Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko mainostaa, kun löysin unelmien meikkivoiteen

Vierailija
03.05.2012 |

Estee Lauder Invisible Fluid Makeup

Oon etsinyt jo pitkään sellaista meikkivoidetta, joka ei tunnu iholla eikä näytä meikatulta, mutta peittää silti ihon virheet. Tällä meikkivoiteella tulee aivan mielettömän kaunis iho! Iho myös pysyy siistinä eikä ala kiiltelemään päivän mittaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kokeiltua muita mutta aina palaan Blascoon, josta löytyy täydellinen sävy (olive beige 2) ja joka peittää kerralla niin tummat silmänaluset kuin rosaceankin, ja pysyy.

Vierailija
22/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma suosikkini: Lancomen Teint Miracle. Minulla on todella kuiva iho, joten meikkivoide vaatii hyvän kosteusvoiteen alle, mutta voide on ihanan ohut ja silti peittävä ja taittaa valoa kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta Blascon Lite Olive-nappia, mutta sitten ilmestyivät juonteet kasvoihin ja oli pakko luopua siitä, koska ei näyttänyt enää hyvältä.

Sopii siis paremmin alle kolmekymppisille rypyttömille kasvoille.

Vuosi sitten löysin Helena Rubinsteinin Magic Consielerin. Ihanan peittävä, mutta nestemäinen eikä jää juonteisiin.

Vierailija
24/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma suosikkini: Lancomen Teint Miracle. Minulla on todella kuiva iho, joten meikkivoide vaatii hyvän kosteusvoiteen alle, mutta voide on ihanan ohut ja silti peittävä ja taittaa valoa kauniisti.

meikkivoide :) Vaikka koko pää olisi punainen peittää erittäin hyvin. Sopii erinomaisesti herkästi punasteleville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän