Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä mammat siitä että pitää kissaa vapaana metsäalueella kerrostalon takapihalla?

Vierailija
05.05.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kissat pidetään sisäkissoina tai niille voi rakentaa verkkokopin takapihalle.

Tuossa naapurin kissa juoksee pihalla vapaana. Kivat arvet tulleet kummallekin puolen päätä, kun joku metsäneläin yrittänyt purra, luultavasti kettu. Toisesta poskesta on oikein pala poissa. Tällä sivukylällä ei ole kellään koiriakaan. Eli ei ne metsätkään kissoille vaarattomia ole.

Miksi ihmeessä otit kissan kerrostaloon???

Vierailija
2/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en veisi keväällä edes remmissä koska mm.lintujen pesintä häiriintyy.Muutoin ok jos olet varma et kissa palaa kutsusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissani on suht nyhverö.ei esim karkaa koskaan mun silmien alta. että vaikka ei oo narua et on vapaa ei koskaan karkaa niin että en näkisi sitä enää. jos jostain syystä näköyhteys katkeaa kuuluu maukunaa että: "mau, missä olet, pelottaa" hehehe :D:D ei mut oikeesti kissastani ei oo ollut mielestäni kenellekään haittaa jos tunnin päivässä tossa pihalla pyörii kanssani. mutta halusin vaan erilaisia mielepiteitä kuulla0

Vierailija
4/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kissat tykkää ulkoilusta!

Mullakin on kissa ja se on talvella tosi paljon sisällä, pakkasilla voi olla monta monituista päivää sisällä, eikä edes halua ulos.

Mutta kun kevät, kesä ja syksy on, niin kissakin viihtyy ulkona paremmin.

Matolääkkeet kun vaan muistaa silloin tällöin antaa....

Vierailija
5/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asumme maalla ja meidän kissa toi mulle nähtäväksi 6 hiirtä 2 vrk:n aikana!

Vierailija
6/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista tuhoa ollessaan vapaana pihalla. Kyse ei ole siitä, että se joskus nappaa talitiaisen, vaan siitä, että kissa saa lyhyessä ajassa tapettua kokonaisia poikueita lentokyvyttömiä poikasia kriittisessä vaiheessa. Sen merkitys sen reviirin lintukannalle on suuri.

Mä en ymmärrä, miksi sen kissan pitää olla vapaana metsässä juuri silloin, kun sieltä metsästä pitäis pysyä pois kaikkien, jotka häiriötä aiheuttaa. Metsänhoitoa vältellään (=vastuulliset metsänomistaja vältää) kesäaikaan, ja koirat pidetään kiinni. Mut kissat päästetään sinne vapaaksi, koska omistaja ei sen vertaa viitsi itse sitä ulkoiluttaa.

Vierailija
7/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainoastaan valjaissa, vaikka olisi kuinka nössö kissa.

Kuten joku aikaisemmin jo sanoi, kissat ei kuulu suomen luontoon ja aiheuttavat helposti valtavaa tuhoa pien eläinten keskuudessa. Ne eivät edes metsästä nälkäänsä vaan ihan huvikseen.

Kissat myös päätyvät helposti isompien petojen kuten haukkojen, kettujen ja näätien yms ruuaksi, mikä voi olla valitettavaa lemmikin omistajalle.

Vierailija
8/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista tuhoa ollessaan vapaana pihalla. Kyse ei ole siitä, että se joskus nappaa talitiaisen, vaan siitä, että kissa saa lyhyessä ajassa tapettua kokonaisia poikueita lentokyvyttömiä poikasia kriittisessä vaiheessa. Sen merkitys sen reviirin lintukannalle on suuri.

Mä en ymmärrä, miksi sen kissan pitää olla vapaana metsässä juuri silloin, kun sieltä metsästä pitäis pysyä pois kaikkien, jotka häiriötä aiheuttaa. Metsänhoitoa vältellään (=vastuulliset metsänomistaja vältää) kesäaikaan, ja koirat pidetään kiinni. Mut kissat päästetään sinne vapaaksi, koska omistaja ei sen vertaa viitsi itse sitä ulkoiluttaa.

autoilijat tappavat merkittävästi lintuja suomessa eikä niitä silti ole liian vähän.Laittakaa kissoillenne kulkuset kaulaan jos ette halua niiden metsästävän.

Vierailija
9/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun kissa oo ees saanu tapettua yhtäkään

mieluummin pyydystelee mehiläisiä ku niitä on helpompi ottaa kiinni :D

t. ap

Vierailija
10/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

kissallesi kaulapanta jossa kulkunen,niin kukaan ei voi sanoa että kissasi onnistuisi tappamaan mitään.No ehkä sen mehiläisen jos se on kuuro.

Vierailija
11/11 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

kissallesi kaulapanta jossa kulkunen,niin kukaan ei voi sanoa että kissasi onnistuisi tappamaan mitään.No ehkä sen mehiläisen jos se on kuuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan