia,niin en vankilaan haluaisi...

Vierailija
8/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverending story.

Vierailija
9/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis oli sitten kyse yliajamisesta tai jos joku satuttaisi lastani muuten (raiskaaminen, tappaminen tms...) niin saisi katua päivää jona syntyi. Ihan sama miten paljon aikaa ja rahaa tms. se vaatisi, loppuelämäni ainoa tarkoitus olisi julmaakin julmempi kosto sille p*ska kasalle.

Vierailija
10/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on ajanut ihmisen kuoliaaksi nuorempana kun tyyppi juoksi tielle parkeerattujen autoje välistä.. Ei voinut yhtään mitään, eikä ollut hänen syynsä. Silti asia on vieläkin niin kipeä hänelle että ei koskaan suostu keskustelemaan asiasta.

Taitaa jollakin rattijuopolla olla älyttömän kovat sisäiset tuskat (vaikkakin ansaitusti), varsinkin jos on normaali ihminen. En tiety puollustele mitenkään rattijuoppoja - tästä opimme miten TÄRKEÄÄ että ette juo ja aja, ei saa ikinä vaarantaa viattomien ihmisten henkeä liikenteessä! Mieluummin sitten vaikka nukkuu autossa kun lähtee pienessäkään humalassa ajelemaan!

Luulen että ei mikään tuska ole koskaan niin paha kun se että menettäisi oman lapsensa. :(

Vierailija
11/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saisit siitä jonkun tuomion. Ja valitettavasti se olisi kovempi, kuin sen rattijuopon tuomio.

Eikö tuokin ole ihan hullua ja väärin? Joku juoppo tappaa lapsen = pieni tuomio. Jos sitten tappaa sen juopon = isompi tuomio. Miksi?

siitä, että ajaa humalassa mutta vahingossa autolla ihmisen yli ja tuo ihminen kuolee pitäisi saada kovempi tuomio kuin siitä, että suunitellusti ja kylmän tauhallisesti kidnappaa ihmisen, kiduttaa sitä järjestelmällisesti ja sadistisesti ja sitten tappaa?

Vierailija
12/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis oli sitten kyse yliajamisesta tai jos joku satuttaisi lastani muuten (raiskaaminen, tappaminen tms...) niin saisi katua päivää jona syntyi. Ihan sama miten paljon aikaa ja rahaa tms. se vaatisi, loppuelämäni ainoa tarkoitus olisi julmaakin julmempi kosto sille p*ska kasalle.

siinä toinen liikaa elokuvia katsonut uhoaja...huoh...

Vierailija
13/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tappaisin itseni.

mä olen liian anteeks antava ihminen. Nytkin usein ku luen uutisissa näit tapauksia, ni vaikka tunnen vihaa kännikuskin teosta, ajattelen ihan samaan aikaan että "en mä voi tietää mikä tohonki tekoon johti, että kännissä lähti rattiin, aina voi olla taustalla jopa mt-ongelmat jotka vierähtäny liikkeelle, saanu juppottelee ja saanu sekoamaan niin pahasti että menny auton rattiin".

Joo, olen liian anteeksantavainen varmaan sitten. Mut sen ansiosta ei ainakaan itse tarvi koskaan toimia omia arvoja vastaan ja tehdä jotain niin kamalaa ku tappaa joku muu ihminen, oli se hälle ansaittua tai ei.

Jos muita lapsia ei olisi, ni sit saattaisin vain itseni tappaa mikäli en pääsis tuskan yli.

Vierailija
14/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän se toisi lapsesi takaisin?

Entä jos itse ajaisit täysin vahingossa, voimatta asialle yhtään mitään, jonkun lapsen päälle? (esim. lapsi juoksee puskista täysin yllättäen auton eteen) Tai oma lapsesi ajaisi (sitten kun hänellä on kortti)? Ymmärtäisitkö, että joku oman lapsensa sinun lapsesi virheen vuoksi menettänyt kiduttaisi sinun lapsesi hengiltä?

Vierailija
15/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri asia kuin se, että IHAN TÄYSIN OMAA TYHMYYTTÄÄN päättää ajaa kännissä tai että IHAN TIETOISESTI kidnappaa vaikkapa minun lapseni ja tekee hänelle pahaa. Ihan eri asia jos tapaus on PUHDAS ONNETTOMUUS!!

Vierailija
16/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele tätä:

Enta jos se sinun oma rakas ainut lapsi sitten joskus kun on saanut ajokortin joisi kavereitten kanssa liikaa viinaa ja OMAA TYHMYYTTÄÄN tarttuisi vielä illan päätteksi rattiin ja ojaisi jonkun toisen äidin kullannupun kuoliaaksi..

Olisiko sinulle sitten OK että tämä toinen äiti kiduttaisi kuoliaaksi sinun oman ainokaisen lapsen? Siis asia olisi sinulle sitten ok? Eihän siinä sitten mitään olisi sinulla sanottavaa, kun olisit itse tehnyt saman.

Vierailija
17/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n? Ap:n äiti sitten tappaisi rattijuopon äidin.

joku sukulainen tulisi ja tappaisi...

Jaha, meillähän onkin käsissämme verikoston kierre.

Vierailija
18/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että pahalta tuntuisi silti että vaikka ois enemmän lapsia ja yksi niistä kuolis. vai ap meinaa että toiset lapset perheessä toisi sen verran lohtua ettei sit tarvi kiduttamalla tappaa rattijuoppoa?

Vierailija
19/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei toisi sinun kakaraasi takaisin. Tappaisit mielummin itsesi.

Vierailija
20/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n? Ap:n äiti sitten tappaisi rattijuopon äidin.

joku sukulainen tulisi ja tappaisi...

Jaha, meillähän onkin käsissämme verikoston kierre.

Niimpä on sitä varmaan paaaaaljon pienemmpästäkin asiasta aloitettu sisällissotia!!