Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno, kaavinta ja lähes kaksi viikkoa myöhemmin ovis +???

20.11.2005 |

Eli kun tuo ovistesti näyttää reagoivan hcg hormooniin, niin onko sitä vielä elimistössä 12 päivää kaavinnan jälkeen? Vatsassa nimittäin nippailee ja tein ovistestin, joka yllättäen ++++??? Vai onko kyse siis keskenmenon jälkeisestä hcg:stä???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut

Mulla on siis pco eli tarkottaa etten luonnollisesti ovuloi ja menkkoja saa oottaa tosi kauan tai sit ne tulee vaan hormoneilla.

Mä sain myöhäisillä viikoilla keskenmenon (rv21+, vauva vastas vrv16+) 10.10. Jälkivuotoa kesti sen pari viikkoa ja sitten yllättäen mulla alko menkat 13.11 ihan itsestään.. Ja eikös ovulointi tarvita jotta menkat tulee?

Me ei sillon satuttu rakasteleen kun oli se " ovis" jolloin mullakin nipisteli munasarjoissa ja alavatsalla (luulin et niitä kappaleita on jääny kohtuun ja pitäis kaapia..) Ja kirjotinkin siitä päiväkirjaani. Kuitenkin siitä noin kahden viikon päästä ne menkat tulivat.

En tiedä kuinka nopeasti raskaushormoni poistuu kehosta, mun mielestä sekin on yksilöllistä.. MUtta siis aivan mahdollista on että ovuloitkin nyt...

Vierailija
2/2 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kaksi vuotta sitten, toisen keskenmenon jälkeen, odottelin kuukautisten alkua. Kun viisi viikkoa oli kulunut eikä ensimmäisiä kuukautisia ollut tullut; ja olokin oli joka suhteessa ihan outo, tein testin joka näytti vahvaa plussaa. Ovulaatio oli tapahtunut ihan normaalikierron mukaan, eli suunnilleen puolessa välissä kiertoa.

Lisäksi tiedän monta muutakin tapausta joissa uusi raskaus on alkanut heti seuraavasta kierrosta. Eli kyllä se todennäköisesti oli ovulaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla