Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten sisustaisit 15m2 lasitetun parvekkeesi?
02.05.2012 |
Huonekalut, kasvillisuus, näkö/auringonsuojat lasitusten eteen, matot, mitä värimaailmaa jne.jne?
Kommentit (2)
Väriksi ottaisin varmaan jotain kesäistä, esim. vihreää tai keltaista. Talven jälkeen olen ihan kuin nälkäinen väreihin.
Nätit tuolit ja pöydän, kauniita ruukkuja ja tietenkin kukkia. Muuta ei minun mielestäni tarvitse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nätit tuolit ja pöydän, kauniita ruukkuja ja tietenkin kukkia. Muuta ei minun mielestäni tarvitse.