Olenkohan mäkin liian "nirso" miesten suhteen?
Kun luin tuota keskustelua siitä, miten naiset vaativat miehiltä ihan mahdottomia, eivätkä katso "oman tasoisiaan miehiä".
Jos aletaan ihmisiä tässä arvottamaan, niin mä olen sitä naisten alinta kastia. Olen nimittäin ulkonäöltäni ihan tajuttoman ruma, en tule menestymään elämässäni, en vaan ole taitava missään (ja tosiaan ruma kuin mikä, ja sehän sen naisen arvon ja tason määrää).
Millaisia miehiä mun pitäisi siis katsella? Oon kuitenkin huomannut, että kaipaan jonkinlaista keskustelua, joidenkin kanssa se ei ole mahdollista. En kuitenkaan tule toimeen "liian fiksujenkaan" kanssa.
En pidä liian kilteistä ihmisistä, rentun kanssa mulla menisi mielenterveys varmaan kuukaudessa. Ei saa olla liian tosikko, mutta täytyy kyetä miettimään syvällisiäkin asioita. Onko siis väärin haluta sellaista miestä, jossa on samoja piirteitä kuin mussa? Tai sitten sellaisia, jotka täydentäisi mua. Että tultaisiin ylipäätään toimeen.
Vai ulkonäöstäkö tässä on kyse? En saa pitää tavallisen näköisistä suomimiehistä, kun en ole tavallisen näköinen itse?
Blaah! No toisaalta ihan sama, yksin tämä elämä tässä vietetään.