Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti yksin lomalle?

Vierailija
02.05.2012 |

Meillä on ollut perheessä vähän vaikeaa viime aikoina, tai parisuhteessa lähinnä. Meillä on ollut isoja erimielisyyksiä ja riitoja, lopulta mies jäi kiinni salasuhteesta seurauksena huonosti menevälle parisuhteelle. Sitten minulla tuli terveysongelma, joka kyllä selvisi, mutta pari viikkoa olin aivan poissa pelistä ja miestä harmitti, kun ei olisi millään voinut olla pois töistä. Lisäksi läheinen ihminen kuoli hiljattain, ja sukulaismiehen kanssa tulee ongelmia omaisuusasioista. On muutakin, mutta siinä isoimmat.

Epäselvä selitys, mutta alan olemaan aivan loppu ja mies tuossa ehdotti mulle etelänmatkaa, yksin. Ei siinä muuten mitään, ihana ajatus, mutta meillä on neljä lasta, joista pienimmät on 2vuotias ja 5kk vanha vauva.

Nyt alkaa tuntumaan, että ei se matka kuitenkaan taida olla kovin hyvä ajatus, onko se lapsille liikaa jos äiti on viikon poissa kotoa.

Lähtisittekö te?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset ole syypäitä kypsymättömyyteenne ja vauvaa tai kaksivuotiasta ei todellakaan kuulu hylätä tuolla tavoin!

Vierailija
2/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille muuttaa viikoksi toinen nainen! Mies sopinut systeemit valmiiksi, sinut pitää saada niin kauas, että et vahingossa kesken kaiken palaa. Haluavat kokeilla, miten nainen tulisi toimeen lastesi kanssa eli siellä olisi kotileikki meneillään.

Jos ei olekaan kivaa, mies pyytäisi anteeksi ja kovasti katuisi ja jos on kivaa, saisit kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. toinen nainen= anoppi

Vierailija
4/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies aikoo hoitaa lapset kun olet lomalla? Jos lähettää lapset mummolaan ja hilluu itse sen hoitonsa kanssa vapaasti, niin en lähtisi.

Vierailija
5/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan lähtisin oman mieheni kanssa, niin että oma äitini tai anoppi tulisi katsomaan lapsia. Viikko olisi liian pitkä aika, pari kolme päivää sopiva.

Vierailija
6/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut. Mielestäni sun miehellä on herttainen ajatus, moni ei ikinä suostuisi edes että nainen lähtisi yksin lomalle. Toki viikko on pitkä aika, miten olisi pidennetty viikonloppu Roomaan tai johonkin? to-maa? Pääasia että äti TAI isä ovat lasten kanssa, ihan eri asia kun moni lähtee kahdestaan viettämään ns omaa aikaa ja vauvoja viedään mummolaan. Jos itse pystyt lähtemään niin lähde!? Jos asia olisi niin lapsellinen että toinen nainen olisi kuviossa - saisit todennäköisesti tietää siitä isommista lapsista, eikö? Sittenhän saa ainakin tietää mitä itse pitää tehdä = lähteä ja erota (koska sit on varsinainen sikamies)...toista ei voi kuitenkaan ikuisesti vahtia vaan sitten se "nainenjuttu" tapahtuisi silti jossain muualla.

Vierailija
7/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut. Mielestäni sun miehellä on herttainen ajatus, moni ei ikinä suostuisi edes että nainen lähtisi yksin lomalle. Toki viikko on pitkä aika, miten olisi pidennetty viikonloppu Roomaan tai johonkin? to-maa? Pääasia että äti TAI isä ovat lasten kanssa, ihan eri asia kun moni lähtee kahdestaan viettämään ns omaa aikaa ja vauvoja viedään mummolaan. Jos itse pystyt lähtemään niin lähde!? Jos asia olisi niin lapsellinen että toinen nainen olisi kuviossa - saisit todennäköisesti tietää siitä isommista lapsista, eikö? Sittenhän saa ainakin tietää mitä itse pitää tehdä = lähteä ja erota (koska sit on varsinainen sikamies)...toista ei voi kuitenkaan ikuisesti vahtia vaan sitten se "nainenjuttu" tapahtuisi silti jossain muualla.

