Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimivaihtoehdoista

20.11.2005 |

Moi!

Me olemme miettineet tytölle nimeä. On paljon kauniita vaihtoehtoja ja sitä ykköstä ei ole löytynyt. Kaksi hyvää vaihtoehtoa nyt on eli Iina Alina ja Netta Sofia. olisi kiva kuulla ajatuksia näistä vaihtoehdoista tai vaikka saada uusiakin ehdotuksia joita voisi laittaa mietintämyssyyn ;)

-Kata

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimivaihtoehdoista molemmat on ihan ok, mutta ei sellaisia joista erityisesti itse pitäisin (hyviä nimiä mutta vain makuasia!) Nimet sointuu kyllä hyvin toisiinsa.

Tässä samanoloisia nimiä, josita itse pidän:

Mette Amanda

Lotta Sofia

Tytti Nanette

Jutta Sofia

Anette Olivia

Iisa Olivia/Sofia/Emilia

2/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin mua häiritsee tuossa Iina Alinassa se, että Alinassa on liki samat kirjaimet lopussa kuin Iinassakin eli tuo ina!

Esim.Iina Alisa ois jo parempi..toki ei tuon tarvitse häiritä kyllä, mutta mulla se pisti silmään ja korvaan ;o)!!

Netta Sofia myös oikein kiva..ehkä reippaampi nimi kuin Iina Alina!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alina olisi minusta kiva ensimmäiseksikin nimeksi, koska on niin kaunis ja melko vähän käytetty kutsumanimenä.. Iina Alina on kyllä noista vaihtoehdoista mielestäni parempi, raikkaan sointuva nimi. Entäs Saana Sofia, Aino Eliina tai se Alina kutsumanimenä - esim. Alina Elliida?

Vierailija
4/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.

Iina Sofia Alina

Iina Alina Sofia

Netta Iina Sofia

Iina Netta Sofia

Netta Alina Sofia

jne.

Vierailija
5/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Alina ei mielestäni oikein sovi, kun molemmissa nimissä on niin paljon samoja äänteitä. Minusta Iina ja Sofia ovat kauniita nimiä, mutta Netasta en oikein tykkää. Iisa olisi myös mukava nimi.

Vierailija
6/6 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella söpö nimi tuo Iina! Iina Sofia on kanssa kiva, mutta Alina musta kivempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi