Käsittämätöntä miten jotkut aikuiset kehtaa pilkata Robinia
Oletteko törmänneet siihen, että aikuiset, siis yli 20-vuotiaat ivailee, pilkkaa ja jopa homottelee tätä uutta laulajapoitsua, Robinia, joka on siis vasta lapsi, 13v.?! Tyypit haukkuu pojan ulkonäköä, lauluääntä, biisejä jne. ...ihan ala-arvoista käyttäytymistä aikuisilta.
Kommentit (10)
vaikka levy-yhtiötä tai homman sallivia vanhempia... Miksi pilkata nuorta poikaa? Tuntuu kauhean pahalta, kun miettii miten omanarvontunto voi kolhiintua tai vinoutua. Monet noista pilkkaajista on varmaan itsekin vanhempia :(.
ap
Mutta eivät kaikki aikuisetkaan ole päästään ihan täysillä käyviä, aikuisetkin tekevät ihan uskomattomia asioita. Kuten pilkkaavat lahjakasta ja symppistä poikaa. Kai se pohjimmiltaan jostain paitsi jäämisen kokemuksesta pulppuaa.
että tavallisten ihmisten puheet ovat vain kärpästen surinaa korvissa...Epäilen ettei ihan tavisperheestä ole ja tottunut jättämään epämiellyttävät ihmiset huomiotta.
vaikka levy-yhtiötä tai homman sallivia vanhempia... Miksi pilkata nuorta poikaa? Tuntuu kauhean pahalta, kun miettii miten omanarvontunto voi kolhiintua tai vinoutua. Monet noista pilkkaajista on varmaan itsekin vanhempia :(.
ap
kommentteja tyyliin "jätkä on nolo homo" ja nimim.on joku "ilkka_83" ..olettaen siis, että on kolmekymppinen.
ja lahjakas poika :)! Tuommoisia poikia pitäisi olla enemmän.
on aivan supersöpö ja uskomaton karisma pojalla! Täällä fanitetaan täysillä! Haukkujia aina löytyy, en kyllä ymmärrä miksi Robinia pitäisi haukkua, kateus se varmaan on syynä.
Terv Äiti 34v
Minä ja tytär.
Kateutta se on, kun joku sitä haukkuu. Niillä Ei ole omat lapset päässeet kuuluisiksi, vaan ovat joitain pussikaljateinejä huonolla koulumenestyksellä.
aiva yliarvostettu, nooh levy-yhtiö käärii rahat hölmöiltä
Mutta olen itse sitä mieltä, että mitä järkeä noin nuorena aloittaa noin rajua bisnestä, koulut käymättä ja koulunkäynti vaikeutuu harkkojen ja keikkojen takia... ps. Robin saa kaikki biisit valmiina levy-yhtiöltä, haukkuisivat edes niitä...