Miksi miehet luulevat, että naista kiihottaa jotkut peniskuvat tai
peilin edessä otettu kuva paljaasta yläkropasta? Olen myös saanut sellaisen kuvan, jossa mies hieman pyllistää farkuissaan kameraa kohti *puistatus*
Tavallinen kasvokuvakin kelpais...
Kommentit (27)
Vaikea sanoa: webcamilla kun ollaan seksiä harrastettu ja saatu useita yhtäaikaisa orgasmejakin, niin toisinaan tuntuu naiset pitävän siitä, että näyttää pelkkää munaa ja toisinaan omaa naamaa. Ensimmäisenä kyllä pitää näyttää naamaa, sitten vasta munaa.
Miehet sitä ja miehet tätä, kuinka moni mies oikeasti lähettelee kyrvän kuvia naisille. Eipä ole itsellä tullut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
peilin edessä otettu kuva paljaasta yläkropasta? Olen myös saanut sellaisen kuvan, jossa mies hieman pyllistää farkuissaan kameraa kohti *puistatus*
Tavallinen kasvokuvakin kelpais...
Minua ei sinänsä kiihota kuva paljaasta yläkropasta, vaikka olen mielissäni, jos se on hyvännäköinen. Pyllistyskuva olisi kauhistus, mies pyllistämässä on kaikista epäeroottisinta, mitä voi kuvitella, siis jotenkin naismaista. Peniskuva voi olla kiihottava, jos on hyvännäköinen penis ja mies. Tuntemattomalta en haluaisi saada peniskuvaa, vaan kasvokuvan tai kasvo- ja kokovartalokuvan.
Vierailija kirjoitti:
vois vähempää kiinnostaa kuva jonkun satunnaisen tyypin runkkaamalla nostatetusta vehkeestä. Kyllä meikäläinen vietellään ihan muilla keinoin. Oman miehen pippeliä katselen sen sijaan tosi mielelläni. Niin kuin koko miestä sen ympärillä.
t: nimim. Äly on seksikästä, ei runkkaavat äijät
Jep. Jos ei ei ole liikettä yläpäässä, niin eipä paljon kiinnosta alakerrankaan kuntoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis niin huvittavaa kerrassaan. Mä olen myös saanut vastaavia kuvia. Eräskin lähetti kuvan ihan nuupottavasta peniksestä. :DD Ei todella tehnyt minkäänlaista vaikutusta vaan lähinnä meni maku miehestä.
Oliko saatesanat "se lepää"?
Jaaha... No. Mä olen kyllä antanut parille todella fiksulle tutulle naiselle kuvia myös peniksestäni (Ja hekin kuvia itsestään). He ovat sitä pyytäneet, ja siitä pitäneet!! Joku pitää jostakin, mistä joku toinen ei. Näissä nettikeskusteluissa yleensä ihmiset tuntuvat aggressiivisesti toitottavan niistä asioista, joita inhoavat.
Näin just. Eivät miehet edes kuvittele, että peniskuvat kiihottaisivat naisia, elleivät ole ihan ummikkoja. Kyse on seksuaalisesta vallankäytöstä.