Epäitsekäs syy haluta lapsi?
Mitä sellaisia on? Olen pitkään asiaa miettinyt, keksimättä muuta kuin sen että uskoo omien geenien jatkamisen olevan suuri palvelus ihmiskunnalle. Muita en keksi, valaiskaa. Monen luulisi osaavan vastata, kun tälläkin palstalla niin usein syytellään miten muiden syyt tai tavat haluta lasta ovat itsekkäitä. Miten halutaan lasta epäitsekkäästi?
Kommentit (7)
on itsekästä synnyttää lapsi jota ei itse halua.
haluaa antaa sielulle kehon ja elämän.
Sielut taivasmaailmassa odottavat pääsyä takaisin elämään täyttääkseen tehtävänsä ja kohdatakseen toisia sieluja ja ratkoakseen asioita menneistä elämistä. Aivan liian monet näistä kokevat karmean kohtalon, kun aiottu elämä katkaistaan abortilla. Ottaa siis vastaan näitä sieluja, jotka tänne kovasti haluavat, mutta joitten pääsy on kielletty abortilla joskus jopa usemman kerran.
joka jostain syystä tarvitsee kodin. Siis jos vaikka oma sisarus kuolee, ja ottaa hänen lapsensa kasvatettavikseen.
Mutta tuollaisesta epäitsekkäästä syystähän ei esim. adoptiolapsia saa, siis ei saa olla vain valmis tarjoamaan kotia ja rakkautta jollekin lapselle, vaan sitä lasta pitää haluta itsekkäästä syystä ennen kuin sen saa.
on itsekästä synnyttää lapsi jota ei itse halua.
mutta tajusin sitten kuitenkin, että tein lapsen siksi, että toivoin olevani yhtä hyvä/parempi naisena kuin mieheni exä... MIes kun jumaloi poikaansa, niin tunsin olevani huono naisena, kun en ole antanut miehelleni lasta...
Joo, sori, olis tietty pitänyt sanoa epäitsekäs syy HALUTA lapsi, koska jokaisella lapsella on oikeus syntyä toivottuna jne. Mutta toi isä-juttu ei toimi, koska sen isänkin syyn pitäis olla epäitsekäs, tietty;)
paitsi jos uhrautuu äidiksi jos vaikka puoliso välttämättä haluaa lapsen.