Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin siihen tulokseen, että ihan turhaan yritän kasvattaa

Vierailija
04.05.2012 |

lapsistani kunnon kansalaisia.

Esikoinen on isätön.

Minulla ei käytynä kuin peruskoulu (vaikka töissä olenkin).

Mies pelkkä amis ja työtönkin nyt vielä

Sossussakin ollaan käyty joskus.

Eletään käytännössä kädestä suuhun.

Tässä nyt muutama esimerkki meidän elämästä. Lapsia nyt sitten vissiin odottaa rikollinen ura kun me huonostikoulutetut vanhemmat emme kuitenkaan jaksa panostaa lasten koulutukseen ja lapset nyt muutenkin oppivat lusmuilevan elämäntavan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvä tilaisuus panostaa siihen lasten koulunkäyntiin? vahtia läksyt, kuulustella kokeisiin ym?

eihän tässä mitään ole menetetty.

Vierailija
2/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tärkein malli. Jos on 2 työssäkäyvää ja silti saa sossusta jotain, se tulee tarpeeseen.

Toinen tärkeä kohta on alkoholin käyttö ja muu yleinen elämänhallinta. Sekin pitkälti malliopitaan.

Te voitte kannustaa lapsianne kouluttautumaan pidemmälle kuin te itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi eräs mun sukulaisnainen. Molemmat lapset vahinkoja eri isien kanssa joita ei ole alkuunlaiton jälkeen nähty. Äiti ollut mt-syistä eläkkeellä koko aikuisikänsä. On ollut aiemmin huume-, nyt onneksi vain enää pelkkää alkoholiongelmaa. Lapset ovat joutuneet kasvamaan todella huonolla ruoalla ja kelvottomissa hygieniaoloissa ja näkemään asioita joita lapsen ei pitäisi varsinkin sinä narkkausaikana.

Nyt nämä lapset on aikuisia. Molemmat ovat kunnon ihmisiä jotka ovat hankkinnet koulutuksen ja tienanneet itse leipänsä. Puolisotkin on löytynyt ja lapsia tehty. Toinen on jopa päätynyt kantamaan yhteistäkin vastuuta menemällä mukaan kunnallispolitiikkaan.