Vierailija
8/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en etelään vaan psykiatriseen sairaalaan.

Pelkkä äidin läsnäolo ei riittä, pitää olla myös psyykkisesti saatavilla. Ja tietenkin pitää hoitaa itsensä kuntoon ja sitten vasta hoitaa kaikki muu.

Vierailija
10/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies aikoo hoitaa lapset kun olet lomalla? Jos lähettää lapset mummolaan ja hilluu itse sen hoitonsa kanssa vapaasti, niin en lähtisi.

Kyllä minulle oma terveys menisi miehen tekemisten edelle.

Vierailija
11/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankassa elämänvaiheessa, lähde ihmeessä! Se että äiti saa kerätä voimia ja ladata akkuja on nyt tärkeämpää kuin sen miettiminen, miten pienet pärjäävät. 5 kuukautinen on aika pieni olemaan erossa äidistä, mutta hänellä on ympärillään isä, sisarukset, koti ja muut tutut tekijät, joten selviää kyllä. Sinun täytyy nyt pitää huolta itsestäsi! Loistoehdotus mieheltä, tartu siihen ja mars matkaan hyvällä mielellä syyllisyyttä vailla! Ja nuo katkerien mammojen kommentit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
12/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaisi lapset kotona, ehkä pyytäisi äitiään pariksi päiväksi kaveriksi. En usko, että mitään toisia naisia on kuvioissa enää mukana. Ja tokihan isommat lapset kertoisi, jos meillä sellaisia kävisi.

Kyllä varmasti muutama päiväkin riittäisi, ihan ajattelin vain nukkua ja syödä sinä aikana.

ap

Vierailija
13/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaisi lapset kotona, ehkä pyytäisi äitiään pariksi päiväksi kaveriksi. En usko, että mitään toisia naisia on kuvioissa enää mukana. Ja tokihan isommat lapset kertoisi, jos meillä sellaisia kävisi. Kyllä varmasti muutama päiväkin riittäisi, ihan ajattelin vain nukkua ja syödä sinä aikana. ap

koska mies on valintansa tehnyt. En minäkään uskonut toiseen naiseen, sen piti olla mennyttä ja sovittua, mutta niin vain kodistani palatessa sellainen löytyi. Ja mies, joka vakuutti, että tämän rakkauden hän haluaa elää läpi ja loppuun asti, ja lapsetkin tykkää Maijasta.

Vierailija
14/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies haluaa vaihtaa minut, sitten vaihtaa. Tässä yritetään nyt korjata mitä korjattavissa on ja jos se ei onnistu niin sitten ei.

Mutta täytyy vielä miettiä, siis sen kannalta, voinko noita pieniä jättää siksi aikaa. Kiva kuitenkin, että on ihmisiä, jotka ei heti tuomitse vuoden paskaäidiksi jo lähtöajatuksesta.

ap

Vierailija
15/15 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisikö vaikka yksi tai kaksi yötä jossain kylpylässä? Tai säännöllisesti kerta viikkoon yön yli hotellissa parin kuukauden ajan?

En voisi jättää 5kk ikäistä. Tahtoisin mielelläni sanoa, että lähde ihmeessä, mutta tiedän (ja taidat itsekin tietää) sen olevan vielä liian pitkä aika vauvalle. Tämä siis jos sinä olet ollut hänen ensisijainen hoitajansa.

Jos vaikka vuoden jaksaisit lyhyemmillä poissaoloilla ja sitten lähtisit viikoksi etelään. Sekin auttaa kun tietää, että enää vuosi ja pääsen yksin kunnon lomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi