Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piilovittuilluketju

Vierailija
02.05.2012 |

Leikitäänks sellaista et oltaisiin silleen passiivisesti ilkeitä, ei suoranaista pottuilua, mutta tyyliin "back-handed compliment".

Mä aloitan.

Tosi kiva että on tällainen palsta, niin kotiäideilläkin on älyllisiä virikkeitä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko piilovittuilu-sanalle keksiä jonkin AV:lle sopivamman termin?

Vierailija
42/62 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa antaa toisille ihmisille heidän elämänsä harvoja tähtihetkiä kirjoittamalla jotain niin, että sen voi ymmärtää useammalla kuin yhdellä tavalla. Voin kuvitella, kuinka koit kerrankin älynväläyksen ja maltoit nippanappa odottaa, että saat lohkaisusi kirjoitettua!

33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehut voivat olla kuitenkin kehujakin. (eli mistä tietää, onko asia vittuilua vai kehua?)

Vierailija
44/62 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huumorintajuakin. Harvalla kai tilanteessasi olisi.

Opit ehkä vielä piilovittuilemaankin, kun jaksat paneutua asiaan!

Vierailija
45/62 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin kiittää

ketjustasi hienosta

MUN fillariini.

Vierailija
46/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin kiittää

ketjustasi hienosta

MUN fillariini.

paremmin kuin moni muu! Kadehdin sua.

Vierailija
47/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kylläkään ole mitään tarvetta vittuilla kenellekään enkä sellaista harrasta, ei nimittäin kuulu hyviin tapoihin. Voi tietysti olla, että joku vähän vajavaisempi mamma on joskus ottanut jonkun kertomani totuuden vähän väärällä tavalla ja loukkaantunut, mutta sillehän minä en mitään voi. Joskus vaan itse kunkin on kuultava totuus ihan suoraan sanottuna.

Ehkäpä menen nyt kuitenkin jo nukkumaan. Vaikka huomenna onkin vapaapäivä (teen hyvinpalkattua vuorotyötä), niin lapsi varmaan herättää kuitenkin aamulla kahdeksan aikoihin. Mieheni varmaan herää kyllä silloin myös mutta tuskin kuitenkaan nukun myöhempään vaikka voisinkin, kun olen niin tottunut heräämään aamulla että saan kaikkea aikaiseksi.

Vierailija
48/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin kiittää

ketjustasi hienosta

MUN fillariini.

Olet niin nokkela että viihdyt varmaan seurassasi paremmin kuin moni muu! Kadehdin sua.

että viihtyy omassa seurassaan niinkin hyvin.

Vierailija
49/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kylläkään ole mitään tarvetta vittuilla kenellekään enkä sellaista harrasta, ei nimittäin kuulu hyviin tapoihin. Voi tietysti olla, että joku vähän vajavaisempi mamma on joskus ottanut jonkun kertomani totuuden vähän väärällä tavalla ja loukkaantunut, mutta sillehän minä en mitään voi. Joskus vaan itse kunkin on kuultava totuus ihan suoraan sanottuna.

Ehkäpä menen nyt kuitenkin jo nukkumaan. Vaikka huomenna onkin vapaapäivä (teen hyvinpalkattua vuorotyötä), niin lapsi varmaan herättää kuitenkin aamulla kahdeksan aikoihin. Mieheni varmaan herää kyllä silloin myös mutta tuskin kuitenkaan nukun myöhempään vaikka voisinkin, kun olen niin tottunut heräämään aamulla että saan kaikkea aikaiseksi.

Vierailija
50/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi iloinen ja mielissäni saatuani niin usein piristää puolituttuja ja tietty av-mammoja. Keskusteltuani kanssanne olette olleet Niin äärimmäisen tyytyväisiä Omaan Täydelliseen Elämäänne.

Voi, olen niin onnellinen taidostani nostattaa muiden fiilareita ja ylenmyydentunteita .

Heräsikö suuri uteilaisuus, miten voin tehdä tämän?

(No, ihan näin meidän kesken olen vuodessa menettänyt aika paljon. Kaunis omakotitalo ja keskiluokkainen elämä on historiaa. Nykyisin yh kunnan vuokratalossa. Eikä siinä vielä kaikki, sairastuin syöpään. Nyt sitä iloisesti ravaan sytostaateissa...)

Vierailija
51/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin niin himskatin tyylikäs ja kaunis.

Nyt olen turvonnut 10kg sytostaateista ja käytän peruukkia.

Mukavaa, ettet enää kadehdi kauneuttani :)

Iloitsen myös siitä, ettet koe minua suureksi uhkaksi, joka kohta nappaa miehesi.

Vierailija
52/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä voi aina tarkistaa mikä päivä Kela maksaa lapsilisät. Olis kauheeta elää epätietoisuudessa!!

Vierailija
53/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oikeasti täyttää ns. back-handed compliment - määritelmän? Aikamoista nillitystä ja ontuvaa käänteispuhetta, helppoa wannabe-sarkasmia.

Tuosta yllä olevan yh:n tilanteestakin saisi väännettyä vaikka mitä, jos osaisi. Olet reipas, kun jaksat yrittää katkeruudestasi huolimatta!

Vierailija
54/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on todella kiva paikka.

Vierailija
55/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun varmenne ei kelpaa mut ilmeisesti ei oo joidenkin muidenkaan varmenteet kelvanneet koska täältä on niin moni muukin älykäs kommentti jäänyt pois. Niinku. Hirveen hyvä että järjestelmä toimii ja karsii pois sellaisen aineksen mikä ei tänne kuulu. Eläköön tekniikka!

Vierailija
56/62 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se nyt olikaan?

Vierailija
57/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella fiksuja vastauksia, en olis uskonut AV-ketjuksi.

Vierailija
58/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua teidät kaikki perhejuhliini, olette kuin siskoja! Luotan!

Vierailija
59/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin niin himskatin tyylikäs ja kaunis.

Nyt olen turvonnut 10kg sytostaateista ja käytän peruukkia.

Mukavaa, ettet enää kadehdi kauneuttani :)

Iloitsen myös siitä, ettet koe minua suureksi uhkaksi, joka kohta nappaa miehesi.

hienoa :)

Vierailija
60/62 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäideilläkin on älyllisiä virikkeitä.

ja tämä ei ole vittuilua.