Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tylsää, tulin siksi kertomaan teille miksi suutuin eilen illalla miehelleni

Vierailija
04.05.2012 |

Meillä on 2 kk vanha vauva, nukkuu hyvin ja muutenkin suht helppo tapaus, viime päivät on menny kuitenkin vähän huonommin, nukahtanu vasta tosi myöhään ja heränny sit jo kuuden tunnin päästä. Mä oon ollu aika väsyny ja eilen illalla nuokuin jo kahdeksan aikaan että joko toi lapsi nukahtais vaikka tiesin että voi mennä se neljäkin tuntia ennenkuin uni tulee. No lapsi nukahtikin jo vähän jälkeen kymmenen ja hipsin itsekin siitä sitten suoraan sänkyyn.

Nukahdin heti mutta heräsin puol kakstoista kun mies puhuu PUHELIMESSA. En tiedä kenen kanssa puhui mutta suht kovaan ääneen ja naureskeli siellä. Kuuntelin aikani ja sit nousin ylös ja menin olohuoneeseen ja avasin liukuoven, mies katto minuu kummissaan ja mumisin vaan; Onko HELVETTI IHAN PAKKO?!?

Ja sit lompsin takas sänkyy. No, lopetti sit aika pian puhelun. Tuli sänkyy ja kysy ootsä nyt vihanen. Ku en vastannu mies alko ite nukkumaan, nukahti HETI ja alkoi kuorsaamaan. No mä en tietenkään saanu yli tuntiin unta, siirryin sohvalle nukkumaan ja vauvakin sit herätti jo viideltä. Mies tuli aamulla pussaamaan ja kuiskas et ootko vihanen ja käänsin vaan kylkeä.

Mua niin vituttaa kun mua väsyttää niin miten se ukko kehtaa läpättää keskellä yötä puhelimeen?! Ois menny vaikka parvekkeelle löpisemään, mut eeeei.

No mut oon mä jo rauhoittunu enkä oo enää niin vihanen. :) Oottelen miestä kotiin töistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen kun herää niin eihän se uni tule ja kyllä v*tuttaa!

Vierailija
2/2 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin vituttaa kun mua väsyttää niin miten se ukko kehtaa läpättää keskellä yötä puhelimeen?! Ois menny vaikka parvekkeelle löpisemään, mut eeeei.

puhujat

a) kaikki jutut kuuluu vieráille, usein vielä ääni voimistuu ulkona

b) pitävät hereillä naapurustoa eikä vain oma perheettä

Parekkeella pälätys, etenkään öinen, ei sovi kaupunkiasumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla