Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajuvedet netistä ulkomailta? Pikakysymys!

Vierailija
02.05.2012 |

Onko kukaan ostanut hajuvesiä ulkomailta netistä? Mistä kannattaa?

Onko jollekin tuo feelunique tuttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan hajuveteni yleensä joko Feeluniquesta tai Strawberrynetistä. Hyviä ja luotettavia ovat olleet molemmat ja todellakin hinnat ovat huomattavan paljon edullisempia kun suomessa.

Vierailija
2/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta saa kyllä myös suhteellisen edullisesti esim. http://www.oranssikauppa.fi/. Monet hajuvedet samoissa hinnoissa kuin laivojen "tax-free" hinnat, eli huomattavasti edullisemmat kuin esim stokka tai sokos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan hajuveteni yleensä joko Feeluniquesta tai Strawberrynetistä. Hyviä ja luotettavia ovat olleet molemmat ja todellakin hinnat ovat huomattavan paljon edullisempia kun suomessa.

Meneekö tuolla jotain lisämaksua esim tullia tai arvonlisäveroa tilatessa yli 90 eurolla hajuvesiä?

Onko Fragrancedirekt tuttu?

Vierailija
4/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tuolla jotain lisämaksua esim tullia tai arvonlisäveroa tilatessa yli 90 eurolla hajuvesiä?

On enkkufirma eli ei mene tullimaksuja vaan pelkät postikulut mitkä maksetaan tilauksen yhteydessä.

Vierailija
5/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton Clarinsin meikkisetin saa yli puolta halvemmalla Strawberrystä

Vierailija
6/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enkkufirma eli ei mene tullimaksuja vaan pelkät postikulut mitkä maksetaan tilauksen yhteydessä.

Kuinka kauan kestää toimitus? Tilaan erään hajuveden, jota ei Suomesta saa mistään ja toisen, joka on Suomessa ratkaisevasti kalliimpi.

Vierailija
7/8 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fragrancedirektistä kysyin tuleeko tullimaksuja, mutta siirsivät vastuun ostajalle eli ostaja vastaa mahdollisista tullimaksuista. Mistä noistakaan tietää mistä tuotteet postitetaan, vaikka olisi englantilainen firma ja EU:n sisällä siis.

Tullihan menee EU:n ulkopuolelta yli 45? euron tuotteista.

Vierailija
8/8 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

feeluniguessa siis? kiinnostuin,kun paljon halvemmaks tulis haaveilemani tuoksu :D