Ihan tajuton nälkä koko ajan. Syön kuin hirvi, enkä liho??
Mikä ihme minua vaivaa? Koko ajan vatsa kurnii ja on nälkä. Nälkä tulee pian, vaikka juuri söin.
Söin aamupalan kahdeksalta ja kymmeneltä vatsa huusi jo niin, että muutkin sen huomasivat.
Olen syönyt enemmän kuin pitäisi, enkä liho. Paino nousee minulla todella nopeasti, jos syön vähääkään yli kulutuksen. Ainakin turvottaa.
En voi mitenkään olla raskaana.
Mitä tämä on?
Kommentit (7)
Kannattaa ainakin tarkistaa ettei ole diabetesoireita.
"Yksi kookas lapamato voi tuottaa jopa miljoona munaa päivässä. Munia voi löytyä ulosteesta aikaisintaan viisi viikkoa infektion alettua. Munia täynnä olevat jaokkeet irtoavat ja kulkeutuvat ulosteen mukana ulos. Useimmiten jaokkeet hajoavat jo suolessa, jolloin mikroskooppisia munia voi olla vaikea löytää ulosteesta. Lapamadon ruumis liikkuu vapaasti suolistossa ja saattaa joskus erehtyä peräaukosta ulos. Mikäli peräaukosta tulee lapamatoa muutaman kymmenen senttimetrin pituinen pätkä irtonaisena, on kyse todennäköisesti irronneista jaokkeista."
Raaasta kalasta voi tosiaan saada loisen.
Eli kilpirauhasen liikatoiminta. Hikoiluttaako epätavallista enemmän? Hakkaako sydän? Silloin ruokahalu nousee mutta paino laskee vaikka söisi enemmän.
Tämä voidaan todeta helposti mittauttamalla TSH ja T4-V, ihan yksinkertainen verikoe ja vastaukset valmistuu seuraavaksi päiväksi tai samana päivänä päivystyksenä.
Kateellisena totean kuitenkin että olisipa itsellä sama ongelma.
ehkä sun pitäis muuttaa ihmismäisempään ruokavalioon