Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piilovittuilluketju

Vierailija
02.05.2012 |

Leikitäänks sellaista et oltaisiin silleen passiivisesti ilkeitä, ei suoranaista pottuilua, mutta tyyliin "back-handed compliment".

Mä aloitan.

Tosi kiva että on tällainen palsta, niin kotiäideilläkin on älyllisiä virikkeitä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten kirjoitin täällä epätoivostani raskauden jälkeisen mahanahkani palautumisen suhteen. Mainitsin että mahani on kuin vyölaukku ja täynnä arpia. Sanoin myös että en usko mieheni oikeasti haluavan minua, että "reikä kuin reikä kelpaa".

Eräs ihminen haukkui minut kamalaksi ämmäksi koska mieheni epäilemättä rakastaa ja haluaa minua, olin minkä näköinen tahansa.

Tätä ihmistä haluan kiittää, sillä tuon kommentin jälkeen aloin uskoa että olen haluttava mieheni silmissä.

Kiitos siis "kovasta rakkaudesta", ilman sitä en olisi asennettani muuttanut.

Vierailija
62/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten kirjoitin täällä epätoivostani raskauden jälkeisen mahanahkani palautumisen suhteen. Mainitsin että mahani on kuin vyölaukku ja täynnä arpia. Sanoin myös että en usko mieheni oikeasti haluavan minua, että "reikä kuin reikä kelpaa".

Eräs ihminen haukkui minut kamalaksi ämmäksi koska mieheni epäilemättä rakastaa ja haluaa minua, olin minkä näköinen tahansa.

Tätä ihmistä haluan kiittää, sillä tuon kommentin jälkeen aloin uskoa että olen haluttava mieheni silmissä.

Kiitos siis "kovasta rakkaudesta", ilman sitä en olisi asennettani muuttanut.

Harmi vain että tuo asenteen muutos ei estänyt miestäni ottamasta itselleen salarakasta, timmi kroppaista kahden lapsen yh:ta ja sen jälkeen jättämästä minua tuon salarakkaan vuoksi.

Tajusin kuitenkin onneksi että ulkonäkö ei merkkaa miehille mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla