jos joku ajaisi ainokaisen lapseni kuoliaaksi,tappaisin ajajan 100% varmasti.
minulla ei olisi mitään menetettävää.kiduttaisin ennen varsinaista kuolemaa erittäin julmasti. voisin jopa pitää kivuliaasti hengissä useamman päivän/viikon ja sitten tappaisin. hittasti ja julmasti.erittäin kovaa tuskaa aiheuttaen.
Kommentit (30)
Periaatteessa samaa mieltä. Kostoa saattaisi tulla perään, jos minun perheenjäseniäni tapettaisiin. Jos jäljellä olisi vielä lapsi, josta pitäisi huolehtia, niin se voisi olla syy miksi en kostaisi, mutta jos kumpikin lapsi menisi, niin minulla ei olisi enää mitään menetettävää. En pystyisi tyytymään tuomioihin joita täällä annetaan. Jos en jäisi tällaisesta kiinni, niin en sitä myöskään tunnustaisi vapaaehtoisesti, mutta varsinaisesti ei itseänikään pelottaisi tuossa tilanteessa joku parin vuoden linnatuomio, mitä Suomessa henkirikoksista saa. Hyvällä mielellä sen istuisi jos olisi kostonsa saanut toteutettua.
Toivottavasti ei tarvitse todellisessa elämässä koskaan tällaista pohtia.
jostain puskista eikä autoilijalla olisi ollut mitään mahdollisuuksia väistää. Silloin syypää lapsen kuolemaan olisit sinä itse, kun olisit vahtinut häntä huonosti. Voisit siinä tapauksessa kiduttaa itseäsi.
pointtina tietenkin, että joku ajaisi lapseni kuoliaaksi ilman että syy on lapsessa, esim. rattijuoppo/kaahari.
ap
ainoan lapseni yli ajaisi rattijuoppo, joka jää toista kertaa kiinni, niin saattaisin hyvinkin olla ap:n kanssa samoilla linjoilla. Paitsi että mä en tappaisi sitä vaan tainnuttaisin sen ja aiheuttaisin sille sellaiset vammat, ettei se koskaan enää kävele tai aja autoa. Mieluimmin neliraajahalvauksen, jos se sellainen olisi mahdollista. Kuolema olisi aivan liian armollinen ratkaisu.
muutoin se "uhri" vaatisi itselleen korvauksia,jotka joutuisit maksamaan.
minulla ei olisi mitään menetettävää.kiduttaisin ennen varsinaista kuolemaa erittäin julmasti. voisin jopa pitää kivuliaasti hengissä useamman päivän/viikon ja sitten tappaisin. hittasti ja julmasti.erittäin kovaa tuskaa aiheuttaen.
Se ei toisi sinun kakaraasi takaisin. Tappaisit mielummin itsesi.
Eihän se toisi. Mutta olisi se pieni hyvitys. Eipähän tarvitsisi ajatella joka päivä, että siellä se tekijä jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mitä sitä itseään tappamaan.
Eiköhän tässä ihmiset pura turhautumistaan noiden rattijuoppojen tuomioiden vuoksi. Ihan liian pienet tuomiot ja tuntuu, ettei ihmishengellä ole mitään väliä. Hyysätään tuota yhteiskunnan pohjasakkaa ja tuomiot on aivan liian pieniä.
Näkeehän sen, että ovat uusijoita järjestään. On se kumma, ettei niitä saada kuriin. Samat rattijuopot on jatkuvasti tien päällä - ja mitään ei tapahdu :(
Kyllä nuo tuomiot pitäisi saada sellaisiksi, ettei tuota tässä määrin tapahtuisi. Eiköhän täälläkin äidit ajattele kauhuissaan sitä musertavaa surua, jota tuo uhrin perhe kokee tällä hetkellä. Ja se tappaja pääsee nyt vapaalle. Jatkaa elämäänsä.
Pieni tyttö ei.
Osanottoni omaisille.
mutta tuskin pystyisin tappamaan silti ketään. Miten se edes tapahtuisi, koska toivoakseni kuitenkin ehdotonta vankeutta tulisi tekijälle. odottaisinko että vapautuu ja sitten tappaisin? Todennäköisesti tappaisin itseni sitä ennen.
Sä murtuisit itse henkisesti heti kun näkisit ihmisen parkuvan tuskasta ja anelevan armoa. Kiduttaminen on sotkuista ja vastenmielistä puuhaa. Lisäksi julmuuden aiheuttaminen toiselle ihmiselle turmelee sielunelämäsi ja alentaa sinunkin ihmisarvoa, peruuttamattomasti.
Näin kerran leffan jossa oli aika inhorealistista kidutusta. Kiduttajana oli lääkäri ja uhrina oli pedofiili, joka oli raiskannut ja tappanut sen lääkärin lapsen. Ennen leffaa olin pitänyt itseäni ihmisenä, joka kykenisi oikeissa olosuhteissa tekemään aika paljonkin pahaa yhtä ihmistä kohtaan mutta leffan nähtyäni tajusin, että en ikinä kykenisi kiduttamaan toista ihmistä kovinkaan kauan. Odotin näkeväni elokuvan jonka avulla voisin lepyyttää sisäistä kostonhenkeäni. Sen sijaan sainkin kosketuksen omaan inhimillisyyteni, olkootkin niin että se oli aika paksun ja samean vihakerroksen alla.
Seven Days (2010)
http://www.imdb.com/title/tt0445054/
Katso yksin, älä porukassa.
on tuollainen koston kierre. Onko siitä hyvä seurannut, kun aina vaan kostetaan.
onhan nämä jutut kauheita ja minä en kyllä arvosta rattijuoppoja pätkääkään. Omankin sukulaisen on tappanut yksi sellainen. MUTTA minusta on vissi ero sillä onko rattijuoppo ekaa kertaa eläissään auton ratissa humalassa VAI onko sellainen jatkuvasti humalassa ajeleva idiootti. En siis tarkoita etteikö kerran humalassa ajaneen tarvitsisi saada rangaistusta, kyllä tarvitsee ja vankilassa sen kärsikööt ja sovitelkoot loppu elämänsä muille ja itselleen tekoaan, mutta en nyt lähtisi kostomatkalle siltikään, vaikka ainut lapseni kuolisi. Jos taas kyseessä olisi joku idiootti joka aivan varmasti vielä tulevaisuudessa tekisi sen uudestaan, niin pitäisihän sille jotain tehdä, että ei aja enää ikinä autoa! En ehkä tekisi itse, mutta palkkaisin tekijät.
Jokainen, joka kännissä lähtee ajamaan, tekee tietoisen valinnan ja on välinpitämätön vaarasta, jonka muille aiheuttaa. Nää rattijuopot on yleensä aina vielä rikoksenuusijoita eli tekee sitä jatkuvasti huolimatta siitä, että jäävät kiinni.
En mä itse mitään kidutusta pystyisi tekemään - mutta kyllä nuo paskat liian helpolla pääsee. Tuo nainenkin on vähintään tuon 15 vuotta ajanut kännissä. Eiköhän se ollut vain ajan kysymys, koska tappaa jonkun. Ja ihan suora tie, kun katsoo noita kuvia.
Mutta, juu. Sun mielestäsi känni on se lieventävä tekijä ja jos jonkun kännissä tappaa, niin se on vahinko. :(