Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan laskettu aika ja mies laivalle?

Vierailija
03.05.2012 |

Mies ilmoitti mahdollisuudesta lähteä ensi viikolla työreissuun kolme päivää ennen vauvan laskettua aikaa. Työreissu on 22h:n hki-tallinnahki -risteily, jolla työasioiden lisäksi otetaan alkoholia.

Mitäs mieltä ootte? Miten sinä tähän suhtautuisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushormooneilla olisin vissinä seonnu ja varmistanu että äijä on todellakin MUN lähettyvillä kun synnytys alkaa!!!

Vierailija
2/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehesi ei voi lähteä. Jos mies haluaa lähteä, on hän uskomaton idiootti. Jos hän asennoituu ja käyttäytyy tuohon malliin, on aikamoinen taival vanhemmaksi vielä kuljettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasessa tilanteessa miehen niin pitkälle kun pippuri kasvaa (eikä ois takas tarvinnut tulla).

Vierailija
4/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksella että kaksi lasta on syntynyt ennen laskettua aikaa. Jos haluaa olla mukana varmistaa, että on lähettyvillä raskauden viimeiset viikot.

Ja mitä mieltä minä olisin, no en olisi hyvillään ollenkaan, jos olisi jostain saanut päähänsä, että hän lähteekin reissuun.

Vierailija
5/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin työreissu ja jostain se raha pitää saada :) Menköön mun puolesta.

Vierailija
6/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain viikko ennen "h-hetkeä" - ostamassa varpajaissikareita :DD

Ei se mua haitannut; en uskonut hetkeäkään, että muksu syntyisi laskettuna aikana tai ennen sitä, koska molemmat aiemmat raskaudet menivät yli 10 päivää yli. Tuo kolmas pysyikin mahassa 14 päivää "ylimääräistä". Mutta mistä sitä oikeasti tietää, miten käy; onhan siinä riski! Tee ukolle selväksi, että saa varmasti kuulla lopun ikäänsä, jos myöhästyy tai missaa kokonaan suuren hetken. Ja jos oikeasti pelottaa ajatus synnytyksestä ilman miestä, kerro ihmeessä hänelle siitä! Itse hän kuitenkin tekee päätöksensä ja ottaa siitä vastuun. Mua itseäni ärsyttää tosi paljon, jos "kysytään lupaa vaimolta" eli vieritetään puolisolle päätös ja vastuu omasta menemisestä.

Vierailija
7/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin työreissu ja jostain se raha pitää saada :) Menköön mun puolesta.

;)

Vierailija
8/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies ei edes lähtenyt kokoontumisajoihin, jotka oli n. 3 viikkoa ennen laskettua aikaa...

Vierailija
9/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tekee jonkun verran työmatkoja, ja olen toivonut, että hän pystyisi jättään ne väliin raskauden viimeisten viikkojen aikana. Mies on tämän myös luvannut. Mua jännittäis ihan hirveesti jos joutuisin lähteen yksin synnyttään. Asutaan ulkomailla, joten muitakaan läheisiä ei ole tässä jotka voisi miehen korvata.

Vierailija
10/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen tulossa, joten ei raskauksia mihin verrata. Mitään tuntemuksia ei tällä hetkellä ole, että synnytys olisi lähellä, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka nopeella tahdilla se sitten tapahtuukaan.

Rahasta ei ole kiinni. Jos mies jättäisi laivareissun väliin, olisi hän ihan normaalisti töissä päivällä. Laivareissusta tuskin mitään lisäliksaa saa, paitsi ilmanen reissu, ruoat ja juomat.

En itse oikeen tiedä miten suhtautua. Miehellä on varaus ko. reissuun, mutta sanoi, että katsotaan vielä lähemmin mikä mun tila on. Mut kuten mainitsin yllä, niin synnytys voi lähteä käyntiin äkistikin.

Uteliaisuuttani vain ajattelin täällä kysellä, että mitä mieltä muut olisivat tässä tapauksessa.

ap

Vierailija
11/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakottaa juomaankin vielä.. huhhuh..

Vierailija
12/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivamatka vai se, että "lisäksi otetaan alkoholia"?

Vierailija
13/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivamatka vai se, että "lisäksi otetaan alkoholia"?

No suurempi ongelma taitaa kuitenkin olla se mahdollinen laivamatka.

Alkoholin käyttöä mies pystyy itse rajoittamaan.

ap

Vierailija
14/14 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mikä mies...

anteeksi nyt mutta eiköhän nää laivatyömatkat ole niin nähty

nyt tietysti 150 puolustajaa tulee huutamaan ON OK RYYPÄTÄ

sun miestä taitaa vähän muutos pelottaa

toivotaan että vastuun myötä oppii itse miettimään mennäkö vaiko eikö mennä näille reissuille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme