Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko vielä ne nuoruuden vaput, kun olit hehkeän kaunis ja kaikki vain halusivat sinua?

Vierailija
30.04.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se elämä ihan hyvä näinkin. :)

Vierailija
2/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hymyilen niistä muistoista tyytyväisenä. Mut nykyiset tulevat muistot tekevät mut paljon onnellisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, AP, you're blessed.

Vierailija
4/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silloin nuorena :) Eli on elämä mallillaan :)))

Vierailija
5/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varsin nätti tyttö ja kroppani oli upea, muodokas ja kurvikas olematta lihava, esimerkiksi vatsani oli litteä. Muistan että mulla oli vapunaattona päällä juuri muotiin tulleet Adidaksen Allstars-kengät, pitkä tumma farkkuhame H&M:ltä (ne olivat muodikkaita silloin) ja musta pusero, jossa oli kimaltelevat isot numerot edessä.

Voi kun en olisi vain ollut niin kaamean epävarma silloin itsestäni, sillä olin oikeasti viehättävä. Luokan komein poika, joka nykyään työskentelee mallina, tykkäsi minusta silloin.

Vierailija
6/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mä en koskaan oo ollut tuollainen. Siinä 17- vuotiaana yritin epätoivoisesti päästä neitsyydestäni eroon, vaan en kelvannut kellekään.

Vierailija
7/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halut kaikilla kovat. yhden mallipojan kanssa meni yks vappu.

Vierailija
8/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kevään ensimmäisenä lämpimänä tpäivänä kävelin kaduilla ilman takkia, hihattomassa T-paidassa; kyllä autojen torvet soi :) Ei soi enää, mutta onneksi on mies, joka muistaa kehua.

Vierailija
9/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko vielä ne nuoruuden vaput, kun olit hehkeän kaunis ja kaikki vain halusivat sinua?

hehkeitä... pylly siinä kyllä venyi, aamulla sitten heräsin ja huomasin.

Vierailija
10/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nuorena ollut hehkeän kauniskaan, kauneimmillani olin noin nelikymppisenä. Mutta ehkä juuri siksi mieheni ovat pitäneet minua arvossa muutenkin kuin vain halun kohteena ja tyydyttäjänä.

Yksi vappu oli kyllä ikimuistoinen. Vein silloin poikuuden ihanimmalta pojalta, jonka tiesin. Olin niin syväsi rakastunut kuin ensikertalainen vain voi olla.

Vierailija
11/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorta itseäni on tarkoitus muistella? Teininä olin ihan kamalan näköinen ja muutenkin kaikki oli päin vittua niin ei tee edes mieli muistella, parikymppisenä olin kai ihan nätti mutta edelleen meni kaikki päin vittua, nykyisin (28 v) menee paremmin kuin ikinä tähän asti on mennyt, vaikka mitenkään erikoisesti ei edelleenkään mene, mutta menneisyydessäni ei ole mitään hyvää muisteltavaa joten ei tartte ainakaan vajota sen puolesta itsesääliin. Miehiltä saan enemmän huomiota kuin aiemmin, tosin kaipa se tuossa muutaman vuoden päästä loppuu..

Vierailija
12/12 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorta itseäni on tarkoitus muistella? Teininä olin ihan kamalan näköinen ja muutenkin kaikki oli päin vittua niin ei tee edes mieli muistella, parikymppisenä olin kai ihan nätti mutta edelleen meni kaikki päin vittua, nykyisin (28 v) menee paremmin kuin ikinä tähän asti on mennyt, vaikka mitenkään erikoisesti ei edelleenkään mene, mutta menneisyydessäni ei ole mitään hyvää muisteltavaa joten ei tartte ainakaan vajota sen puolesta itsesääliin. Miehiltä saan enemmän huomiota kuin aiemmin, tosin kaipa se tuossa muutaman vuoden päästä loppuu..