G: Häpesitkö miehesi juomista juhannuksena? Tai omaasi?
Kommentit (14)
Itse en juo, mies joi pari lasia viiniä.
Mökillä join 1 siiderin iltanuotiolla, mies joi kaksi kaljaa yhtenä iltana.
Oksensi sänkyyn ja paskoi housuihin. Siis vanhempiemme mökillä missä oltiin käymässä kaikki sisarukset + perheet + vanhemmat.
Mies sössötti, ei pysynyt keskustelussa mukana ja törötti yksinään kaljatölkki kädessä.
Aattoiltana join yhden siiderin ja lasin kuoharia.
korostamassa kuinka se ensimmäinenkin lasi jäi juomatta . Voi vittu.
en hävennyt omaa juomista enkä miehen.
Minä olin tasaisesti viinimaistissa koko aaton ja juhannuspäivän, mutta en örveltänyt enkä törttöillyt mitään. Mies teki samoin, pienessä hiprakassa koko ajan.
Sen sijaan kälyn mies joi liikaa ja oli ihan v***n ärsyttävä öykkäröijä, johon kaikki muut tuskastui. Kaatuili kännissä, tappeli anopin kanssa ja örisi omia tyhmiä juttujaan. Sai jostain haavan jalkaansa ja lopulta kannettiin kaatuneena puskasta sänkyyn kun ei kertakaikkiaan päässyt enää itse omin jaloin ylös.
Hänellä olisi mielestäni ollut hävettävää, mutta ei tietysti muistanut aamulla mitään niin ei osaa hävetä.
Mies joi pullon viskiä ja öykkäsi hipsteri- juhlissa. Myöhemmin oli joutua tappeluun ja repi housunsa.
Mä oon juonut taatusti oman osuuteni. Olen raitis alkoholisti.
muutamat otettiin, mutta ihan huoletta sillä oltiin kahdestaan reissussa ilman lapsia.
Mä oon juonut taatusti oman osuuteni. Olen raitis alkoholisti.
olla siitä ihan hiljaa ettei vaan ärsytä ketään, varsinkaan niitä jotka ei sylje lasiin.
yhdet drinkit otettiin, omani jäi puoliksi juomatta.