Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila&Huussi - kerro mielipiteesi! :)

Vierailija
02.05.2012 |

Mitä tykkäsit ekasta jaksosta - oliko mitään sellaista, minkä itsekin tahtoisit? :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian synkkä sisustua oli .

Vierailija
2/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vain.

Ps. Tällä palstalla kysellään paljon turhempiakin asioita, joten miksen minä saisi kysyä aiheesta, joka minua kiinnostaa? Mulla on omat mielipiteet kyseisestä ohjelmasta ja asioista, mitkä minua siinä kiinnostaa - ajattelin lähinnä, löytyykö muita kaltaisiani ilman, että joudun kertomaan, mistä minä tykkäsin ja saada sitten peesauksia, että olihan se hieno/pyllystä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmassa on joskus ihan hyviä ideoita, mutta joskus ei ole kyllä yhtään mietitty onko joku asia kätevä vai ei. Muistan joskus taivastelleeni yhtä jos sun toista 'sievää' asiaa, jotka kuitenkin on käytännössä aika kamalia. On varmaan ollut joku toinen ohjelma, mutta tyyliin tehdään lapselle hiekkalaatikko, mutta niin pieni, että sinne ei lapsi mahdu ja ympäristö on sellainen, että hiekan pitäisi pysyä siellä laatikossa. Ja laitetaan tapetti vanhaan taloon, joka on talvella kylmillään.

Vierailija
4/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli aivan ihana!!! :)

Vierailija
5/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostaminen keskustelupalstoilla on taitolaji.

Vierailija
6/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rustiikkia sisätiloissa. Pidän itse retroväreistä ja teollisuuslookista. Tuo tyyli ei ole mun makuun.

Vierailija
7/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo aikaa kun tuli.. Sisusti pienen mökin punaisella ja valkoisella. Minusta se oli ihana ja raikas! Ihstuin samantien.

Vierailija
8/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaan taloon. Meillä ainakin mökillä on. Miksei voisi?

Vierailija
9/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riihi oli ihan nätti.

Mutta: miksi niistä makuusopeista tehtiin sellaset kopperot, ettei saa vaatteita mihinkään? Kun tytöt menevät nukkumaan, niin mihin laittavat päivävaatteensa? Siihen pienelle yöpöydälle? Puhumattakaan vaihtovaatteista.

Ja miksi niiden makuusoppien katot oli heinäseipäistä? Tuskin malttaisin odottaa, että pääsisin joka hemmetin välissä puhdistamaan pölyjä sieltä heinäseipäiden päältä.

Vierailija
10/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos mulla olisi niinkin hyvä työ kuin johonkin tv:n tuotantoryhmään kuuluminen, niin a) en hengaisi päiviä pitkiä av-palstalla, b) palkkani olisi todennäköisemmin vähän parempi kuin tämänhetkinen työttömyyskorvaus, mitä saan, eikä mun tarvitsisi miettiä, mihin on milloinkin varaa ja mihin ei. :/

Ja se, että haluan jutella aiheista, jotka minua kiinnostavat(tv-sarjat[Idols, H&H, Selviytyjät jne], ruoka...), niin ketä se haittaa. Kyllä kuuluisin mielelläni johonkin tuotantotiimiin, mutta pelkällä yo-lakilla ja surkealla yo-todistuksella sellaisiin töihin pääsy kaltaisellani mielikuvituksettomalla yh-äidillä lienee aavistuksen verran liian vaikeaa... :D

Ja kyllä, pidän hymiöistä ja käytän niitä siksi, ilman taka-ajatuksia. :) Salaliittoteorioita keksivät av-mammat - te saatte mut niin nauramaan... :D

AP

Vierailija
11/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli outo ratkaisu. Juontajat ärsyttäviä ja remonttimiehet wt-juntteja. Enkä ymmärrä, miksi ostivat rikkinäisiä mattoja, eihän niitä voi puistella / pestä ilman että hajoavat kokonaan. Astiakaapin tarkoitusta en myöskään ymmärtänyt.

Vierailija
12/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän oman kurjuuden korostamista ja muiden haukkumista niin avot. Mä saatan kohta osallistua tähän keskusteluun ihan oikeasti.

Vierailija
13/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin myös, että miksi ovesta paistoi päivä läpi jokaisen laudan välistä. Muuten tilkittiin niin hyvin. t.13

Vierailija
14/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakson olen ko. sarjaa katsonut. Eilisessä jaksossa oli hyvää se, että kunnioittivat paikan vanhaa henkeä. Yleensä kun heillä näyttää olevan tapana maalata kaikki valkoiseksi!

Mikä sen Meri-Tuulin rooli sarjassa on? Ihan turha. Nytkin teki jonkun kalasopan ja se oli siinä.

Vierailija
15/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin myös, että miksi ovesta paistoi päivä läpi jokaisen laudan välistä. Muuten tilkittiin niin hyvin. t.13

tätä mä kans ihmettelin!

Isä sanoi siinä aika lopussa, että makuusopet on hyttysvapaita ja se iso tilakin suurin piirtein. No, ei kai ne hyttyset siitä ovesta sitten tule. Outoa.

Vierailija
16/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne matot oli aika kamalat, astiat ihan kivat. Verhot vanhaa pyyhekangasta - tosin kuosi näytti vaakatasossa paremmalta... :) Hmm..ja mä tykkäsin niistä unihuoneista... :)

Vierailija
17/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakson olen ko. sarjaa katsonut. Eilisessä jaksossa oli hyvää se, että kunnioittivat paikan vanhaa henkeä. Yleensä kun heillä näyttää olevan tapana maalata kaikki valkoiseksi!

Mikä sen Meri-Tuulin rooli sarjassa on? Ihan turha. Nytkin teki jonkun kalasopan ja se oli siinä.

Olen myös miettinyt tuota Meri-Tuulin osuutta sarjassa. Joskus tehnyt jotain hampurilaisia ja muuta. Nyt teki vain kalasopan ja pari lättyä.

Huvitti niin, kun siinä lopussa sanoivat, että "Kukaan ei nouse pöydästä ennen kuin kaikki lätyt on syöty!" tai jotain sinne päin. Pitivät sitä lättykasaa niin mielettömän isona. Mua ois lähinnä hävettänyt tolle joukolle tarjota noin vähän lättyjä.

Vierailija
18/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Meri-Tuuli antoi tyttöjen valita mieleisensä mukit kaupasta ja sitten ne ei kelvannukaan?

Valittiin kuitenkin Meri-Tuulin valitsemat mukit eikä tytöt saaneet valitsemiaan mukeja.

Vierailija
19/34 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että miksei tytöt saanut niitä mukeja... :)

Vierailija
20/34 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet tuotantotiimiä kun kyselet niin mua kiinnostaa ehdottomasti miksi tuo ohjelma on niin teennäinen nykyään. Mitä te olette tehneet? Ovatko tekijät jo kyllästyneet. Ihan kuin olisi henki lähtenyt ohjelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän