Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYMPIN KIMPPA pe, la ja su!!!

Vierailija
20.11.2005 |

Herranen aika, ei kai kaikilta ole karannut mopo käsistä, kun viikonloppu alkoi?!? ;o

Missä olette, Demo ja Silva ja muut? Miten menee?

Mulla nolotti perjantaina se torstai-iltainen, ja muutenkin meni se päivä rimaa hipoen, lipsuinko pisteissä vai en... Lauantainakaan en pisteitä merkinnyt, eli ihan sata varma en nyt ole, mutta eiköhän pisteissä tullut pysyttyä. Tänään epätoivoissani etsin sitä pistelappua, enkä löydä. Pisteissa silti olen. Huomenna on kiireinen päivä ja illalla sitten ilmoittelen koneella, miten tämä viikko sitten oikein menikään... ;)

Kertokaa nyt viikonloppukuulumisia muutkin!

t. Jylppy

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoskimiseen taitaa olla nyt aihetta....öh & kröhöm...olen syönyt jäätelöä eilen ja tänään vähän karkkia. En ole varsinaisesti mässännyt, mutta luultavasti on kalorimäärät menneet yli sallitun. No, huomenna on punnitus ja totuus paljastuu, lähtikö ekalla viikolla muuta kuin itsekunnioitus ? ;)

Juuh...Lupaan huomenna reuhtoa töissä entistä kauheammalla tahdilla, että liikkumalla kuluisi ylimääräistä. Jep jep.

Deeeeeemooooooooo? Ruoskis ruoskis, nyt piiska viuhumaan!

t. Silva

Vierailija
2/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun vakaa mielipide on se, että jos ei aio olla koko ikää ilman herkkuja, ei kannata ilman herkkuja laihduttaakaan. :)

Nyt syömään, mies on laittanut ruokaa. Pakko sitten syödä mukisematta, mitä ikinä onkin tarjolla, kun kerran valmiiseen pöytään pääsee... Luultavasti ruokakermalla tehtyä muussia ja uunimakkaraa... :O

t. Jylppy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan joka päivä kerkiä nettiin, niin että siitäkin voi johtua ellei minua kuulu... No, herkuteltua on tullut vähän täälläkin... Ja liikuntakin jäänyt aiottua vähemmäksi. No, ensi viikko uudella tarmolla!!!

Motivaatiota on, mutta silti sitä vaan tulee lipsuiltua... Joku aikaraja olis varmaan hyvä niin ei tuntuisi, että mikä kiire tässä on... ;)

Tsemppiä toisetkin! Yritys jatkuu! Ja tänä iltana sen kuntopyörän kimppuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi