Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuiko vauvasi pahvilaatikossa?

Vierailija
01.05.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun lapseni nukkuivat myös n. 4kk ikäiseksi.

Vierailija
2/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain muualla kuin vieressäni, on omituinen.

Mielestäni ajatus, että nukuttaisin kauan toivottua lastani pahvilaatikossa, oli omituinen. Etenkin kun häntä odotti pinnasänky kotona. Joten vauva nukkui alusta lähtien pinnasängyssä!

t. äidiksi 2011

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ajatus, että nukuttaisin kauan toivottua lastani pahvilaatikossa, oli omituinen. Etenkin kun häntä odotti pinnasänky kotona. Joten vauva nukkui alusta lähtien pinnasängyssä!

t. äidiksi 2011

Pienempi pesä on turvallisempi.

Vierailija
4/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnikseen laitetussa pahvilaatikossa, pinnis taisi kaverista tuntua turvattomalta tai isolta, joten laitoin äp-laatikon sisälle. Vierellä ei ole turvallista, sillä pyörin paljon ja pelkään liiskaavani pienen.

Vierailija
5/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui pinniksen toisessa päässä ja toisessa päässä oli hoitoalusta

syntyi keskosena

Vierailija
6/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi vauvan rottinkikorin tulevaa rakkauslastani varten. Siinä samassa korissa ovat uinuneet ja tuhisseet vauvauniaan seuraavatkin lapsemme.

Vierailija
7/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauslapsi ja miten se eroaa muista lapsista?

Vierailija
8/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusrukka ei päässyt laatikkoon, kun emme ottaneet hänelle pakkausta eikä vanha ollut enää tallessa.

Vierailija
9/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusrukka ei päässyt laatikkoon, kun emme ottaneet hänelle pakkausta eikä vanha ollut enää tallessa.

Vierailija
10/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko vauvoineen oli helppo kantaa sinne missä olin. Välillä se siis oli alakerrassa keittiön lattialla, välillä kannettuna yläkertaan ja pinniksen sisään.

Vierailija
11/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sisarukseni olemme kyllä kaikki nukkuneet ensin äitiyspakkauslaatikossa, joka on muuten aivan käypä ensisänky.

Vierailija
12/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nukkunut. Olin jopa ommellut laatikkoon hienot reunukset, ja yritimme nukuttaa siinä. Pidimme laatikkoa olkkarissa päiväunisänkynä, mutta vauva ei tykännyt nukkua siinä. Hän nukkui mieluummin sivuvaunu-pinnasängyssä tai vaunuissa ulkona.

Vierailija
13/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä alakerrassa laatikossa ja öisin laatikko oli pinnasängyssä. Siinähän on se patjakin juuri siksi mukana, että voi käyttää ensisänkynä. Meillä poika oli syntyessään n 2,5kg, ja pinnasänky pelkästään vaan tuntui niiiin isolta. Saatiin siskolta vanhat päälliset ja reunukset pahvilaatikkoon, ja oli oikein kiva sänky :)

Vierailija
14/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskoskakkonen nukkui, koska häntä ei voinut aluksi pitää vieressä. Ekat 4kk nukkui laatikossa, olin verhoillut sen kauniisti äitini aikoinaan minun laatikkoani varten tekemillä kankailla.

Vierailija
15/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauslapsi ja miten se eroaa muista lapsista?

Kertokaa tää ero mullekin....

rakkauslapsi...

voi luoja.

Vierailija
16/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumoja. Voi voi minua, sillä itsekin kuulemma olen nukkunut siinä.

Vierailija
17/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vanhassa vaunut kantokopassa

Vierailija
18/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ÄP:n laatikossa. Kovin oli kauniit verhot ja kankaat laatikon ympärillä kyllä.

Vierailija
19/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes otettu pakkausta. Jos olis otetu, laatikko olis saanut toimia alakerran sänkynä. Nyt meillä oli lainassa naapurin kehto. Vauva nukkuu yöt meidän välissä.

Vierailija
20/23 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin kuitenkin vieressäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi