Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitsan kotiintilaajat ovat alemman sosiaaliluokan edustajia.

Vierailija
01.05.2012 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa kirjoittaa edes isoja ja pieniä alkukirjaimia oikein. Uskottavuutesi ei siksi riitä ap:n väitteen kumoamiseen.

Kaikkihan täällä paskaa puhuvat/kirjoittavat!

So what?

Vierailija
2/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystykseen ja jotiinkin joskus.

Alimpaan sosiaaliluokkaan humpsahdettiin, että suhina kävi. Av-totuushan on se ainoa oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan tuloeroja. tä ei oo mikään isobritannia

Vierailija
4/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kurja joka lauantai saunan jälkeen pukea päälle ja lähteä lasten kanssa syömään ulos. Paljon kätevämpää lojua pyjamassa ja tilata pizzaa kotiin.

Vierailija
5/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan tuloeroja. tä ei oo mikään isobritannia

Tai ainakin on olemassa luokkakantaista käytöstä. Tätä tosin harva työväenluokkaisesti käyttäytyvä tajuaa.

Vierailija
6/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä luokkaeroja Suomestakin löytyy. Yhteiskunnan malli on kuitenkin sellainen, että ne eivät tule selvästi esille eikä niistä ole juurikaan haittaa. Hyvä niin.

Vierailija
7/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareita ollaan :)

Vierailija
8/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä ihmeen "sosiaaliluokitus" alkaa kuulostaa ihan hitlerin luomalta nationalsosialism-yhteiskunnalta.

siis se että ihminen on rahallisesti menestyneempi ku joku toinen ei takaa mun mielestä mitään luokkayhteiskuntaa. jokainen esim valitsee seuransa itse.

Vierailija
9/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiiin vielä kimppatilauksesta alennusta...

Vierailija
10/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisin usein pitsaa kotiin, jos se onnistuisi täällä pöndellä.

t. hoikka akateeminen/ katkarapu-sinihome-ananas

Vierailija
11/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan pitsat aina kotiin, koska yksi pitsa maksaa vitosen ja kotiinkuljetus on ilmainen. Ollaan siis köyhiä paskoja, minä yliopisto-opiskelija ja mies työtön. Noloa :(

Vierailija
12/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että joku maksaa karvaranteiden tienestit.

Ite en niitä hikilättyjä söis vaikka maksettais olen nähnyt millä hygienialla niitä tehdään.

Ainut pizza mistä voisin maksaa on aito italialainen. Kotona voi tehdä pizzan itse.

Vierailija
13/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä ihmeen "sosiaaliluokitus" alkaa kuulostaa ihan hitlerin luomalta nationalsosialism-yhteiskunnalta.

siis se että ihminen on rahallisesti menestyneempi ku joku toinen ei takaa mun mielestä mitään luokkayhteiskuntaa. jokainen esim valitsee seuransa itse.

Luokkayhteiskuunta ei ole kastiyhteiskunta - eli ihmisiä ei pakoteta luokkaan ja elämään sen mukaan. Yhteiskuntaluokat havaitaan, kun tutkitaan eri ihmisten ominaisuuksia. Silloinn havaitaan, että yhtekunnassa on korrelaatioita mm. tulojen, koulutuksen, asuinalueen, harrastusten, vapaa-ajan viettotapojen yms. suhteen. Osin nämä palutuu varallisuuteen eli varakkaammat toki asuvat ns. paremmilla alueilla, voivat matkustaa eksoottisempiin kohteisiin, mutta näin yksinkertaista tämä ei ole.

Tällä seikalla taas ei ole yhtään mitään tekemistä Hitlerin kanssa. Se, että samanlaiset ihmiset viihtyvät toistensa kanssa, ei tarkoita, että mitään ryhmään sorrettaisiin. Näin "turhaa" natsikortin käyttöä en ole aikoihin nähnyt.

Vierailija
14/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza maistuu koko perheelle.

Vierailija
15/28 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käsitteet sekaisin. Ne pitsan kotiinkuljettajat ovat alemman sosiaaliluokan edustajia.

p.s. Perustelut tekee provosta paljon hauskemman ja uskottavamman.

p.p.s. En lukenut ketjua.

Vierailija
16/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku hanakka provoilija ;)

Vierailija
17/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alempaa sosiaaliluokkaa, vaan läskejä. Eivät mahdu pizzerian ovesta sisään (siis oikeesti - kotipizzan ovet on ihan saatanan ahtaat, niistä ei mahdu lastenvaunuilla joten ei kai ihroillakaan).

Vierailija
18/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystykseen ja jotiinkin joskus.

Alimpaan sosiaaliluokkaan humpsahdettiin, että suhina kävi. Av-totuushan on se ainoa oikea.

Vierailija
19/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alempaa sosiaaliluokkaa, vaan läskejä. Eivät mahdu pizzerian ovesta sisään (siis oikeesti - kotipizzan ovet on ihan saatanan ahtaat, niistä ei mahdu lastenvaunuilla joten ei kai ihroillakaan).

Vierailija
20/28 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin just ekonomimieheni kanssa ählypitsat. Mies otti koffin sen kanssa ja minä juon viimeisiä lasillisia eilistä, jo vähän laimeeta, kuoharia. Piereskellään ja röyhtäillään kalsarit jalassa. Huomenna taas duuniin.

t. DI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme