Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis kauheaa jos olis pienimunainen mies!

Vierailija
01.05.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit itse vai sinulla olisi?

Kauhea kohtalo tietty molemmat vaihtoehdot.

Vierailija
2/10 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lainkaan kauheaa!

Minulla on pienimunainen mies,mutta itse asiassa se muna tuntuukin yllättäen paljon paremmalta kuin isot munat! Iso hankaa usein limakalvot rikki ja ennemminkin sattuu. Pieni muna taas saattaa silti kutkutella juuri oikeita paikkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katastrofaalinen kohtalo ole. Täytyi vain opetella käyttämään sormiaan ja suutaan hyvin, ja välittämään naisen nautinnosta enemmän kuin muut miehet. Pahimmat vuodet olivat nuoruudessa ja murrosiässä, kun itsetunto muovautui. Ja onhan niitä naisten vehkeitäkin eri kokoisia, joten pitää vain pitäytyä niissä joihin oma vehje istuu parhaiten.

- terv. kompaktimulkku

Vierailija
4/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eroaa lautarintaisesta naisesta, löysäpilluisesta naisesta, lihavasta, laihasta jne jne. MItäs kukaan ulkoisille tunnusmerkeilleen voi?

Vierailija
5/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheampaa olisi lentokonehallilla varustettu nainen

Vierailija
6/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginassa on lihaksia joita voi jumpata, toisin kuin pienessä munassa. Pieni muna on pieni muna, aina.

Vierailija
7/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyllä messuhallista yksiötä saa jumppaamalla vaikka tähtäisit pimppiolympialaisiin.

Tisseissä tietty se ero, että ovat aina ikäänkuin framilla. Pienen munan huomaa usein vasta kun on jo liian myöhäistä.

Vierailija
8/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen nainen.

Vierailija
9/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eroaa lautarintaisesta naisesta, löysäpilluisesta naisesta, lihavasta, laihasta jne jne. MItäs kukaan ulkoisille tunnusmerkeilleen voi?

pieniä tissejä (tai yli/alipainoa) ja pientä munaa voi verrata? Pienet tissithän vois korkeintaan olla verrannollisia johonki pituuteen, lihastenkokoon, harteikkuuteen tms. Löysä pimpsa on tietty ihan käypä vertailukohde. Molemmat voi olla valitettavia asioista tai sit just sopivia, riippuu ihan siitä toisesta puoliskosta.

Vierailija
10/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginassa on lihaksia joita voi jumpata, toisin kuin pienessä munassa. Pieni muna on pieni muna, aina.

niillä lihaksillakaan ihmeitä saada aikaan, nää nyt on tietysti ääripäitä molemmissa sukupuolissa. Toiset vaan on fyysisesti epäsopivia keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi